Dit.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik hoop eigenlijk stiekem wel op Servië en Brazilië door...
Dat is een mathematische mogelijkheid.. Maar ik denk het niet.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik hoop eigenlijk stiekem wel op Servië en Brazilië door...
dezelfde figuren die zich aftrekken op het verlies van Spanje, Argentinië, Duitsland enz..quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:25 schreef Masterminded het volgende:
Mij een raadsel waar het sfeertje vandaan komt dat Brazilië er vanavond uit zal vliegen.
WELK VERLIES VAN SPANJEquote:Op woensdag 27 juni 2018 19:21 schreef Blessuretijd het volgende:
[..]
dezelfde figuren die zich aftrekken op het verlies van Spanje, Argentinië, Duitsland enz..
Bij Brazilië is het wat jammer dat het van de kwalificatie er vooralsnog niet uitgekomen is, maar op dit forum maakt men er wel een sport van om landen die vaak aanvallend voetbal spelen uit te kotsen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:21 schreef Blessuretijd het volgende:
[..]
dezelfde figuren die zich aftrekken op het verlies van Spanje, Argentinië, Duitsland enz..
Argentinië en Duitsland speelde ook niet dat ze kans maakte om door te gaan, Brazilië kan ik gewoon niet naar kijken. Ze spelen wel redelijk, maar het is zo aanstellerig.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:21 schreef Blessuretijd het volgende:
[..]
Defensieve meer toch? Meestal rant je daar op.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Bij Brazilië is het wat jammer dat het van de kwalificatie er vooralsnog niet uitgekomen is, maar op dit forum maakt men er wel een sport van om landen die vaak aanvallend voetbal spelen uit te kotsen.
ja het moet allemaal op de duitse manier volgens jou......quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:25 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Argentinië en Duitsland speelde ook niet dat ze kans maakte om door te gaan, Brazilië kan ik gewoon niet naar kijken. Ze spelen wel redelijk, maar het is zo aanstellerig.
nah geen rood voor neymar maar hij gaat wel jankenquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jammer HANS.
Servië gaat stunten. 1-2. Neymar krijgt rood.
laatste keer dat ze samba voetbal speelden was in 1986quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja het moet allemaal op de duitse manier volgens jou......
koud voetbal
brasil moet gewoon samba spelen...dat is inderdaad aanstellerig...wat is jouw probleem
Nog nooit een WK geniaal zien spelen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alles is een hype volgens jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |