Snif snif.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ze ruiken dat jij onbereikbaar bent.
Hmmm verklaart idd wel waarom hij ook stuk meer aandacht krijgt ineens. Happyhappyhappy en dat zonder datingappiequote:Op woensdag 27 juni 2018 19:55 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Je voelt je nu gelukkig met vriend? Dat straal je dan waarschijnlijk uit en maakt je aantrekkelijker.
Wat moet ik dan doen? ik hoef geen 100 berichten per dag, maar een aantal zou toch wel leuk zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:11 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Niet doen. Gewoon omdat je nog niet goed genoeg kan inschatten of ze het zou appreciëren. Als ze op de date eens zou zeggen dat ze liever belt dan whatsappen, dan zou dat natuurlijk wel anders zijn.
Stuur misschien morgen of overmorgen nog eens een berichtje over iets compleet anders. Misschien was het nu gewoon druk en vergat ze te reageren. Daarna ligt het wel weer volledig aan haar om iets te sturen. Wat 'belangrijk' was er bij haar misschien?quote:Op woensdag 27 juni 2018 22:07 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? ik hoef geen 100 berichten per dag, maar een aantal zou toch wel leuk zijn.
Er is een date zaterdag over een week, maar lijkt alsof ze niet wil appen?
Dan kwam 32 in de buurtquote:
Je let er nu pas op.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:30 schreef RokStarr het volgende:
Gewoon even een afvraag: toen ik vrijgezel was, kreeg ik amper aandacht van de heren. Nu ik een vriend heb, krijg ik een stuk meer aandacht van andere mannen ook. Iemand enig idee hoe dat komt?
Denk dat ik ga vragen hoe die test was gegaan en daar op door vragen, mocht ze nog steeds kortaf reageren dan ik na paar berichten vraag waarom ze zo kortaf is, en of ze nog wil afspreken? Geen zin om als hondje elke keer er achter aan te moeten. Dan maar duidelijkheidquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:42 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Stuur misschien morgen of overmorgen nog eens een berichtje over iets compleet anders. Misschien was het nu gewoon druk en vergat ze te reageren. Daarna ligt het wel weer volledig aan haar om iets te sturen. Wat 'belangrijk' was er bij haar misschien?
Je hebt nog geen date gehad, toch? Dan zou ik me nog niet wagen aan "waarom reageer je zo op de app".quote:Op donderdag 28 juni 2018 07:16 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Denk dat ik ga vragen hoe die test was gegaan en daar op door vragen, mocht ze nog steeds kortaf reageren dan ik na paar berichten vraag waarom ze zo kortaf is, en of ze nog wil afspreken? Geen zin om als hondje elke keer er achter aan te moeten. Dan maar duidelijkheid
Als je dat gaat vragen, waarom iemand zo reageert op de app, dan is het vaak al einde oefening.quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je hebt nog geen date gehad, toch? Dan zou ik me nog niet wagen aan "waarom reageer je zo op de app".
Mensen maken het zichzelf vaak lastig. App alleen gebruiken om even snel kennis te maken en vervolgens op korte termijn een fysieke afspraak plannen, simpel drankje.quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:59 schreef Debsterr het volgende:
Het IS ook gewoon allemaal lastiger denk ik, met al die extra communicatie kanalen. Trapte er gisteren zelf ook weer in om iets aan te kaarten via de app wat echt geen gesprek voor de app is. En nu ben ik alweer de hele dag lekker onzeker.
Oh nee de eerste "date" was al heel snel haha, middagje Tinder/app en 's avonds kennisgemaakt. Maar dat is nu bijna 2 weken geleden en ik probeerde te peilen wat zijn gedachtes zijn bij multidaten. Dat trek ik namelijk niet. Maar wil ook mijn glazen niet ingooien. Beetje het gevoel dat ik dat dus gisteravond wel gedaan heb via de app.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Mensen maken het zichzelf vaak lastig. App alleen gebruiken om even snel kennis te maken en vervolgens op korte termijn een fysieke afspraak plannen, simpel drankje.
Geen hele verhalen en onzin over de app gooien, daar wordt het mijns inziens niet beter van. Uitstel / afstel enzo.
Maar ieder mag uiteraard zelf doen waar hij of zij zich goed bij voelt.
In mijn situatie dus: we kende elkaar al van gezicht via vrienden/ familie. Afgelopen weekend “gekoppeld” aan elkaar door haar familie. Die avond elkaars nummer gegeven en zijn dat weekend op rustige manier wat berichten uitgewisseld. Zo is er ook een date afgesproken voor 2 weken later.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh nee de eerste "date" was al heel snel haha, middagje Tinder/app en 's avonds kennisgemaakt. Maar dat is nu bijna 2 weken geleden en ik probeerde te peilen wat zijn gedachtes zijn bij multidaten. Dat trek ik namelijk niet. Maar wil ook mijn glazen niet ingooien. Beetje het gevoel dat ik dat dus gisteravond wel gedaan heb via de app.
Maar je hebt gelijk, als je al anderhalve week (bijvoorbeeld) de intentie hebt om af te spreken dan wordt het appen ook geforceerder ofzo? Want je hebt immers al afgesproken dus moet je wel blijven kletsen. End an heb je nog helemaal geen beeld van iemand maar ga je wel alles al invullen o.b.v. eigen onzekerheden.
Is die date dus volgende week gepland? Het is inderdaad niet vreemd om na een afspraak van een date wat minder te praten. Ik heb zie dat nog dikwijls gebeuren en dan praten ze gewoon heel veel op de date zelf. Natuurlijk begon ik ervoor ook wat te twijfelen maar dan is het zonder een echte reden. Dan verkies ik dat meer dan dat we op whatsapp stilaan uitgepraat raken.quote:Op donderdag 28 juni 2018 17:26 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
In mijn situatie dus: we kende elkaar al van gezicht via vrienden/ familie. Afgelopen weekend “gekoppeld” aan elkaar door haar familie. Die avond elkaars nummer gegeven en zijn dat weekend op rustige manier wat berichten uitgewisseld. Zo is er ook een date afgesproken voor 2 weken later.
Een dag later verliep het gesprek zo dat we eigenlijk een date gingen plannen voor de volgende dag, ze stemde er mee in maar op de dag van de date kreeg ik alsnog een berichtje dat er iets tussen kwam. Geen probleem.
Alleen sindsdien is ze op de app nog rustiger dan ze eigenlijk al was. Opzich ook geen probleem maar begin nu wel twijfels te krijgen over die date die in 1e instantie was afgesproken. Mede doordat ze eigenlijk zo ontzettend stil is en kortaf reageert. Vandaar dat je dan idd geforceerd berichten gaat sturen.
De date is idd volgend weekend.quote:Op donderdag 28 juni 2018 21:03 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Is die date dus volgende week gepland? Het is inderdaad niet vreemd om na een afspraak van een date wat minder te praten. Ik heb zie dat nog dikwijls gebeuren en dan praten ze gewoon heel veel op de date zelf. Natuurlijk begon ik ervoor ook wat te twijfelen maar dan is het zonder een echte reden. Dan verkies ik dat meer dan dat we op whatsapp stilaan uitgepraat raken.
Die duidelijkheid ga je uiteindelijk maar krijgen op de date zelf denk ik.
En zelfs dat is soms niet wat het lijkt. Ik heb begrepen van vrouwen die geïnteresseerd zijn in vrouwen dat het erg lastig is om in het dagelijks leven een leuke tsjik te scoren. Dat houdt dus in dat ze geïnteresseerd zijn in de kerel met als doel om bij de dame uit te komen. Dus dan gaat het alsnog om jou.quote:Op woensdag 27 juni 2018 22:00 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Hmmm verklaart idd wel waarom hij ook stuk meer aandacht krijgt ineens. Happyhappyhappy en dat zonder datingappie
Maar.. de kans dat een dame die met een man is, interesse heeft in dames, is toch ook zeer gering?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 08:42 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
En zelfs dat is soms niet wat het lijkt. Ik heb begrepen van vrouwen die geïnteresseerd zijn in vrouwen dat het erg lastig is om in het dagelijks leven een leuke tsjik te scoren. Dat houdt dus in dat ze geïnteresseerd zijn in de kerel met als doel om bij de dame uit te komen. Dus dan gaat het alsnog om jou.
I kid you not trouwens.
Dames die bi zijn is geen uitzondering, dames die al een relatie hebben met een man ook niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 21:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar.. de kans dat een dame die met een man is, interesse heeft in dames, is toch ook zeer gering?
Oh nee dat snap ik ook wel... maar om dan op “bezette” vrouwen te jagen. Typisch.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:01 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dames die bi zijn is geen uitzondering, dames die al een relatie hebben met een man ook niet.
Of die dame dan ook toestemming heeft om iets met een andere vrouw te doen is dan wel een andere kwestie.
Ik denk dat dat meer te maken heeft met het feit dat mensen kicken op dingen die "eigenlijk niet mogen". Dus bijvoorbeeld de spanning die erbij komt kijken om betrapt te worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh nee dat snap ik ook wel... maar om dan op “bezette” vrouwen te jagen. Typisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |