Ja dat er doorheen praten hou je toch, maar hij heeft zelf de keuze hoe hij daar mee om kan gaan.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Alleen door 1x hard luister te roepen?Overdreven, dat er continue ergens doorheen tetteren vind ik veel onbeschofter en irritant.
Ew.quote:
Het is niet netjes, maar dat mens is op een andere manier niet te stoppen.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja dat er doorheen praten hou je toch, maar hij heeft zelf de keuze hoe hij daar mee om kan gaan.
En dit was geen handige manier
Ik hou van jullie allemaal.quote:
quote:
3 stemmen voor jou.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik hou van jullie allemaal.![]()
![]()
En morgen trek ik jullie allemaal over de tafel en maak jullie kapot.
Ik ben niet stuk te krijgenquote:Op maandag 25 juni 2018 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik hou van jullie allemaal.![]()
![]()
En morgen trek ik jullie allemaal over de tafel en maak jullie kapot.
Jij bent een soort Brandon.quote:
quote:
Nepperd!quote:Op maandag 25 juni 2018 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mike heeft het vertrouwen verloren in Gerrit .....![]()
[ afbeelding ]
Gerrit gaat eruit - 25 juni 2018.
x6mro3h
Ik moet nog naar het filmpje kijken, maar ik heb een voorstelling daarvan. Kan me niet voorstellen dat iemand die Sanne terecht wijst te ver kan gaan.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja dat er doorheen praten hou je toch, maar hij heeft zelf de keuze hoe hij daar mee om kan gaan.
En dit was geen handige manier
Zeg je? Ik was even afgedwaaldquote:
Ga even kijken dan.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik moet nog naar het filmpje kijken, maar ik heb een voorstelling daarvan. Kan me niet voorstellen dat iemand die Sanne terecht wijst te ver kan gaan.
Hij is geinig, even kijken hoor duurt maar een minuut of 3quote:Op maandag 25 juni 2018 22:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik moet nog naar het filmpje kijken, maar ik heb een voorstelling daarvan. Kan me niet voorstellen dat iemand die Sanne terecht wijst te ver kan gaan.
Dit is echt niet normaal:quote:Op maandag 25 juni 2018 22:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat dus.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit is echt niet normaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SL mannetje is weer pissen denk ik .....
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SL mannetje is weer pissen denk ik .....
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Sturing!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Straks komt Talpa weer dreigen klagen bij Danny.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Mike moet er nu iemand komen die een faillissement heeft, want die weet hoe je moet ondernemen.
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:54 schreef chufi het volgende:
Mike roept alle failliete ondernemers op om Utopia in te gaan
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:54 schreef Tengano het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
dat zit er wal in eeijquote:Op maandag 25 juni 2018 22:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Straks komt Talpa weer dreigen klagen bij Danny.
gewoon een volksmeid zoals er duizenden zijn, niks bijzonders.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Sanna weer stoer doen dat ze buiten een Barbie is.
Moe je maar op d'r insta kijken.
Want degene laat zijn vrouw en kinderen goed achter.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Ergens heeft hij wel een punt, maar het komt er nogal beroerd uit.
Veel slechter kan het niet wordenquote:Op maandag 25 juni 2018 22:56 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]![]()
Alleen maar maatschappelijk mislukte mensen in Utopia.
dat klopt allemaal vastgelopen mensen niemand met een succes verhaal er in.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:56 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]![]()
Alleen maar maatschappelijk mislukte mensen in Utopia.
LUISTERRRR!!quote:Op maandag 25 juni 2018 22:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat zit er wal in eeij
mn reet
zo praat je niet
respect voor iedereen
Wiequote:Op maandag 25 juni 2018 22:56 schreef Hagenesie het volgende:
Eigenlijk mag Brandon er wel uit. Vind die jongen niks toevoegen
O, die hoorde ik er niet bij. whahahaquote:Op maandag 25 juni 2018 22:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Want degene laat zijn vrouw en kinderen goed achter.Hou toch op.
gruizig bedoel je denk ikquote:Op maandag 25 juni 2018 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Can anybody tell me what 'druizig' means?
[..]euh wat heb ik nu gemist ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tegendraads, opstandigquote:Op maandag 25 juni 2018 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Can anybody tell me what 'druizig' means?
Druisig zie ik. Kende het woord niet.quote:
Je mag de link van filmpjes niet rechtstreeks plaatsen. Afspraak tussen Talpa en FOK!quote:
Brandon zei terecht: vanmiddag zei je nog wat anders.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vanavond ging Mike de finance nog doen, nu moet Gerrit blijven .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mikequote:Op maandag 25 juni 2018 23:02 schreef HiDiHo het volgende:
Van vanochtend...
[ afbeelding ]
Mike gaat zich afzonderen van iedereen anders wordt ie lijp - 25 juni 2018
x6mrp0g
We zien het Mike
Mensen die niet iedere avond pannekoeken etenquote:Op maandag 25 juni 2018 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Eerder zaten ze , na het avondeten, ook al pannenkoeken te eten.
en nu eten ze wat?quote:Op maandag 25 juni 2018 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gerrit is en media Teeeekquote:Op maandag 25 juni 2018 23:04 schreef Tengano het volgende:
Als Gerrit slim was geweest had hij volledige verantwoordelijkheid genomen voor die uitbrander.
Nu heeft hij zijn gedrag alleen maar verdedigd. Ja maar het kwam door.....
Gerrit zit nog een beetje in het stadium kneus wat dat betreft.
Jammer, want in het begin verwachtte ik veel meer van hem.
Toen dacht ik nog even dat het een febo mol was
En Jessie en Mike Brinta. We hoeven niet bang te zijn dat ze verhongeren.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik lig dubbel en kijk m nog een keerquote:
Ik zag er net één worst eten.quote:
In dat fimpje?quote:Op maandag 25 juni 2018 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Sanne zit ook overal tussen met die grote bek, ik snap Gerrit wel in deze
Ja maar dan had ie het ook wat krachtiger moeten zeggen, zoiets als:quote:Op maandag 25 juni 2018 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zat hoog in mijn emoties. Dat wordt altijd gepikt.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:10 schreef Tengano het volgende:
Op maandag 25 juni 2018 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |