abonnement Unibet Coolblue
pi_180565015
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:54 schreef SAMBAM het volgende:
H

[..]

Haha ja viel mij ook al op. In die tijd gebeurde er zowaar elke twee weken iets noemens waardig waarvan zelfs classic waardige dingen ;)
Nu is het bijna wachten tot de cliffhanger komt en als die geweest is tot de volgende :p
  woensdag 18 juli 2018 @ 19:48:33 #252
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_180565918
In de scène van de classic gisteren met Mickey en Arthur in de Koning zie je Dorothea achter Arthur staan..

Die was er dus eerder bij dan we dachten :D
Viel me nooit eerder op.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  woensdag 18 juli 2018 @ 19:51:05 #253
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_180566001
Er is sowieso geknipt in de aflevering van gisteren.. voor de reclamebreak eindigt het met een scene tussen Roos, Laura en Arnie en dan na de break begint het ook met hen.. maar het is niet dezelfde scène. Dat klopt toch alsnog niet?
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_180567747
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 19:48 schreef LetsGame het volgende:
In de scène van de classic gisteren met Mickey en Arthur in de Koning zie je Dorothea achter Arthur staan..

Die was er dus eerder bij dan we dachten :D
Viel me nooit eerder op.
Ik dácht al dat zij dat was. :D
pi_180576451
https://www.flaironline.n(...)nage-terug-meerdijk/

Dit is trouwens best interessant als het waar zou zijn! Zou ik wel tof vinden. En aangezien Rik nu ook een beetje een loner is in de familie, en natuurlijk Lana de kleindochter...
pi_180577515
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 08:40 schreef Nathvi het volgende:
https://www.flaironline.n(...)nage-terug-meerdijk/

Dit is trouwens best interessant als het waar zou zijn! Zou ik wel tof vinden. En aangezien Rik nu ook een beetje een loner is in de familie, en natuurlijk Lana de kleindochter...
Wauw!
Vorige week zat ik hier dus aan te denken. Toen ik de 'oude' Rik zag. Altijd een leuke gewone jongen geweest. En realiseerde me wat voor een rare sneue loner er van hem gemaakt is. Een moordenaar op een tokkie niveau die alleen kan sporten. Alle kinderen weg, alle kleinkinderen weg en al z'n relaties zijn nietszeggend. Ik vroeg me af waarom hij eigenlijk ooit terug gehaald is, want sinds hij maar 1 jaar van de 15 hoefde te zitten voor moord heeft hij echt niks meer toegevoegd.

Ik bedacht me dat als ze écht nog iets met hem wilde ze Joke Bruijs terug moesten halen. Al was het maar omdat zij hem wel even zou inwrijven wat voor loser hij is. De 4000ste aflevering gaf dit ook wel weer dat de familiebanden toen wel interessant waren.
pi_180597952
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:10 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Wauw!
Vorige week zat ik hier dus aan te denken. Toen ik de 'oude' Rik zag. Altijd een leuke gewone jongen geweest. En realiseerde me wat voor een rare sneue loner er van hem gemaakt is. Een moordenaar op een tokkie niveau die alleen kan sporten. Alle kinderen weg, alle kleinkinderen weg en al z'n relaties zijn nietszeggend. Ik vroeg me af waarom hij eigenlijk ooit terug gehaald is, want sinds hij maar 1 jaar van de 15 hoefde te zitten voor moord heeft hij echt niks meer toegevoegd.

Ik bedacht me dat als ze écht nog iets met hem wilde ze Joke Bruijs terug moesten halen. Al was het maar omdat zij hem wel even zou inwrijven wat voor loser hij is. De 4000ste aflevering gaf dit ook wel weer dat de familiebanden toen wel interessant waren.
Het was toevallig ook dat ik vanochtend de Classic vooruit keek op videoland en toen dacht ik; hee ik ga eens googlen op "Joke bruijs terug in GTST" en toen spotte ik het :P

[ik doe dat vaker als ik een interessant personage langs zie komen, ook bij Dennis van de week haha :p]
  vrijdag 20 juli 2018 @ 01:17:21 #258
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_180599286
Even een vraag. In seizoen 17 is Ludo dus neergeschoten, en wordt hij dus gecremeerd. Uiteindelijk blijkt hij nog te leven, en zint Ludo dus wraak op Barbara, Sjors, Morris, Robert en Bing. Hoe veel afleveringen duurt het eigenlijk tussen de cliffhanger en het moment dat Ludo nog leeft?

En is er ook te achterhalen welke aflevering op welke dag werd afgespeeld. Ik heb een DVD-box liggen van GTST, en ik zoek een bepaalde aflevering terwijl ik enkel de datum weet.
pi_180601213
Welke aflevering zoek je precies? De aflevering dat je Ludo achter dat raam ziet zitten met zuurstofmasker en al is aflevering 3270.

Je hebt een site, www.bierdopje.nl en daar kun je precies vinden welke aflevering wanneer werd uitgezonden.

[ Bericht 23% gewijzigd door Thatsmelv op 20-07-2018 08:15:49 ]
  vrijdag 20 juli 2018 @ 12:42:14 #260
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_180605925
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 06:52 schreef Thatsmelv het volgende:
Welke aflevering zoek je precies? De aflevering dat je Ludo achter dat raam ziet zitten met zuurstofmasker en al is aflevering 3270.

Je hebt een site, www.bierdopje.nl en daar kun je precies vinden welke aflevering wanneer werd uitgezonden.
Is dat wel de juiste site? Ik zie alleen een ondertitelings-download site? :P

Edit:http://www.bierdopje.com/(...)n/episodes/season/17
Toch wel :P
pi_180606622
Haha top!
pi_180633431
is het bekend welke afleveringen er allemaal zullen worden uitgezonden? ik zag hier toen een lijstje staan van de komende week ofzo maar voor de rest kan ik niks vinden op internet. proberen ze dat een beetje geheim te houden of zoek ik niet goed? :P
pi_180634187
Weet iemand welk seizoen het was dat Sjors, wiet en jack op zoek gingen naar die schat ofzo?
Dan weet ik dat ik dat seizoen iig niet hoef te kijken ☺
pi_180634296
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 17:26 schreef loezzzje het volgende:
is het bekend welke afleveringen er allemaal zullen worden uitgezonden? ik zag hier toen een lijstje staan van de komende week ofzo maar voor de rest kan ik niks vinden op internet. proberen ze dat een beetje geheim te houden of zoek ik niet goed? :P
Nog niet alles is bekend, maar dit zijn de classics voor de komende twee weken:

23-7: Laura en Linda vechten om Stan (seizoen 5)
24-7: Noud is vertrokken naar Curaçao, Dennis gaat hem achterna (seizoen 17)
25-7: Jubileumaflevering van 1 oktober 2010 vanwege 20 jaar GTST (seizoen 21)
26-7: Nina en Bing trouwen (seizoen 26)
27-7: Sylvia sterft in Griekenland (seizoen 7)
30-7: Het huwelijk van Lucas en Menno (seizoen 24)
31-7: Gasexplosie in Teluma tijdens Nina's 21ste verjaardag (seizoen 19)
1-8: Jubileumaflevering van 1 oktober 2015, deel 1 (seizoen 26)
2-8: Jubileumaflevering van 1 oktober 2015, deel 2 (seizoen 26)
3-8: Anton slaat Lucas in elkaar (seizoen 21)

Nu is het maar de vraag wat je classics noemt, vooral in de week van 30-7 vind ik het maar mager met recente afleveringen.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_180643591
Thanks. Van de afgelopen seizoenen zijn niet echt classics nee. Alhoewel ik die afl. waar Anton Lucas in elkaar timmert wel ga kijken. Heerlijke drama was dat :P
pi_180649137
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 00:46 schreef loezzzje het volgende:
Thanks. Van de afgelopen seizoenen zijn niet echt classics nee. Alhoewel ik die afl. waar Anton Lucas in elkaar timmert wel ga kijken. Heerlijke drama was dat :P
Cynthia Abma O+
  maandag 23 juli 2018 @ 11:46:22 #267
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_180671094
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 00:46 schreef loezzzje het volgende:
Thanks. Van de afgelopen seizoenen zijn niet echt classics nee. Alhoewel ik die afl. waar Anton Lucas in elkaar timmert wel ga kijken. Heerlijke drama was dat :P
En dat werkt in een ziekenhuis :X :X :P

Ik ga zeker voor de "jubileumaflevering van 1 oktober 2010 vanwege 20 jaar GTST (seizoen 21)". Zo een mooi begin met Rikki en Sil :P
pi_180672512
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 11:46 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

En dat werkt in een ziekenhuis :X :X :P

Ik ga zeker voor de "jubileumaflevering van 1 oktober 2010 vanwege 20 jaar GTST (seizoen 21)". Zo een mooi begin met Rikki en Sil :P
Van mij hadden ze die hele jubileumweek wel mogen doen. Vond dat herinneringen ophalen tof ^^
pi_180679099
Vandaag en vrijdag komen in ieder geval twee van de beste afleveringen ooit wat mij betreft.
Liefde is een product van vrijheid. Liefde op basis van dominantie is een leugen.
Geniet van de kleine dingen. Op een dag kijk je terug op je leven en dan blijken juist die kleine dingen de grote dingen te zijn geweest.
  maandag 23 juli 2018 @ 18:14:00 #270
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_180679182
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 17:57 schreef maaike2017 het volgende:
Weet iemand welk seizoen het was dat Sjors, wiet en jack op zoek gingen naar die schat ofzo?
Dan weet ik dat ik dat seizoen iig niet hoef te kijken ☺
Seizoen 16, wat een ruk verhaallijn met dat klote-amulet :O .
Zo langdradig... :N Ik heb geen flauw meer hoe die verhaallijn begon. :')

Verder wel de spannende verhaallijn van de comateuze Ludo, en Nick v.s. louche zakenman Vito. En natuurlijk het moordspel aan het eind :P
pi_180679269
Wat vinden jullie eigenlijk de beste aflevering van GTST ooit? Ik vind het zelf erg lastig om te bepalen, maar het zal ongetwijfeld een aflevering uit de jaren 90 zijn (hoewel de cliffhangers van seizoen 10 en 14 waarschijnlijk ook wel populair zijn).
Liefde is een product van vrijheid. Liefde op basis van dominantie is een leugen.
Geniet van de kleine dingen. Op een dag kijk je terug op je leven en dan blijken juist die kleine dingen de grote dingen te zijn geweest.
  maandag 23 juli 2018 @ 18:19:55 #272
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_180679335
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:16 schreef Britpop1995 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk de beste aflevering van GTST ooit? Ik vind het zelf erg lastig om te bepalen, maar het zal ongetwijfeld een aflevering uit de jaren 90 zijn (hoewel de cliffhangers van seizoen 10 en 14 waarschijnlijk ook wel populair zijn).
Ik kijk GTST ongeveer actief vanaf seizoen 14, maar ik heb ook momenten gehad dat het totaal niet boeiend was, en dat ik een poosje heb geskipt. Dus ik heb lang niet alles gezien.

De beste aflevering vond ik de onthulling van de moordenaar, op de boot, waar Ludo achter de knopjes zat om Sjors, Bing, Barbara, Robert en Morris te tergen met psychische martelingen _O_
Dat was Ludo op zijn best _O_
pi_180679364
Ik vond Ludo ook erg goed in zijn omgang met Huib van Groeningen. Met name het dessert van het diner viel in de smaak.
Liefde is een product van vrijheid. Liefde op basis van dominantie is een leugen.
Geniet van de kleine dingen. Op een dag kijk je terug op je leven en dan blijken juist die kleine dingen de grote dingen te zijn geweest.
pi_180679822
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:14 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Seizoen 16, wat een ruk verhaallijn met dat klote-amulet :O .
Zo langdradig... :N Ik heb geen flauw meer hoe die verhaallijn begon. :')

Verder wel de spannende verhaallijn van de comateuze Ludo, en Nick v.s. louche zakenman Vito. En natuurlijk het moordspel aan het eind :P
Thanks!
Ja ik ben Toen gestopt met kijken totdat die verhaallijn over was.
pi_180682766
Zo, dit was ook weer een classic waar het schildersmesje, of liever gezegd: de schaar, in is gegaan. Van de 26 scènes die in de originele versie zaten zijn er zes geschrapt, waaronder alle scènes waarin Asisa een rol speelde.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')