33.quote:Op woensdag 27 juni 2018 13:57 schreef Cue_ het volgende:
Altijd fijn dat dan ook specifieke leeftijdsinformatie wordt meegegeven![]()
Maar nee.. lekker vaag blijven
Waarom zet je op je profiel een andere leeftijd en ben je na vragen niet eerlijk hierover? Is dat interessant ofzo?quote:
Waarom neem je het profiel zo serieus.? Is verder niks intressants aan.quote:Op woensdag 27 juni 2018 17:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zet je op je profiel een andere leeftijd en ben je na vragen niet eerlijk hierover? Is dat interessant ofzo?
Oh wow, ik dacht 19 ofzoquote:
Ik begon al te wennen aan het idee van een heel ‘jongige’ 52-jarige.quote:
Heb je haar nou gevraagd of zaterdag door gaat?quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:48 schreef snoesje45 het volgende:
Toch jammer, dat je een date hebt afgesproken alleen is het ontzettend stil is op WhatsApp. je krijgt zo niet echt het idee dat het klikt of gaat klikken. Vreemd wat telefoons met mensen doet tegenwoordig
Nee, ze heeft gister nog toegestemd met een voorstel wat kunnen doen die dag. Jammer dat ze verder vrij kortaf is vandaar dat er dan twijfel bij komt kijken. Ga nu even paar dagen niks sturen en kijken of er iets van haar kant komt. Anders zaterdag eens een belletje doen ofzoquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je haar nou gevraagd of zaterdag door gaat?
Jammer ja. Misschien verlegen ofzo?quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:56 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gister nog toegestemd met een voorstel wat kunnen doen die dag. Jammer dat ze verder vrij kortaf is vandaar dat er dan twijfel bij komt kijken. Ga nu even paar dagen niks sturen en kijken of er iets van haar kant komt. Anders zaterdag eens een belletje doen ofzo
Is een mogelijkheid idd. Wacht nu paar dagen even af, misschien gaat ze zich laten horen. Al ben ik er bang voor haha!quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer ja. Misschien verlegen ofzo?
Toont het geen blijk van interesse en aandacht om te vragen hoe het vandaag verlopen is?quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:40 schreef Cue_ het volgende:
Je kan bellen, maar zou 't niet doen enkel om te kijken of ze je nog wel moet.
Maargoed ik ben een anti beller, dus ligt er maar net aan hoe de ander is.
Ze ruiken dat jij onbereikbaar bent.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:30 schreef RokStarr het volgende:
Gewoon even een afvraag: toen ik vrijgezel was, kreeg ik amper aandacht van de heren. Nu ik een vriend heb, krijg ik een stuk meer aandacht van andere mannen ook. Iemand enig idee hoe dat komt?
Je voelt je nu gelukkig met vriend? Dat straal je dan waarschijnlijk uit en maakt je aantrekkelijker.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:30 schreef RokStarr het volgende:
Gewoon even een afvraag: toen ik vrijgezel was, kreeg ik amper aandacht van de heren. Nu ik een vriend heb, krijg ik een stuk meer aandacht van andere mannen ook. Iemand enig idee hoe dat komt?
Klinkt als pillen verkopen inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2018 19:56 schreef Cue_ het volgende:
Met een jongen op Tinder aan het praten. Is dj schijnbaar, dus aan 't werk in 't weekend.
Maar heeft tot nu toe al twee keer gezegd dat hij iets mysterieus doet soms doordeweeks. Echt![]()
Als je 't zo benoemd ga ik 't sowieso negeren.
Gewoon unmatchen toch?quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:56 schreef Cue_ het volgende:
Met een jongen op Tinder aan het praten. Is dj schijnbaar, dus aan 't werk in 't weekend.
Maar heeft tot nu toe al twee keer gezegd dat hij iets mysterieus doet soms doordeweeks. Echt![]()
Als je 't zo benoemd ga ik 't sowieso negeren.
Niet doen. Gewoon omdat je nog niet goed genoeg kan inschatten of ze het zou appreciëren. Als ze op de date eens zou zeggen dat ze liever belt dan whatsappen, dan zou dat natuurlijk wel anders zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:35 schreef snoesje45 het volgende:
Hier ook even een vraagje, zouden jullie iemand opbellen voor de eerste date, en alleen nog maar WhatsApp hebben gebruikt?
Ze had vandaag iets belangrijks alleen reageerde ze niet meer op mijn laatste bericht van gister avond en wil dus niet als stalker overkomen.
Of je bent wanneer je in een relatie zit vaak meer opgewekt/relaxed en dat maakt aantrekkelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ze ruiken dat jij onbereikbaar bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |