Olé.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stijn post niet zo, derhalve fakenews.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:20 schreef AQUILA. het volgende:
Wat een taffesploeg is dat Brazielig, Argentina rolt daar ook simpel overheen op de counter.
Daten? Wat is dat?quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan plan je toch een date in op dat tijdstip.
Ik heb die gozer nog niks goeds zien doen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
In plaats van Willian mag ik toch hopen.
Ongemakkelijke gesprekken voeren en spijt hebben dat je niet Zweden-Zwitserland aan het kijken bent.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ongemakkelijke gesprekken voeren en spijt hebben dat je niet Zweden-Zwitserland aan het kijken bent.
Moet servie eerst nog wel twee maal scoren.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:21 schreef Harwich het volgende:
wk finale servie VS kroatie
lijkt me wel een optie
Precies want de grote concurrenten spelen allemaal flitsend en laten totaal geen steken vallenquote:Op woensdag 27 juni 2018 21:22 schreef Piebe het volgende:
Als Servië al voor paniek kan zorgen, dan moet ik het nog zien met Brazilië tegen de grote concurrenten.
Is eens wat andersquote:Op woensdag 27 juni 2018 21:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Surinaams - Servisch
Goeie combi
lol
quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:24 schreef Durmada het volgende:
[..]
Precies want de grote concurrenten spelen allemaal flitsend en laten totaal geen steken vallen
Scout in de Balkanquote:Op woensdag 27 juni 2018 21:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pantelic moet een rol gaan vervullen bij ajax, van der sar vervangen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |