En zelfs 20 seconden voor van Emdenquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:18 schreef Faraday01 het volgende:
Bij tussenpunt 2 is van Baarle 25 seconden sneller dan Terpstra
ik heb er wat moeite mee dit serieus te nemen. Dylan was een aardige tijdrijder voor de subtop of betere middenmoot en opeens fietst hij Djos naar huisquote:
Nu is Djos ook niet altijd even constant in langere tijdritten, maar dit had ik ook niet verwacht inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ik heb er wat moeite mee dit serieus te nemen. Dylan was een aardige tijdrijder voor de subtop of betere middenmoot en opeens fietst hij Djos naar huis
Niemand heeft zin in deze act.quote:Op woensdag 27 juni 2018 17:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom zou dit ongeloofwaardig moeten zijn dan?
Ah, het past weer niet in je straatje dus het is weer een act. Grappig is dat altijd. Van Baarle, die bij het niet zo geweldige Cannondale al best goede tijdritten reed, maakt de overstap naar een ploeg waar ze wél actief werk van tijdrijden maken en daar ook uitstekend materiaal bij hebben, wint nu een tijdrit van Terpstra, een andere renner die tot voor kort nauwelijks een stuur kon vasthouden en Dion Beukeboom. Het is een godswonder.quote:Op woensdag 27 juni 2018 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niemand heeft zin in deze act.
Ik zeg toch dat niemand zin heeft in deze act.quote:Op woensdag 27 juni 2018 17:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ah, het past weer niet in je straatje dus het is weer een act. Grappig is dat altijd. Van Baarle, die bij het niet zo geweldige Cannondale al best goede tijdritten reed, maakt de overstap naar een ploeg waar ze wél actief werk van tijdrijden maken en daar ook uitstekend materiaal bij hebben, wint nu een tijdrit van Terpstra, een andere renner die tot voor kort nauwelijks een stuur kon vasthouden en Dion Beukeboom. Het is een godswonder.
Je bent gewoon door aan het slaan, en dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel.
Pech voor je dan.quote:Op woensdag 27 juni 2018 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat niemand zin heeft in deze act.
Heb je wel gelijk in ja, het grootste deel heeft net als jij ook nog nooit van nuance gehoord als het om Sky gaat. Rode waas galore.quote:
Act.quote:Op woensdag 27 juni 2018 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in ja, het grootste deel heeft net als jij ook nog nooit van nuance gehoord als het om Sky gaat. Rode waas galore.
Wat ben jij sinds dit seizoen opeens een Sky apologist geworden. Hoe is dat zo gekomen?quote:Op woensdag 27 juni 2018 17:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ah, het past weer niet in je straatje dus het is weer een act. Grappig is dat altijd. Van Baarle, die bij het niet zo geweldige Cannondale al best goede tijdritten reed, maakt de overstap naar een ploeg waar ze wél actief werk van tijdrijden maken en daar ook uitstekend materiaal bij hebben, wint nu een tijdrit van Terpstra, een andere renner die tot voor kort nauwelijks een stuur kon vasthouden en Dion Beukeboom. Het is een godswonder.
Je bent gewoon door aan het slaan, en dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 17:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ben jij sinds dit seizoen opeens een Sky apolagist geworden. Hoe is dat zo gekomen?
Verstand komt met de jaren. Jij bent toch wel met mijn eens dat deze uitslag geen wereldwonder is?quote:Op woensdag 27 juni 2018 17:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ben jij sinds dit seizoen opeens een Sky apologist geworden. Hoe is dat zo gekomen?
quote:Van Baarle na tijdrittitel: 'Weet van mezelf dat ik dit kan'
Dylan van Baarle liet zijn tijdrijderskwaliteiten jarenlang versloffen door een matige fiets bij zijn vorige ploeg. Dit seizoen, rijdend voor het grote Sky, pakte hij de draad weer op. Meteen won hij het NK tijdrijden.
Dylan van Baarle hangt op de Grote Markt in Bergen op Zoom volledig gesloopt over zijn stuur, wachtend op de finish van Jos van Emden, maar de tranen van vreugde kan hij al niet meer bedwingen. Hij weet het al. En zijn vriendin Floortje Mackaij en moeder Renate ook, ze aaien hem over de rug, zoenen hem op de wang: de nationale titel is binnen.
Zijn overmacht is groot geweest in de 52 kilometerlange tijdrit. Niki Terpstra wordt op 30 seconden tweede, Wilco Kelderman op 1.03 derde en Jos van Emden op 1.55 vijfde. Ergens is dat verrassend, want een indrukwekkend cv op het NK tijdrijden had Van Baarle voor vandaag niet. In 2014 werd hij negende, in 2015 vijfde en de vorige twee jaar liet hij zelfs aan zich voorbijgaan. ,,Maar ik weet van mezelf dat ik dit kan”, zegt Van Baarle, even later met de rood-witte-trui om zijn schouders.
De reden waarom het er jaren niet uit is gekomen, is simpel: bij zijn vorige ploeg Cannondale was de tijdritfiets niet goed genoeg voor topresultaten. En dus liet Van Baarle, in de jeugd bij de junioren en beloften al ’s lands beste tijdrijder, zijn ambities in de tijdrit varen. Wel viel hij op als toekomstig kasseienkoning. Maar toen hij in december op de Pinarello van zijn nieuwe ploeg Sky stapte, werd het vuurtje plots weer opgepookt.
,,Zo’n snelle fiets, zo’n snel pak, dat geeft meteen moraal”, vertelt Van Baarle. ,,Ik heb mijn tijdrit altijd wel onderhouden, maar trainde er niet meer speciaal op. Nu heb ik supermateriaal. Misschien trap ik niet eens meer vermogen dan in het verleden, maar ik ga er wel harder mee. Halverwege mei ben ik extra op de tijdritfiets gaan trainen en heb ik hier echt naartoe geleefd. Dat ik hier nu op deze manier win, had ik misschien niet verwacht, maar wel een beetje aan zien komen.”
Voor Van Baarle zijn het spannende dagen. Hij hoopt snel te horen dat hij in de Tour-selectie van Sky zit, maar de plekjes zijn duur. ,,Ik ben heel benieuwd of ik er bij hoor. Misschien wilden ze het NK wel afwachten en heb ik nu een streepje voor.”
Nee, pagina 46 onderaan.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:47 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Net in het sportjournaal waren er beelden, dit soort steunkousen bij Anna mag toch helemaal niet?
Identiek aan het Britse tricot.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
Benieuwd hoe het truitje eruit komt te zien.
Dan gaat Tankink weer een zware dag tegemoetquote:Op donderdag 28 juni 2018 20:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu heeft al aangekondigd niet te wachten zondag. Die gaat weer op de aanval rijden.
Als hij z'n hoofd gebruikt wordt Mathieu Nederlands kampioen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu heeft al aangekondigd niet te wachten zondag. Die gaat weer op de aanval rijden.
https://www.ad.nl/wielren(...)-saai-zijn~a39e6793/quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als hij z'n hoofd gebruikt wordt Mathieu Nederlands kampioen.
Voor mij als MathieuOpDeWegN1Fan is het zonde, maar uiteindelijk maakt het toch geen reet uit. Mathieu is het waard om geduld voor op te brengen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/wielren(...)-saai-zijn~a39e6793/
Jouw eerste reactie.
"Ik ga er zeker niet naartoe om in het peloton te rijden. Ik wil winnen. Het zal moeilijk worden. Maar moeilijk gaat ook."quote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/wielren(...)-saai-zijn~a39e6793/
Jouw eerste reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |