De meeste vrouwen zijn wel een beetje nieuwsgierig, zeker als ze al een relatie hebben en de nieuwsgierigheid er bij beide partners is. Ik had overigens moeten zeggen - óók interesse in dames. Do you see where this is going?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 21:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar.. de kans dat een dame die met een man is, interesse heeft in dames, is toch ook zeer gering?
Wat is het grote voordeel?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 13:21 schreef Dven het volgende:
Ik had veel eerder moeten betalen voor tinder. Wat een verschil
Ik woon iBulgarije, waar de afstanden nogal groot zijn. De grootste stad (Sofia) met anderhalf miljoen inwoners is 3 uur rijden. Zelfde geldt voor de tweede,derde en vierde stad van het land. Evenals Boekarest trouwens, waar ook ruim een miljoen mensen wonen. Allemaal op 2,5 a 3 uur afstand. Mijn stad is verreweg de grootste binnen anderhalf uur reizen en er woont slechts 70.000 man.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 14:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik woon iBulgarije, waar de afstanden nogal groot zijn. De grootste stad (Sofia) met anderhalf miljoen inwoners is 3 uur rijden. Zelfde geldt voor de tweede,derde en vierde stad van het land. Evenals Boekarest trouwens, waar ook ruim een miljoen mensen wonen. Allemaal op 2,5 a 3 uur afstand. Mijn stad is verreweg de grootste binnen anderhalf uur reizen en er woont slechts 70.000 man.
De meeste zullen hun afstand op een x-aantal kilometers hebben maar zeker niet op het maximale. Betaal je voor tinder kan je op andere lokaties zichtbaar zijn. Dus nu kan ik in de grote steden rondom tinderen. Afgelopen dagen in Boekarest, nu in Sofia. Ik ben van circa een match om de paar dagen naar misschien wel 15/20 per dag gegaan. Dat scheelt
Daarvoor moet je volgens mij nog meer betalen en dat is het me ook weer niet waardquote:Op zaterdag 30 juni 2018 14:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Maar je kan ook al zien wie je heeft geliked toch? Is je date met die reus al geweest?
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 30 juni 2018 14:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarvoor moet je volgens mij nog meer betalen en dat is het me ook weer niet waard
Vanavond zie ik de reuzinDeath by snoosnoo
We gaan naar haar buitenverblijf in de bergenquote:
Oh johquote:Op zaterdag 30 juni 2018 14:34 schreef Dven het volgende:
[..]
We gaan naar haar buitenverblijf in de bergenWilde daar wat gaan hiken, vuurtje stoken etc. maar gezien de weersomstandigheden de afgelopen dagen zal het waarschijnlijk gewoon thuis wat eten en snoosnoo zijn
Morgen gaan we kayakken.
Mja, dat is hier nooit zo'n probleem. Of her moet wel een heel groot fiasco zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 14:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh johJe blijft daar ook gelijk slapen? je hebt haar nog nooit gezien toch?
Ik vertrouw ze voor geen millimeter ik heb het even geprobeerd met verschillende sites. Ik werd alleen maar aan de praat gehouden. 50 cent per bericht. Ik kreeg kontakt met een leuk meisje en zij stelde voor om vanwege de kosten per email af te spreken. Ze werd gelijk geblokkeerd. Dan kreeg ik ook nog berichtjes van een 18 jarige die net haar eerste vriendje had. Zij wou niet als maagd in zijn bed belanden en of ik haar daarmee even wou helpen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 15:07 schreef Stokkie_ het volgende:
Ik ben nieuw hier maar mis eigenlijk de betrouwbare datingsites in de OP, Tinder is niet echt mijn ding dus waar kan ik beginnen? Als ik op reviews zoek zie ik veel negativiteit over verschillende datingsites.
Welke site was dat dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 15:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vertrouw ze voor geen millimeter ik heb het even geprobeerd met verschillende sites. Ik werd alleen maar aan de praat gehouden. 50 cent per bericht. Ik kreeg kontakt met een leuk meisje en zij stelde voor om vanwege de kosten per email af te spreken. Ze werd gelijk geblokkeerd. Dan kreeg ik ook nog berichtjes van een 18 jarige die net haar eerste vriendje had. Zij wou niet als maagd in zijn bed belanden en of ik haar daarmee even wou helpen.
Vond paiq een tijd geleden wel ok. Nu heb ik alleen een tinder profiel maar liever kom ik iemand gewoon in het echt tegen, weet je gelijk of de klik er ook daadwerkelijk is.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 15:07 schreef Stokkie_ het volgende:
Ik ben nieuw hier maar mis eigenlijk de betrouwbare datingsites in de OP, Tinder is niet echt mijn ding dus waar kan ik beginnen? Als ik op reviews zoek zie ik veel negativiteit over verschillende datingsites.
Ben benieuwd hoe het zal zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 15:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Mja, dat is hier nooit zo'n probleem. Of her moet wel een heel groot fiasco zijn.
Hoeft trouwens niet eens direct in hetzelfde bed te zijn alhoewel ik genoeg vertrouwen in mijzelf heb dat dit wel goedkomtzeker met haar.
quote:Op zondag 1 juli 2018 00:00 schreef Dven het volgende:
Het is even wennen maar : snoosnoo![]()
Over een paar weken verhuist ze naar Portugal dus we gaan het er maar even van nemendus net m'n baas bericht dat ik nog een paar daagjes langer blijf
ja gewoon direct naar de date vragen.... Hoezo morgen pas?quote:Op zondag 1 juli 2018 09:54 schreef snoesje45 het volgende:
Morgen maar eens berichtje sturen naar me date, sinds donderdag niet meer gesproken. Ze ging akkoord met de date op volgende week zaterdag alleen de tijd nog niet bekend. Dus morgen maar eens vragen hoe laat ze wil afspreken. Of gewoon een tijd voorstellen?
Ze was hele weekend weg met familie dus wil haar nu niet storen. Sowieso direct naar de date vragen, maar vragen hoe laat ze wil afspreken of een tijd voorstellen?quote:Op zondag 1 juli 2018 09:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ja gewoon direct naar de date vragen.... Hoezo morgen pas?
Beide kan denk ikquote:Op zondag 1 juli 2018 09:57 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Ze was hele weekend weg met familie dus wil haar nu niet storen. Sowieso direct naar de date vragen, maar vragen hoe laat ze wil afspreken of een tijd voorstellen?
Als je gewoon de grote jongens als Relatieplanet, Paiq, Lexa, E matching oid probeert dan zijn die prima betrouwbaar. Veel van die reviews zijn van zure types die wanneer het niet lukt de site maar de schuld gaan gevenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 15:07 schreef Stokkie_ het volgende:
Vooral niet op een site gaan zitten waar je per bericht moet betalen. Dat zijn doorgaans criminelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 15:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vertrouw ze voor geen millimeter ik heb het even geprobeerd met verschillende sites. Ik werd alleen maar aan de praat gehouden. 50 cent per bericht. Ik kreeg kontakt met een leuk meisje en zij stelde voor om vanwege de kosten per email af te spreken. Ze werd gelijk geblokkeerd. Dan kreeg ik ook nog berichtjes van een 18 jarige die net haar eerste vriendje had. Zij wou niet als maagd in zijn bed belanden en of ik haar daarmee even wou helpen.
Dan ben je ook wel naiefquote:Op zaterdag 30 juni 2018 15:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |