Yep, fair playquote:Op maandag 25 juni 2018 21:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En hoe zit het nou met aantal gele kaarten? Geeft dat de doorslag bij precies gelijke stand?
Marokko is gewoon goed hoorquote:Op maandag 25 juni 2018 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet van Marokko kunnen winnen
Stop er maar mee
Spanje valt me tegen dit WK, maar ik geloof in het inzicht van Stijn, die volgt Spanje op de voet.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet van Marokko kunnen winnen
Stop er maar mee
Marokko is uitgespeeldquote:Op maandag 25 juni 2018 21:32 schreef Columbiafan het volgende:
Bij 2-1 winst voor Iran en Marokko gaan Spanje en Marokko door?
Marokko is er zeker uitquote:Op maandag 25 juni 2018 21:32 schreef Columbiafan het volgende:
Marokko is er al uit. Dan gaan Iran en Portugal/Spanje door (op basis van het fer plee klassement)quote:Op maandag 25 juni 2018 21:32 schreef Columbiafan het volgende:
Marokko kan niet meer doorgaan, die hebben 0 punten.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:32 schreef Columbiafan het volgende:
Ik heb gesteld dat Brazilië de te kloppen favoriet is. Defensief kom je hier tegen de toppers niet mee weg.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Spanje valt me tegen dit WK, maar ik geloof in het inzicht van Stijn, die volgt Spanje op de voet.
Stijn geloofde ook in ten hag met 1000000 procent overtuiging..quote:Op maandag 25 juni 2018 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Spanje valt me tegen dit WK, maar ik geloof in het inzicht van Stijn, die volgt Spanje op de voet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |