SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Les lacs du Connemaraquote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:17 schreef cafca het volgende:
Die ken ik alleen van dat liedje over Ierland...
Ziet er meer uit als een plek waar slachtoffers van serial killers heengaan om te stervenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:18 schreef spijkerbroek het volgende:
In Wormerveer, naast het station
[ afbeelding ]
Met sterven worden ze waarschijnlijk wel meer upgecheerd dan wanneer ze steeds maar gefolterd wordenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een plek waar slachtoffers van serial killers heengaan om te sterven
Dat is juist het beste aan de tekst!quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze toch al niet zo hoogstaande tekst moest zelfs nog vergezeld worden met een la-la-la-la-la-la-la
want ze wisten het niet meer
Hoiquote:
Ah, het is een letterlijke pin-up club?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met sterven worden ze waarschijnlijk wel meer upgecheerd dan wanneer ze steeds maar gefolterd worden
Geen idee. Ik kom er niet zo vaak.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, het is een letterlijke pin-up club?
Niet zo vaak, mmmmmquote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom er niet zo vaak.
Ik laat mijn mensen de boel runnen daar.quote:
quote:
Vast geïnspireerd door die schuur in Wormerveerquote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Melting heeft de obscure kelder weer eens opengetrokken.
ik kwam uit die obscure kelderquote:
Ik heb dit wel eens gehoord...quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:26 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Zover was ik ookquote:
weer helemaal opgeknapt ?quote:
Ik ben in ieder geval opgestaan zonder keelpijn.quote:
Ow Wendy dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:29 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was de vorige.
En dit is deze:
[ afbeelding ]
En ze is boos dat je Lisa wel wist, maar haar niet.quote:
doorgaan met uitzieken dusquote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval opgestaan zonder keelpijn.Het is niet helemaal weg, maar het gaat de goede kant op. Nu wel een beetje snifferig geworden.
Ow dan moet ze lekker boos zijn. Ik vind Lisa ook een leukere naam dan Wendyquote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En ze is boos dat je Lisa wel wist, maar haar niet.
Nee hoor, gewoon doorgaan.quote:
Ja, nou wordt ze nog bozer!quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dan moet ze lekker boos zijn. Ik vind Lisa ook een leukere naam dan Wendy
dat je een paar dagen achterelkaar vrij bent is wel fijnquote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon doorgaan.Ik ben vandaag weer gaan werken, alleen morgen nog. Donderdag, vrijdag en maandag vrij.
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Madness klinkt .. anders.
Klinkt als Tracy Ullman
En dan niet My Girl maar My Guyquote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Madness klinkt .. anders.
Klinkt als Tracy Ullman
Mijn broer heeft de leuke eigenschap dat hij ziek wordt als hij een paar dagen vrij is.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
dat je een paar dagen achterelkaar vrij bent is wel fijn
Vrijdag gaan we naar Down The Rabbit Hole...quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
Dat ben ik elke week!quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
Veel plezier!quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond even niet raden...
[ afbeelding ]
MM vanavond: "Deze is van .. *denk* Santana!!quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Veel plezier.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:39 schreef Diaan73 het volgende:
Dit vind ik zo’n typisch top2000 nummer en waarvan ik altijd de titel en artiest vergeet.
Ik vond dit al een supergaaf nummer toen het uitkwam. Kwam er later pas achter wat de man daarvoor allemaal al gedaan had.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:39 schreef Diaan73 het volgende:
Dit vind ik zo’n typisch top2000 nummer en waarvan ik altijd de titel en artiest vergeet.
Ik ookquote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ja dat inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ook
En nu ik de artiest en titel weet, vergeet ik 'm over 10 minuten weer.
Wat heeft hij allemaal gedaan? Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vond dit al een supergaaf nummer toen het uitkwam. Kwam er later pas achter wat de man daarvoor allemaal al gedaan had.
Wow, ik hoor graag hoe het geweest is!quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hetzelfde denken.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat een rare versie van Iron Maiden's Seventh Son of a Seventh Son
Zometeen komt nog een gitaarsoloquote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat een rare versie van Iron Maiden's Seventh Son of a Seventh Son
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Steve_Winwoodquote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat heeft hij allemaal gedaan? Ik heb geen idee
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Crazy little thing called love Queen
Dat is inderdaad een aardig staatjequote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:45 schreef cafca het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Steve_Winwood
Nog meer top 2000 muziek gemaakt
Hij keek naar beneden en dacht toen "huh.. wat een crazy little thing called love is dat.."quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:47 schreef cafca het volgende:
Wisten jullie dat Freddy dit nummer in bad heeft geschreven?
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij keek naar beneden en dacht toen "huh.. wat een crazy little thing called love is dat.."
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij keek naar beneden en dacht toen "huh.. wat een crazy little thing called love is dat.."
Je moet gewoon altijd luisteren en meewerken in jouw geval.quote:
... voor de verandering idd.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet gewoon altijd luisteren en meewerken in jouw geval.
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon een hamer pakken, blijven ze stil dan had je of gelijk of ze geven je geen ongelijk meer.quote:
Heb je een idee dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zeg, is er al een nieuwe meet in de planning?
Ja, maar we willen jou er niks over vertellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zegquote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, maar we willen jou er niks over vertellen.
Dat altijd. Of het goede ideeën zijn is een tweede....quote:
Komend weekend toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, daarmee mag je ook stoppen!quote:
Boekenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk wel bezig met m'n boek uit te lezen![]()
Welk boek?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
De Tina een boek noemenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vanaf 21.00 kun je weer verder gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Willen we weten welke fokker?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:54 schreef livelink het volgende:
Ik heb laatst een boek gelezen dat door een Fokker geschreven is. Was ook wel een aanrader.
"Het verzamelde werk van Tong80"quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:54 schreef livelink het volgende:
Ik heb laatst een boek gelezen dat door een Fokker geschreven is. Was ook wel een aanrader.
Jij leest praktisch nietsquote:
Het Darwin Dilemma. Zo'n heerlijk nietnadenkenthriller.quote:
Zie hierbovenquote:
wonderer in dit geval.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Willen we weten welke fokker?
Is die ook van James Brown?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het Darwin Dilemma. Zo'n heerlijk nietnadenkenthriller.
Ik houd ook van auto's maar ik heb er maar 1.... wat is je punt?quote:
James Brown?quote:
Ik bedoelde uiteraard Dan Brown.quote:
Neequote:
Dan, James.. ze kunnen allebei geen goede boeken schrijvenquote:
waar ging het boek over ?quote:
Alle ins en outs van Fok usersquote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
waar ging het boek over ?
ik ken de user niet
De Panama Papers van FOK!?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alle ins en outs van Fok users
Er zijn er wel meer die een boek hebben geschreven, je vindt ze wel in het schrijftopic. Ik zou willen dat ik een boek kon schrijvenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alle ins en outs van Fok users
Ik ben bezig een boek te schrijven.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer die een boek hebben geschreven, je vindt ze wel in het schrijftopic. Ik zou willen dat ik een boek kon schrijven
Ik ben er wel aan 1 begonnen, maar gaat hem ook niet worden, denk ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik een boek kon schrijven
Ik kende hem van dit topicquote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
waar ging het boek over ?
ik ken de user niet
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kende hem van dit topic
TTK / Boek aan het schrijven - hoofdstuk 11
Ik pm je even, want het is een nogal autobiografisch boek en ik weet niet zeker of hij dat op prijs stelt.
Je hebt het gelezen?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mja, met het succes van 50 Shades is de lat wel erg laag gelegd.... lijkt mij niet moeilijk om dat te overtreffen.
Tja, pulp leest makkelijk weg, dus een groot publiek, dus media-aandacht, dus nog meer verkoop, etc etc.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mja, met het succes van 50 Shades is de lat wel erg laag gelegd.... lijkt mij niet moeilijk om dat te overtreffen.
Niet gelezen, maar het is genoeg belachelijk gemaakt over hoe het geschreven is.... het niveau is zeer triest....quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt het gelezen?
Jawel hoor. Als je gewoon een verhaal vol met 'en toen, en toen, en toen' en 'hij zei, zij zei' schrijft, dan wordt het 'slechter'* dan 50 Shades.
*50 shades niet gelezen, dus ik kan niet oordelen of het boek slecht is.
Fifty Shades ruim honderd miljoen keer verkocht en dat was in 2014quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet gelezen, maar het is genoeg belachelijk gemaakt over hoe het geschreven is.... het niveau is zeer triest....
Ja, kan je nagaan wat het niveau van die mensen isquote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
Fifty Shades ruim honderd miljoen keer verkocht en dat was in 2014
Klopt, laatst op een boekenmarkt stonden er ook genoeg exemplaren in de 1 euro bakquote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vond het dan wel weer humor dat kringloopwinkels 50 shades op een gegeven moment niet meer wilden hebben, omdat ze er pallets vol van hadden. Mensen kochten het, lazen het, en wilden het toen niet in de boekenkast hebben staan, dus maar naar de kringloop.
En bedanktquote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, kan je nagaan wat het niveau van die mensen is
Niet mee eens. Ik ben pro leesplezier, of dat nou een roman is die hoog aangeschreven staat, een lekkere thriller, 50 shades of een stripboek, interesseert me weinig. Alleen maar mooi dat mensen nog de tijd en rust kunnen vinden om een boek te lezen en daar plezier in te hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, kan je nagaan wat het niveau van die mensen is
Eens. Ik lees dan ook van alles door elkaar. Ligt echt aan waar ik op dat moment zin in heb. Ik lees trouwens niet graag over de oorlog.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik ben pro leesplezier, of dat nou een roman is die hoog aangeschreven staat, een lekkere thriller, 50 shades of een stripboek, interesseert me weinig. Alleen maar mooi dat mensen nog de tijd en rust kunnen vinden om een boek te lezen en daar plezier in te hebben
stond overigens op de e-reader die ik als kerstkado van school kreegquote:
Eens. Ik moet eerlijk zeggen dat ik vrijwel alleen in de vakantie de tijd neem om echt boeken te lezen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik ben pro leesplezier, of dat nou een roman is die hoog aangeschreven staat, een lekkere thriller, 50 shades of een stripboek, interesseert me weinig. Alleen maar mooi dat mensen nog de tijd en rust kunnen vinden om een boek te lezen en daar plezier in te hebben
Ik juist wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik lees trouwens niet graag over de oorlog.
Ik neem zaterdag dan ook weer een boek mee naar de Efteling.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het begint bij mij vaak al met een paar bladzijden bij het ontbijtquote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Eens. Ik moet eerlijk zeggen dat ik vrijwel alleen in de vakantie de tijd neem om echt boeken te lezen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:14 schreef CindieY het volgende:
Peaceman ookquote:
Je gaat naar de Efteling om boeken te lezen?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik neem zaterdag dan ook weer een boek mee naar de Efteling.
Ik lees voor mijn werk veel vakliteratuur en verslagen en dergelijke. Dus dan heb ik 's avonds weinig puf meer om nog een boek te lezen...quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het begint bij mij vaak al met een paar bladzijden bij het ontbijt
Dat kan ik nietquote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het begint bij mij vaak al met een paar bladzijden bij het ontbijt
Diaan ook, alleen was dat geen echt boekquote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je gaat naar de Efteling om boeken te lezen?
Dat heet een plattegrond...quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik neem zaterdag dan ook weer een boek mee naar de Efteling.
Ik ga daar naartoe voor de rust en de sfeer.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je gaat naar de Efteling om boeken te lezen?
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Diaan ook, alleen was dat geen echt boek
Dit jaar gaan we het top2000 popspel doenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lees zelfs op festivals. Niet op het terrein maar wel in/bij de tent.
Neem jij die mee?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dit jaar gaan we het top2000 popspel doen
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik dacht zelfs nog even "Elf? Dit zijn toch de Pet Shop Boys?"
#nietaltescherp
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik dacht zelfs nog even "Elf? Dit zijn toch de Pet Shop Boys?"
#nietaltescherp
Yep, is gewoon een pakje kaarten, neemt bijna geen ruimte in.quote:
Artiest is niet goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:29 schreef cafca het volgende:
The night they drive old Dixie down - Jackie deShannon?
Nou, ik wist dat het niet de Band was. En dat Jackie iets had gecoverd Maar dat was the weight volgens mij...quote:
I'm just a working person paste qua ritme niet zo lekker.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
"like my father before, i'm just a working man"? Joan, weet je het zeker?
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
I'm just a working person paste qua ritme niet zo lekker.
Ow okay. Ik ken het alleen als bordspel.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep, is gewoon een pakje kaarten, neemt bijna geen ruimte in.
"just a working girl" wel, maar dan was haar vader ook een meisje geweest.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
I'm just a working person paste qua ritme niet zo lekker.
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:41 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Melting is naar het toilet.
Even gebruik van maken.![]()
[ afbeelding ]
Staat genoteerd!quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:42 schreef livelink het volgende:
De volgende keer hoor ik liever "Onze poes en buurmans kater"
Bij ons in het dorp zat alleen TV-piraat die 's-nachts porno uitzond.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
In het dorp waar ik ben opgegroeid zaten een stuk of 10 zenders, die hilversum/radio 1/2/3 volledig wegdrukten. Zó irritant
Nou, ze maken wel een kabaal hoor. Het is gewoonweg niet normaal.quote:
Bij ons in het dorp zat er eentje die behoorlijk populair was. Waren in de regio grote concurrenten van 3fm.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
In het dorp waar ik ben opgegroeid zaten een stuk of 10 zenders, die hilversum/radio 1/2/3 volledig wegdrukten. Zó irritant
Ik woonde tegenover een zender. Als hij uitzond, had ik alleen hem over de hele bandbreedte. Leuk johquote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp zat er eentje die behoorlijk populair was. Waren in de regio grote concurrenten van 3fm.
Hilversum 3 bedoel je?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp zat er eentje die behoorlijk populair was. Waren in de regio grote concurrenten van 3fm.
Dezen zorgden er wel voor dat ze geen andere zenders wegdrukten. Was bijna professioneel hoe ze het aanpakten.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik woonde tegenover een zender. Als hij uitzond, had ik alleen hem over de hele bandbreedte. Leuk joh
Oh ja, die hadden vroeger een andere naam.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:41 schreef cafca het volgende:
Als ik dit zou kennen, zou ik er niet voor durven uitkomen....
Gewoon ongescrambelde porno? Dat je niet tussen al de strepen door hoefde proberen te kijken?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp zat alleen TV-piraat die 's-nachts porno uitzond.
Dat laatste heb ik alleen van horen zeggen
Daar heb ik geen probleem mee idd. Maar als ze mensen gaan opleggen wat ze moeten gaan luisteren door de hele bandbreedte te kapen, dat is gewoon asociaal.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:49 schreef brother52 het volgende:
Dezen zorgden er wel voor dat ze geen andere zenders wegdrukten. Was bijna professioneel hoe ze het aanpakten.
Misschien dat Kanye er nog iets mee kan.quote:
Redelijk softporno wel volgens mij, maar ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon ongescrambelde porno? Dat je niet tussen al de strepen door hoefde proberen te kijken?
Vooruitstrevend dorp was dat dan.
Doe je snel!quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En ik heb nog wel 2 extra bladzijden voorgelezen.
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar heb ik geen probleem mee idd. Maar als ze mensen gaan opleggen wat ze moeten gaan luisteren door de hele bandbreedte te kapen, dat is gewoon asociaal.
Ik lees snel (voor).quote:
"Er was eens een prins. Nou, en die ging trouwen. The End."quote:
Ik heb toch wel goede herinneringen aan het voorlezen. Jammer genoeg zijn die van mij daar nu te oud voor. Ik heb mijn jongste nog wel voorgelezen t/m zijn 12equote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Er was eens een prins. Nou, en die ging trouwen. The End."
Als je perse wil, mag je ook wel een keer op de radio voorlezen hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb toch wel goede herinneringen aan het voorlezen. Jammer genoeg zijn die van mij daar nu te oud voor. Ik heb mijn jongste nog wel voorgelezen t/m zijn 12e
Dat is nog best lang. Ik denk dat ik bij Twan rond zijn 10e ben gestopt. Vanaf dat moment ging hij ook alleen naar bed.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb toch wel goede herinneringen aan het voorlezen. Jammer genoeg zijn die van mij daar nu te oud voor. Ik heb mijn jongste nog wel voorgelezen t/m zijn 12e
Hier de oudste. De jongste wilde al eerder zelf lezen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Laatste nummer is nu draaiende.quote:
Lennon leest ook nog altijd zelf. Maar een ander boek dan. Peaceman leest ook voor uit een ander boek dan ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier de oudste. De jongste wilde al eerder zelf lezen.
Voor mij een onbekend nummer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |