Ik heb liever dat hij dat vanmiddag doet, wat ie vanavond doet kan me niet schelenquote:Op woensdag 27 juni 2018 14:49 schreef Gutanoth het volgende:
Hopelijk tikt lozano vanavond een balletje of 3 in het net
die gast heeft echt wel pech en verrotte knieëntwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 27-06-2018 om 15:03:57#PSV rekent niet meer op pechvogel Van Ginkel en is op zoek naar een nieuwe middenvelder: https://t.co/GZmiDze2fN reageer retweet
Ik vond hem dit seizoen minder bepalend dan voorgaande seizoenen, maar dat kan ook met z'n knieën te maken hebben. Komt (ook als hij fit is) te kort voor een ploeg als Chelsea, maar voor de Nederlandse competitie echt een verrijking.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:30 schreef Tarado het volgende:
die gast heeft echt wel pech en verrotte knieëntwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 27-06-2018 om 15:03:57#PSV rekent niet meer op pechvogel Van Ginkel en is op zoek naar een nieuwe middenvelder: https://t.co/GZmiDze2fN reageer retweet
en dat na een relatief rustig seizoen, alleen competitie en niet Europees. Van Ginkel is dus totaal niet meer belastbaarquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:30 schreef Tarado het volgende:
Zelfs een aantal kunstgrasduels mogen skippen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat na een relatief rustig seizoen, alleen competitie en niet Europees. Van Ginkel is dus totaal niet meer belastbaar
Pereiro op 10 Hendrix en ?quote:Op woensdag 27 juni 2018 17:21 schreef TehRocks het volgende:
Dit jaar dus weer met een 10 en twee controleurs?
Ramselaar is er ook nog. Maar ik mag hopen dat er nog een aankoop gepresenteerd wordt.quote:
Oh ja Ramselaar, die de afgelopen 2 jaar alleen maar slechter is gaan voetballen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 17:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ramselaar is er ook nog. Maar ik mag hopen dat er nog een aankoop gepresenteerd wordt.
Ja, echt. Hij heeft potentie, maar ik vrees dat we dat niet meer gaan zien bij PSV. Tegen Feyenoord speelde hij wel onwijs goed trouwens.quote:Op woensdag 27 juni 2018 17:40 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Oh ja Ramselaar, die de afgelopen 2 jaar alleen maar slechter is gaan voetballen.
Ramselaar begon echt heel goed, simpel ballen en dan diep gaan zonder bal. Kwam 10x per wedstrijd in de zestien. Dacht echt dat wanneer hij een stap zou zetten in het afmaken dat hij dan een hele grote zou worden. Is toen volgens mij gaan geloven dat hij kan voetballen en de lijnen uit kan zetten; kan ie niet.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:28 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ja, echt. Hij heeft potentie, maar ik vrees dat we dat niet meer gaan zien bij PSV. Tegen Feyenoord speelde hij wel onwijs goed trouwens.
Behalve Midtsjo zie ik geen bijzondere middenvelders in de eredivisie lopen. Wellicht een jongen als Strieder (ik zit af en toe in de Galgenwaard en als je hem een hele pot ziet bewegen is het een slimme speler, beetje Toornstra 2.0 en dan iets completer maar aanvallend wat zwakker)
Op zich zou hij als een soort Wijnaldum moeten kunnen spelen, qua conditie en loopvermogen. Hij heeft minder power, maar meer techniek. Misschien krijgen Mark, Reinier en Jurgen hem aan de praat...quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:42 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ramselaar begon echt heel goed, simpel ballen en dan diep gaan zonder bal. Kwam 10x per wedstrijd in de zestien. Dacht echt dat wanneer hij een stap zou zetten in het afmaken dat hij dan een hele grote zou worden. Is toen volgens mij gaan geloven dat hij kan voetballen en de lijnen uit kan zetten; kan ie niet.
Enige wedstrijd waar hij goed speelde is idd tegen Feyenoord waar hij niet mocht lopen met de bal.
Bij Wijnaldum kon je zien dat hij talent had, hij liep alleen vaak met hoofd naar beneden, ging voor de verkeerde optie en zag medespelers niet staan. Bij Ramselaar denk ik louter aan een goed dravertje dat wil werken met een goede instelling. Ik geloof niet dat hij zich nog heel veel verder gaat ontwikkelen. Maar ik hoop dat ik ernaast zit.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:23 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Op zich zou hij als een soort Wijnaldum moeten kunnen spelen, qua conditie en loopvermogen. Hij heeft minder power, maar meer techniek. Misschien krijgen Mark, Reinier en Jurgen hem aan de praat...
Ik denk dat hij de kant op wil die Cocu probeerde in zijn derde seizoen. Stevig achterin, zodat je met een directe passing in snelle combinaties naar voren kunt.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:27 schreef Ciscus het volgende:
Zal Van Bommel voortborduren op het werk van Cocu, of meer naar 'zijn' Bayern kijken? Of proberen wat hij bij de jeugdteams voor elkaar krijgt?
En denk je dat dit kans van slagen heeft met het huidige spelersmateriaal?quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de kant op wil die Cocu probeerde in zijn derde seizoen. Stevig achterin, zodat je met een directe passing in snelle combinaties naar voren kunt.
Dat past wel bij wat hij bij O19 deed en is wat hij van Hiddink heeft geleerd.
Ik vind het defensief nog wat matig en je hebt op het middenveld een kanjer nodig zoals een van Bommel in zijn eerste periode bij PSV.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:42 schreef Ciscus het volgende:
[..]
En denk je dat dit kans van slagen heeft met het huidige spelersmateriaal?
Ik vind dit elftal totaal niet in balansquote:Op woensdag 27 juni 2018 22:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind het defensief nog wat matig en je hebt op het middenveld een kanjer nodig zoals een van Bommel in zijn eerste periode bij PSV.
Maar misschien met:
Zoet
Dumfries-Viergever-Schwaab-Angelino
Luckassen/Aankoop-Hendrix
Pereiro/Mauro
Bergwijn-De Jong/Romero-Lozano
Maar het is sowieso een rare bespiegeling, er gaan er nog een bak vertrekken, schat ik zo in.
Waarom niet? Vind ik juist wel.quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind dit elftal totaal niet in balans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |