Ze geven nieuwe personages nu steeds één grote verhaallijn, daarna verdwijnen ze naar de achtergrond en niet veel later gaan ze weer weg. Kimberly zal daarom over een paar maanden wel de volgende zijn die vertrekt. Haar zelfmoord-verhaallijn is afgesloten en ze voegt nu al een half jaar niks toe. Lijkt me als acteur ook niet echt leuk om fulltime een saaie rol te moeten spelen.quote:Op donderdag 12 juli 2018 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Wel bizar hoe hard die cast is veranderd sinds 2015... zeker de helft van die cliffhanger zit niet meer in de serie, al dan niet gedwongen of vrijwillig eruit geschreven of gerecast... dan is het niet vreemd dat er nu samenhang mist en ze bijvoorbeeld het 2e bastaardkind van Anton al weer nodig hebben... en hier liepen Rover en Sam nog niet eens rond en die zijn ook al weer vertrokken.
Dat doet Jette al jarenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:57 schreef YT123 het volgende:
[..]
Lijkt me als acteur ook niet echt leuk om fulltime een saaie rol te moeten spelen.
quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zijn vertrek naar Italië samen met Marieke in seizoen 5
En ik ga lachen als ze die aflevering laten inleiden door Lidewij
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:28 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Boudewijn? Nee, wij hebben ervoor gekozen om de aflevering in te laten leiden door acteurs die er direct bij betrokken waren. Daarom is de keuze gevallen op niemand minder dan Djuna Hachee en Guido Gehakt. Of waren het toch Britt Schele en Everon Jackson Stro? In ieder geval zijn het 3 acteurs. Of zijn het er toch 5? Nee, dat was het aantal kopjes koffie met koek op de set. Of was het nou het aantal chipszakjes dat Frons Servies gebruikte voor de muziek van het afgelopen seizoen? Verdorie PaterKolder, je brengt me in verwarring. Ik trek me voorlopig even terug om me te bukken over deze brandnetelige kwestie."
17-7: Laura kon zo heerlijk hysterisch doen.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nog niet alles is bekend, dit is de lijst tot nu toe:
9-7: De eerste aflevering (seizoen 1)
10-7: Govert en Hennie trouwen (seizoen 12)
11-7: Janine bevalt van Nina (seizoen 8)
12-7: Hangover-cliffhanger (seizoen 25)
13-7: Bruiloft van Jef en Dorothea (seizoen 16)
16-7: Confrontatie tussen Janine en Meike op Curaçao (seizoen 12)
17-7: Laura duwt Robert door de spiegel (seizoen 4)
18-7: Dubbelhuwelijk Linda/Anton en Sam/Olivier (seizoen 26)
19-7: Aflevering 4000 in het horror-sanatorium, deel 1 (seizoen 20)
20-7: Aflevering 4000 in het horror-sanatorium, deel 2 (seizoen 20)
23-7: Laura en Linda vechten om Stan (seizoen 5)
24-7: Noud is vertrokken naar Curaçao, Dennis gaat hem achterna (seizoen 17)
Ik heb momenteel echt al jaren een hekel aan Laura haar verhaallijn.Ze voegt werkelijk niks meer toe.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 07:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
17-7: Laura kon zo heerlijk hysterisch doen.Ik zie nog die blik voor me wanneer ze Robert duwde.
23-7:![]()
Dát was mij toch een cliffhanger. Heel de zomer in spanning!
Laura is eigenlijk we degene die prachtige, dramatische en heftige verhaallijnen heeft gehad.
Dood van Lotje, die sekte, affaire met die vrouw (hoe heette ze nou? Goedele?), gesodemieter met Linda/Robert, dood van Arnie.
Jammer dat haar rol zo saai geworden is.
Jette kan super acteren, als ze maar de juiste lijnen krijgt.![]()
Ja voor Robert ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is. Daar waren Sill, Noud Robbert en Laura aanwezig, nu zitten 2 van de drie weer in GTST die een zomerstop heeft. Gaan ze deze verhaallijn nu werkelijk nog meer dan 2 maanden rekken, of gaan ze de continuniteit van GTST overhoop gooien door Sill Noud en Laura tijdens de zomerstop in utrecht te laten opduiken?
quote:Op zondag 15 juli 2018 12:20 schreef GayGuy het volgende:
Ik heb een vraag eigenlijk over nieuwe tijden. Begin mei was er een promo waarin fleur bekend maakte dat ze het kleinkind vanRobert nog niet in nieuwe tijden gezien hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is. Daar waren Sill, Noud Robbert en Laura aanwezig, nu zitten 2 van de drie weer in GTST die een zomerstop heeft. Gaan ze deze verhaallijn nu werkelijk nog meer dan 2 maanden rekken, of gaan ze de continuniteit van GTST overhoop gooien door Sill Noud en Laura tijdens de zomerstop in utrecht te laten opduiken?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Nee dat weet ik, maar hij laura sill en noud zitten wel in een promo. Inmiddels alweer bij met nieuwe tijden en Door de vooruitblik is mijn vraag al beantwoord. Er gaat gerommeld worden met de tijdlijn😐quote:Op zondag 15 juli 2018 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Robert nog niet in nieuwe tijden gezien hoor.
Stefano zat vast niet Ludo.quote:Op maandag 16 juli 2018 08:38 schreef GwaiLow het volgende:
Ik had die aflevering wel verwacht dat Ludo vast kwam te zitten in de modder, en steeds dieper en dieper zakte. Daar wist Stefano net dat Ludo zn broer is ipv zn vader geloof ik.
Dat vind ik ook het leuke aan deze afleveringen, al die kleine verhaallijntjes tussendoor en de personages die daarbij horen. Zoals vrijdag met Benjamin en Job (wie had kunnen denken dat hij ooit beroemd vlogger zou wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |