Ja dat er doorheen praten hou je toch, maar hij heeft zelf de keuze hoe hij daar mee om kan gaan.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Alleen door 1x hard luister te roepen?Overdreven, dat er continue ergens doorheen tetteren vind ik veel onbeschofter en irritant.
Ew.quote:
Het is niet netjes, maar dat mens is op een andere manier niet te stoppen.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja dat er doorheen praten hou je toch, maar hij heeft zelf de keuze hoe hij daar mee om kan gaan.
En dit was geen handige manier
Ik hou van jullie allemaal.quote:
quote:
3 stemmen voor jou.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik hou van jullie allemaal.![]()
![]()
En morgen trek ik jullie allemaal over de tafel en maak jullie kapot.
Ik ben niet stuk te krijgenquote:Op maandag 25 juni 2018 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik hou van jullie allemaal.![]()
![]()
En morgen trek ik jullie allemaal over de tafel en maak jullie kapot.
Jij bent een soort Brandon.quote:
quote:
Nepperd!quote:Op maandag 25 juni 2018 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mike heeft het vertrouwen verloren in Gerrit .....![]()
[ afbeelding ]
Gerrit gaat eruit - 25 juni 2018.
x6mro3h
Ik moet nog naar het filmpje kijken, maar ik heb een voorstelling daarvan. Kan me niet voorstellen dat iemand die Sanne terecht wijst te ver kan gaan.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja dat er doorheen praten hou je toch, maar hij heeft zelf de keuze hoe hij daar mee om kan gaan.
En dit was geen handige manier
Zeg je? Ik was even afgedwaaldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |