Ja dat er doorheen praten hou je toch, maar hij heeft zelf de keuze hoe hij daar mee om kan gaan.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Alleen door 1x hard luister te roepen?Overdreven, dat er continue ergens doorheen tetteren vind ik veel onbeschofter en irritant.
Ew.quote:
Het is niet netjes, maar dat mens is op een andere manier niet te stoppen.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja dat er doorheen praten hou je toch, maar hij heeft zelf de keuze hoe hij daar mee om kan gaan.
En dit was geen handige manier
Ik hou van jullie allemaal.quote:
quote:
3 stemmen voor jou.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik hou van jullie allemaal.![]()
![]()
En morgen trek ik jullie allemaal over de tafel en maak jullie kapot.
Ik ben niet stuk te krijgenquote:Op maandag 25 juni 2018 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik hou van jullie allemaal.![]()
![]()
En morgen trek ik jullie allemaal over de tafel en maak jullie kapot.
Jij bent een soort Brandon.quote:
quote:
Nepperd!quote:Op maandag 25 juni 2018 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mike heeft het vertrouwen verloren in Gerrit .....![]()
[ afbeelding ]
Gerrit gaat eruit - 25 juni 2018.
x6mro3h
Ik moet nog naar het filmpje kijken, maar ik heb een voorstelling daarvan. Kan me niet voorstellen dat iemand die Sanne terecht wijst te ver kan gaan.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja dat er doorheen praten hou je toch, maar hij heeft zelf de keuze hoe hij daar mee om kan gaan.
En dit was geen handige manier
Zeg je? Ik was even afgedwaaldquote:
Ga even kijken dan.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik moet nog naar het filmpje kijken, maar ik heb een voorstelling daarvan. Kan me niet voorstellen dat iemand die Sanne terecht wijst te ver kan gaan.
Hij is geinig, even kijken hoor duurt maar een minuut of 3quote:Op maandag 25 juni 2018 22:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik moet nog naar het filmpje kijken, maar ik heb een voorstelling daarvan. Kan me niet voorstellen dat iemand die Sanne terecht wijst te ver kan gaan.
Dit is echt niet normaal:quote:Op maandag 25 juni 2018 22:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat dus.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit is echt niet normaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SL mannetje is weer pissen denk ik .....
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SL mannetje is weer pissen denk ik .....
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Sturing!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Straks komt Talpa weer dreigen klagen bij Danny.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Mike moet er nu iemand komen die een faillissement heeft, want die weet hoe je moet ondernemen.
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:54 schreef chufi het volgende:
Mike roept alle failliete ondernemers op om Utopia in te gaan
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:54 schreef Tengano het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
dat zit er wal in eeijquote:Op maandag 25 juni 2018 22:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Straks komt Talpa weer dreigen klagen bij Danny.
gewoon een volksmeid zoals er duizenden zijn, niks bijzonders.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Sanna weer stoer doen dat ze buiten een Barbie is.
Moe je maar op d'r insta kijken.
Want degene laat zijn vrouw en kinderen goed achter.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Ergens heeft hij wel een punt, maar het komt er nogal beroerd uit.
Veel slechter kan het niet wordenquote:Op maandag 25 juni 2018 22:56 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]![]()
Alleen maar maatschappelijk mislukte mensen in Utopia.
dat klopt allemaal vastgelopen mensen niemand met een succes verhaal er in.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:56 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]![]()
Alleen maar maatschappelijk mislukte mensen in Utopia.
LUISTERRRR!!quote:Op maandag 25 juni 2018 22:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat zit er wal in eeij
mn reet
zo praat je niet
respect voor iedereen
Wiequote:Op maandag 25 juni 2018 22:56 schreef Hagenesie het volgende:
Eigenlijk mag Brandon er wel uit. Vind die jongen niks toevoegen
O, die hoorde ik er niet bij. whahahaquote:Op maandag 25 juni 2018 22:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Want degene laat zijn vrouw en kinderen goed achter.Hou toch op.
gruizig bedoel je denk ikquote:Op maandag 25 juni 2018 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Can anybody tell me what 'druizig' means?
[..]euh wat heb ik nu gemist ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tegendraads, opstandigquote:Op maandag 25 juni 2018 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Can anybody tell me what 'druizig' means?
Druisig zie ik. Kende het woord niet.quote:
Je mag de link van filmpjes niet rechtstreeks plaatsen. Afspraak tussen Talpa en FOK!quote:
Brandon zei terecht: vanmiddag zei je nog wat anders.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vanavond ging Mike de finance nog doen, nu moet Gerrit blijven .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mikequote:Op maandag 25 juni 2018 23:02 schreef HiDiHo het volgende:
Van vanochtend...
[ afbeelding ]
Mike gaat zich afzonderen van iedereen anders wordt ie lijp - 25 juni 2018
x6mrp0g
We zien het Mike
Mensen die niet iedere avond pannekoeken etenquote:Op maandag 25 juni 2018 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Eerder zaten ze , na het avondeten, ook al pannenkoeken te eten.
en nu eten ze wat?quote:Op maandag 25 juni 2018 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gerrit is en media Teeeekquote:Op maandag 25 juni 2018 23:04 schreef Tengano het volgende:
Als Gerrit slim was geweest had hij volledige verantwoordelijkheid genomen voor die uitbrander.
Nu heeft hij zijn gedrag alleen maar verdedigd. Ja maar het kwam door.....
Gerrit zit nog een beetje in het stadium kneus wat dat betreft.
Jammer, want in het begin verwachtte ik veel meer van hem.
Toen dacht ik nog even dat het een febo mol was
En Jessie en Mike Brinta. We hoeven niet bang te zijn dat ze verhongeren.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik lig dubbel en kijk m nog een keerquote:
Ik zag er net één worst eten.quote:
In dat fimpje?quote:Op maandag 25 juni 2018 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Sanne zit ook overal tussen met die grote bek, ik snap Gerrit wel in deze
Ja maar dan had ie het ook wat krachtiger moeten zeggen, zoiets als:quote:Op maandag 25 juni 2018 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zat hoog in mijn emoties. Dat wordt altijd gepikt.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:10 schreef Tengano het volgende:
Op maandag 25 juni 2018 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
volgens mij brandonquote:Op maandag 25 juni 2018 23:12 schreef HiDiHo het volgende:
Als er iemand is die weet over wie het gaat....
[ afbeelding ]
"Met zijn luie reet" - 25 juni 2018
x6mrpiz
Ja, sorryquote:Op maandag 25 juni 2018 23:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zat hoog in mijn emoties. Dat wordt altijd gepikt.
ja ik denk het ook..ik hoor john nu iets zeggen over brandonquote:
Ze hadden afgesproken, vanmorgen, dat ze het gewoon zouden zeggen.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Zou Sanne dan de nieuwe Billy zijnquote:Op maandag 25 juni 2018 23:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze hadden afgesproken, vanmorgen, dat ze het gewoon zouden zeggen.
Mike had tegen Gerrit gezegd dat hij The King was en dat zat Gerrit dwars.
Daarop heeft Gerrit met Hiske,Sanne, Jeff en A3 even gesproken. Maar duidelijk erbij gezegd dat er GEEN kampen moeten/mochten ontstaan.
Sanne vroeg toen of ze het al tegen de anderen mocht zeggen, want de anderen keken al:"Wat zijn die aan het doen"
Daarop zei Gerrit dat ze het gewoon tegen de anderen mocht zeggen en dat heeft ze direct gedaan.
Gerrit wilde het , op zijn manier, netjes houden. Helaas een beetje vanavond mislukt.
Sanne haalt ook het bloed onder iemands nagels vandaan.
Tis haar weer gelukt.
Volgens Mike deze hele week geen nieuwequote:Op maandag 25 juni 2018 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar weer geen nieuwe vandaag, ze zijn er gewoon niet meer voorlopig vrees ik ....
Wie weet worden ze morgenochtend wakker en zitten er 5 nieuwe aan tafel te ontbijtenquote:Op maandag 25 juni 2018 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar weer geen nieuwe vandaag, ze zijn er gewoon niet meer voorlopig vrees ik ....
Hoe weet die dat nu zo zekerquote:Op maandag 25 juni 2018 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens Mike deze hele week geen nieuwe
ga es ff aanmelden danquote:Op maandag 25 juni 2018 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zie mijn editquote:
quote:
Die speelt dat ie bouwvakker geweest isquote:
Die Mike denkt ook dat hij god is daar en die John idem ditoquote:Op maandag 25 juni 2018 23:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Daarop heeft Gerrit met Hiske,Sanne, Jeff en A3 even gesproken. Maar duidelijk erbij gezegd dat er GEEN kampen moeten/mochten ontstaan.
Sanne vroeg toen of ze het al tegen de anderen mocht zeggen, want de anderen keken al:"Wat zijn die aan het doen"
Daarop zei Gerrit dat ze het gewoon tegen de anderen mocht zeggen en dat heeft ze direct gedaan.
Gerrit wilde het , op zijn manier, netjes houden. Helaas een beetje vanavond mislukt.
Tis haar weer gelukt.
Idd, walgelijkquote:Op maandag 25 juni 2018 23:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die Mike denkt ook dat hij god is daar en die John idem dito
Dat lees ik heel vaak terug vandaagquote:Op maandag 25 juni 2018 23:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mike had tegen Gerrit gezegd dat hij [b]The King[/b] was en dat zat Gerrit dwars.
Tis haar weer gelukt.
Een soort Cemalquote:Op maandag 25 juni 2018 23:27 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat lees ik heel vaak terug vandaag
Het zit Gerrit dwars![]()
Is ie zo kleinzerig?
Of gebruikt ie dat steeds om te benadrukken dat Mike zich meer voelt dan nieuwtjes.
Ik vind Gerrit, op weg naar het leiderschapiig nog meer een kneus dan gisteren
quote:Op maandag 25 juni 2018 23:29 schreef Tengano het volgende:
Mike over Gerrit nu tegen ....?
Ik heb hem weer in me zak zitten hoor
Hij luister wel weer
![]()
![]()
Filmpje graag
Mike: Gerrit dacht dat ik kwaad op hem was, want ik keek zo kwaad.quote:
Mike en Sjon voelen zich boven alle anderen verheven. Ze hebben het elke keer erover dat ZIJ de eerste waren en Sjon heeft het vooral over de leeftijden, de jonkies.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:27 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat lees ik heel vaak terug vandaag
Het zit Gerrit dwars![]()
Is ie zo kleinzerig?
Of gebruikt ie dat steeds om te benadrukken dat Mike zich meer voelt dan nieuwtjes.
Ik vind Gerrit, op weg naar het leiderschapiig nog meer een kneus dan gisteren
En dat bedoel ik met mijn verhaal over wat ik vanmorgen van Gerrit en de anderen hoorde.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:29 schreef Tengano het volgende:
Mike over Gerrit nu tegen ....?
Ik heb hem weer in me zak zitten hoor
Hij luister wel weer
![]()
![]()
Filmpje graag
Mike is te arrogant en is niet vies van een leugen hier en daar.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En dat bedoel ik met mijn verhaal over wat ik vanmorgen van Gerrit en de anderen hoorde.
Precies. Arrogant en vreselijk achterbaks.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mike is te arrogant en is niet vies van een leugen hier en daar.
Ze moeten allemaal niet zo overdrijven, hoeveel scheelt het nu precies in dagen. Probleem wordt gewoon gecreëerd.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mike en Sjon voelen zich boven alle anderen verheven. Ze hebben het elke keer erover dat ZIJ de eerste waren en Sjon heeft het vooral over de leeftijden, de jonkies.
Ook dat zat Gerrit dwars en kreeg bijval van de andere 4. Sanne wilde niet dat er groepjes gevormd zouden worden en Gerrit benadrukte elke keer dat dat ook niet de bedoeling was.
Ze zouden het in de groep gooien. Waarop Sanne vroeg of ze het gelijk mocht doen.Niemand had bezwaar.
Mike voelt zich sowieso meer dan de anderen. Het was niet voor niks dat hij dat ook tegen Jessie zei, vanavond. Zg een grapje, maar met een duidelijke verwijzing.
Ze zitten 24/7 op elkaars lip. Dat lijkt voor hun (volgens mij) langer.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:38 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze moeten allemaal niet zo overdrijven, hoeveel scheelt het nu precies in dagen. Probleem wordt gewoon gecreëerd.
Gerrit (en Hitskje) hebben zich er op verkeken, lijkt.
Sowieso goed voor de streams dat er strubbelingen zijn
Ik ben ineens een beetje blij met John.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:41 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze zitten 24/7 op elkaars lip. Dat lijkt voor hun (volgens mij) langer.
Sjon voelt zich sowieso verheven, vanwege zijn leeftijd: "Niet met volle mond praten", bv
Mike voelt zich verheven omdat hij de eerste was die binnenkwam.
En je hebt gelijk: strubbelingen maken "leuke"streams.
Maar er werd wel door Gerrit steeds gezegd dat ze moesten oppassen voor Mike en dat er twee kampen waren vervolgens toen Sanne en ook Adriaan niet in een kamp wilde zitten werd het door Gerrit een beetje verzacht maar wel goed kijken hoe Mike en John deden.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Tis haar weer gelukt.
Ik heb het anders gehoord.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:50 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar er werd wel door Gerrit steeds gezegd dat ze moesten oppassen voor Mike en dat er twee kampen waren vervolgens toen Sanne en ook Adriaan niet in een kamp wilde zitten werd het door Gerrit een beetje verzacht maar wel goed kijken hoe Mike en John deden.
Je moet gewoon jezelf zijn, en je geen reet van die groep aantrekkenquote:Op maandag 25 juni 2018 23:56 schreef Yaksa het volgende:
Het lijkt me sowieso zwaar klote om er nu als nieuwe inwoner in te stappen.
Dan moet je wel heel sterk in je schoenen staan om de bestaande groep te kunnen beïnvloeden met je verhaal.
Maar dat werkt ook niet, je zult altijd een maatje nodig hebben om te kunnen overleven in de groep. Zeker als het over 4 weken op stemmen aan komt.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je moet gewoon jezelf zijn, en je geen reet van die groep aantrekken
Als je je wilt aanpassen aan dat zootje of je wilt ze pleasen ga je sowieso het schip in.
En hoe die ook praat, zo zacht en samenzweerderigquote:Op maandag 25 juni 2018 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
Weer een juweeltje in de categorie "Brandon's gefaalde telefoongesprekken"
[ afbeelding ]
Brandon belt een fitnesscentrum voor fitness spullen - 25 juni 2018
x6mrr05
Daarom is het misschien handig om alle 5 bewoners direct binnen te laten komen, dan kun je je nog aan elkaar optrekken in het groepje nieuwe. 1 per keer lijkt me geen wijsheid en schiet niet op.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:56 schreef Yaksa het volgende:
Het lijkt me sowieso zwaar klote om er nu als nieuwe inwoner in te stappen.
Dan moet je wel heel sterk in je schoenen staan om de bestaande groep te kunnen beïnvloeden met je verhaal.
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom is het misschien handig om alle 5 bewoners direct binnen te laten komen, dan kun je je nog aan elkaar optrekken in het groepje nieuwe. 1 per keer lijkt me geen wijsheid.
quote:Op maandag 25 juni 2018 23:59 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maar dat werkt ook niet, je zult altijd een maatje nodig hebben om te kunnen overleven in de groep. Zeker als het over 4 weken op stemmen aan komt.
Heeft zijn voordelen, maar de Febo kan wel de boel uitventen als ze ze er 1 voor 1 binnen laten komen. Die kunnen ook een groepje vormen (in het begin dan).quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom is het misschien handig om alle 5 bewoners direct binnen te laten komen, dan kun je je nog aan elkaar optrekken in het groepje nieuwe. 1 per keer lijkt me geen wijsheid en schiet niet op.
Klopt ook en ik denk ook niet dat het goed is om de intentie te hebben dat je de groep wil beïnvloeden.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:03 schreef Tengano het volgende:
[..]Dat is de valkuil van iedere meeloper
Je kan pas een maatje of gelijkgestemde naast je krijgen, als jij echt bent wie je bent,
niet als je iemand speelt zoals iemand anders dat wss van je verwacht
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Zo eindelijk filmpje gezien.
Gerrit is een rare maar hij toont op zijn manier wel ballen.
Moest denken aan:
Je hebt baas boven baas.
quote:
Met zijn woordenschat is niets mis.quote:
Wat zie jij wat ik niet zie.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:20 schreef Sambalbaai het volgende:
Iedereen slaapt, althans dat lijkt zo.
Misschien ligt er 1 bij met de ogen dicht en die slaapt toch niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Yep, maar het lijkt niet zo, toch? Vertel.
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Misschien ligt er 1 bij met de ogen dicht en die slaapt toch niet.
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:39 schreef snetje het volgende:
Zie Jessie dan smerig lachen naar Mike en Sanne bij de vraag van John aan Gerrit dat de gedachte opkomt bij de "5 eerste kampers"....
[ afbeelding ]
Nou bij gruizig denk ik niet aan geil ..eerder oud en grijs...afbrokkelend en zo...quote:
http://www.betekenis-definitie.nl/Gruizigquote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Nou bij gruizig denk ik niet aan geil ..eerder oud en grijs...afbrokkelend en zo...
Man, man, je kan ook overal iets achter zoeken.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:39 schreef snetje het volgende:
Zie Jessie dan smerig lachen naar Mike en Sanne bij de vraag van John aan Gerrit dat de gedachte opkomt bij de "5 eerste kampers"....
[ afbeelding ]
Brandon is ergens blijven steken in de eerste week met zijn 5en...basseert alles op dat nu...quote:Op maandag 25 juni 2018 23:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Brandon zei terecht: vanmiddag zei je nog wat anders.
Mike: dat kan, he?
Dat denk ik ook, jammer wel, lijkt me een prima gozer verder.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Brandon is ergens blijven steken in de eerste week met zijn 5en...basseert alles op dat nu...
Niet voor niks dat hij heel erg op zijn post zit wachten.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 01:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, jammer wel, lijkt me een prima gozer verder.
Ik ben echt wel fan van Brandon...quote:Op dinsdag 26 juni 2018 01:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, jammer wel, lijkt me een prima gozer verder.
Binnen eerste week waren ze al met 7 hoor...quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Brandon is ergens blijven steken in de eerste week met zijn 5en...basseert alles op dat nu...
Dat was ik, maar hij is onzichtbaar, ik ga nu voor Jeff.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 01:04 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Ik ben echt wel fan van Brandon...
Hij was altijd al een soort van onzichtbaar toch? Ergens maakte dat hem ook opmerkelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 01:07 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat was ik, maar hij is onzichtbaar, ik ga nu voor Jeff.
Hij wàs opmerkelijk, nu heeft hij concurrentie. WMBquote:Op dinsdag 26 juni 2018 01:09 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Hij was altijd al een soort van onzichtbaar toch? Ergens maakte dat hem ook opmerkelijk.
Hij maakt mij aan het lachen en wat is er belangrijker dan lachen...juist niks.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 01:10 schreef Yaksa het volgende:
Jeffry is al helemaal geen sterk persoon, gewoon een meelopert eerste klas.
Waarom organiseert hij geen wedstrijd fierljeppen in Utopia?
Hij wil toch zo graag Friesland uitdragen?
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 01:10 schreef Yaksa het volgende:
Jeffry is al helemaal geen sterk persoon, gewoon een meelopert eerste klas.
Waarom organiseert hij geen wedstrijd fierljeppen in Utopia?
Hij wil toch zo graag Friesland uitdragen?
A ja dat rare goedmaak gesprek van die 2 later op de avond waarin we Gerrit als een ja knikker bij Mike zien...Mike weer eens 180 graden gedraaid en Gerrit weer de hemel in prijst ..helaas voor Mike ..Gerrit doet wel alsof maar trapt daar mooi niet in..quote:Op maandag 25 juni 2018 23:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mike: Gerrit dacht dat ik kwaad op hem was, want ik keek zo kwaad.
Jessie: maar het is nu toch weer goed, he?
Mike: ja, hij luistert weer.
zonder lach oid.
Over de vijver in Utopia springen is leuk.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 01:13 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]Iets over een slootje is gewoon
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 01:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Over de vijver in Utopia springen is leuk.
Zou een leuke wedstrijd kunnen worden.
Zo groot is die vijver nou ook weer niet.
En het zou best wel wat media kunnen aantrekken.
spannend, kan niet wachten!quote:Op dinsdag 26 juni 2018 01:21 schreef Yaksa het volgende:
[..]
95 procent wat onder onze voeten ligt is nog niet opgegraven.
Er is nog heel wat te ontdekken.
Na de archeologie komt als je iets dieper graaft de geologie.. Ik verwacht nog wel een gasbel en een paar authentieke rotstekeningen , leuk voor de rondleiding die ze dan kunnen verhogen naar 5 muntjes a 3 ¤ stukquote:Op dinsdag 26 juni 2018 01:21 schreef Yaksa het volgende:
[..]
95 procent wat onder onze voeten ligt is nog niet opgegraven.
Er is nog heel wat te ontdekken.
Mooi samengevat wel...quote:Op dinsdag 26 juni 2018 01:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bizar
geloof in jou en mij
KAPOT jammer
in jou en mij
..
De lichten uit
..
Morgen zien we wel
..alles gaat voorby
In jou
en Cos
Mij![]()
Ik zou gewoon zeggen dat ik vanaf dag 1 alles via streams heb gekeken ...heb je gelijk Mike in de pocket..quote:Op maandag 25 juni 2018 23:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je moet gewoon jezelf zijn, en je geen reet van die groep aantrekken
Als je je wilt aanpassen aan dat zootje of je wilt ze pleasen ga je sowieso het schip in.
Gaat alles wel goeT StruisZVeugelT? Mooi nummah trouwes welquote:Op dinsdag 26 juni 2018 01:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bizar
geloof in jou en mij
KAPOT jammer
in jou en mij
..
De lichten uit
..
Morgen zien we wel
..alles gaat voorby
In jou
en Cos
Mij![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 01:32 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
Gaat alles wel goeT StruisZVeugelT? Mooi nummah trouwes wel
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 26 juni 2018 01:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bizar
geloof in jou en mij
KAPOT jammer
in jou en mij
..
De lichten uit
..
Morgen zien we wel
..alles gaat voorby
In jou
en Cos
Mij![]()
[spoiler ] blablabla[/spoiler ] Maar dan zonder de spaties.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 02:07 schreef Kimmetje2014 het volgende:
Moest eigenlijk in een spoiler. Maar hoe doe ik dat? Fokken voor dummies 😡
Dat is inderdaad een beste voorraad.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 06:50 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
John neemt ook nog een sinaasappel.
Als ik zo in dat keukentje kijk hebben ze wel zat eten in huis.
Adriaan is de bomen/planten water gaan geven.
Ja dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 26 juni 2018 06:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een beste voorraad.
Gaat rap met dat inkopen
Dat is een goede vraagquote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:23 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
, ik snap niet waarom John nog zo veel kistjes maakt ? de laatste keer zijn er maar 2 verkocht ?
Ze kunnen beter aan een onderkomen gaan denken voor het koud en nat word . maar ach om ze te zien afgaan is ook wel weer leuk .quote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:27 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag
Misschien omdat dit een markt is dat ze denken weer kistjes te kunnen gaan verkopen..
Het zal allemaal uiteindelijk wel op zijn pootjes terecht komen denk ik. Zodra er meer geld is danquote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:28 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ze kunnen beter aan een onderkomen gaan denken voor het koud en nat word . maar ach om ze te zien afgaan is ook wel weer leuk .
Waar elke week dezelfde schuimpjes langskomen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:27 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag
Misschien omdat dit een markt is dat ze denken weer kistjes te kunnen gaan verkopen..
Kopen?quote:
Ja dat is een schommel maar hij hangt een beetje te hoog.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:29 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]Is dat een schommel achter John of iets anders wat toevallig op een schommel lijkt
De schuimpjes die blijven geen kistjes kopen , en wilden liever weer dingen ruilen , en dat doen ze dus niet meer ,quote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:30 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Waar elke week dezelfde schuimpjes langskomen.
Ja een aantal wel.Vaste groep bezoekers houdt je toch. Maar er zullen vast ook wel andere mensen langs gaan komenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:30 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Waar elke week dezelfde schuimpjes langskomen.
Het bespaart je wat splinters in je rugquote:
Hij kan beter elke week iets anders maken. Kistje, krukje, bijzettafeltje. En dat bankje is best grappig zo op het oog.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:32 schreef PTLe het volgende:
[..]
De schuimpjes die blijven geen kistjes kopen , en wilden liever weer dingen ruilen , en dat doen ze dus niet meer ,
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:31 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ja dat is een schommel maar hij hangt een beetje te hoog.
Ik vraag me af waarom john begonnen is met bankjes maken. Adriaan wilde toch meubeltjes gaan maken. Of heb ik dat niet goed begrepen?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:35 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Hij kan beter elke week iets anders maken. Kistje, krukje bijzettafeltje. En dat bankje is best grappig zo op het oog.
Die was voor Jessie omdat ze verdrietig was , en toen maakte Mike een schommel voor haarquote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:35 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]Ziet er ook niet heel stevig uit.
Kijk en blijf je verbazenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:37 schreef pullup het volgende:
En waar die drie enorme teilen vandaan komen voor de afwas is me ook een raadsel
[ afbeelding ]
Ik wil net dezelfde Cap plaatsen en hetzelfde zeggenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:37 schreef pullup het volgende:
En waar die drie enorme teilen vandaan komen voor de afwas is me ook een raadsel
[ afbeelding ]
Speciekuipen van de bouwmarkt.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:37 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Oude meubels opknappen dacht ik?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom john begonnen is met bankjes maken. Adriaan wilde toch meubeltjes gaan maken. Of heb ik dat niet goed begrepen?
oké. Dat is inderdaad heel wat andersquote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:38 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Oude meubels opknappen dacht ik?
Er staat ondertussen wel erg veel zooi her en der. Gecombineerd met die volle etensplanken is dat wel erg vlotjes.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:37 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik wil net dezelfde Cap plaatsen en hetzelfde zeggen![]()
Hij dacht vast hoe hoger hoe beter, heb ik er geen last meer vanquote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:36 schreef PTLe het volgende:
[..]
Die was voor Jessie omdat ze verdrietig was , en toen maakte Mike een schommel voor haar
Nog steeds ja zo te zienquote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:41 schreef PTLe het volgende:
Het vijver water is aan het zakken .
[ afbeelding ]
Inderdaad. Veel materiaal. Maar ik vind het er allemaal nog wel erg rommelig uitzien.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Er staat ondertussen wel erg veel zooi her en der. Gecombineerd met die volle etensplanken is dat wel erg vlotjes.
Drie keer een paar uurtjes open dag en af en toe wat aanvoer uit een karretje van Richard is wel effectief hoor.
Juist wel, hij moest haar er vanaf tillenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:40 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Hij dacht vast hoe hoger hoe beter, heb ik er geen last meer van
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:42 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Juist wel, hij moest haar er vanaf tillen
Deed hij alleen niet![]()
"Hoe is het pik?" kreeg ie al naar zijn hoofdquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:49 schreef pullup het volgende:
[..]
"Hoe is het pik?" kreeg ie al naar zijn hoofd
Het zijn mannen hé, die kunnen datquote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:52 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]Volgens de TT is alles uitgesproken en weggeknuffeld, al kan ik me dat laatste bij Mike en Gerrit niet voorstellen
Schijnen ze zelfs het gesprek mee te zijn begonnenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:52 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]Volgens de TT is alles uitgesproken en weggeknuffeld, al kan ik me dat laatste bij Mike en Gerrit niet voorstellen
Jup. Staat gewoon op het aanrecht. Snachts is dat niet zo erg maar overdag met 25 gradenquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:54 schreef Prulke het volgende:
[..]
Schijnen ze zelfs het gesprek mee te zijn begonnenkon het me ook niet voorstellen, maar is toch echt
Is Gerrit nog van de finance gehaald gisteren avondquote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:52 schreef Is-It-Heaven het volgende:
De ruzies worden wel heel snel bijgelegd.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:52 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Ik denk het niet maar ik weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is Gerrit nog van de finance gehaald gisteren avond
Ach hij is gewoon aan het lullen in de ruimtequote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:57 schreef Dotteke het volgende:
O nee he Mike heeft het over autobanden laten komen en een earthship laten bouwen dat dat ook kan
We gaan het zien. Ik denk dat kliekjes of groepjes niet tegengehouden kunnen worden. Gelijkgestemde mensen trekken toch naar elkaar toe. Al was het maar omdat ze eenzelfde doel voor ogen hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:57 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
De ruzies worden wel heel snel bijgelegd.
Voor zolang het duurt want Gerrit gaat niet zomaar opgeven
Die blijft doorgaan totdat ie de absolute macht heeft.
Hij is duidelijk aan het stoken zodat er meerdere kampen ontstaan.
Verdeel-en-heers-strategie, heel sluw.
Ja wat dat betreft zitten ze met 10 man en vrouw op een kantelpunt.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 08:01 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik denk dat kliekjes of groepjes niet tegengehouden kunnen worden. Gelijkgestemde mensen trekken toch naar elkaar toe. Al was het maar omdat ze eenzelfde doel voor ogen hebben.
Ja want dat werkte ook zo goed in Utopia 1quote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:57 schreef Dotteke het volgende:
O nee he Mike heeft het over autobanden laten komen en een earthship laten bouwen dat dat ook kan
Bankjes voor het bezoek...quote:Op dinsdag 26 juni 2018 08:07 schreef pullup het volgende:
Je zou zeggen dat hij wel zat hout heeft ondertussen maar er schijnt nog meer te komen
[ afbeelding ]
Bang dat hij vieze handen krijgt?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:57 schreef Dotteke het volgende:
wat een uitgelubberd lichaam en plofkop voor zo'n jonge vent.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:49 schreef PTLe het volgende:
Een en al vrolijkheidHem wil geen koffie , doe mij maar een theetje , hij moet ff wakker worden .
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |