abonnement Unibet Coolblue
pi_180257486
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 13:55 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

'Oh halve dagen, lekker hoor' 'hé ambtenaar'

:r :r :r :r
Dan antwoord ik altijd: Ow jij bent van de middagploeg? Ik ben van de ochtendploeg.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_180400130
Als je gewoon druk aan het werk bent en je moet een middag lang een stagiair/nieuwe medewerker nieuwe dingen leren waardoor je je werkt niet af krijgt omdat die knuppel niks opschrijft / mee krijgt.
  woensdag 11 juli 2018 @ 15:47:16 #228
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_180400169
De dagen dat je geen kut gedaan krijgt. Zijn er ook nog wel wat :@
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_180400382
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 15:45 schreef thedarklord0033 het volgende:
Als je gewoon druk aan het werk bent en je moet een middag lang een stagiair/nieuwe medewerker nieuwe dingen leren waardoor je je werkt niet af krijgt omdat die knuppel niks opschrijft / mee krijgt.
En dat is niet persé fout. Per persoon verschillend hoe je bepaalde dingen opslaat. Ik ben ook niet van het opschrijven; ik onthou dingen beter door ze zelf te doen.
pi_180401249
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 15:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

En dat is niet persé fout. Per persoon verschillend hoe je bepaalde dingen opslaat. Ik ben ook niet van het opschrijven; ik onthou dingen beter door ze zelf te doen.
het is ook alleen fucking irritant als hij het niet onthoudt wn niet opschrijft of werkinstructies gebruikt...
compact en kleverig.
  woensdag 11 juli 2018 @ 17:56:26 #231
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_180403337
Woensdag meerdere keren aangeven dat het bijna weekend is.

Ik zeg altijd op vrijdag: “Het is gelukkig bijna weer maandag”.
  woensdag 11 juli 2018 @ 19:49:18 #232
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_180405572
Collega's die het laatste beetje koffie opmaken en dan weigeren nieuwe te zetten. Of dat juist wel doen, maar dan veel te slap "want zo vind ik hem lekker"
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 11 juli 2018 @ 19:57:32 #233
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_180405839
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 19:49 schreef karr-1 het volgende:
Collega's die het laatste beetje koffie opmaken en dan weigeren nieuwe te zetten. Of dat juist wel doen, maar dan veel te slap "want zo vind ik hem lekker"
Maar volgens die logica heb je dus altijd een laatste hoeveelheid koffie die koud is geworden, want je zet altijd voor degene die na je komt, ook als die niet komt. Slappe koffie is een ander verhaal, maar dat krijg je natuurlijk al snel als je iedereens voorkeuren zo de vrije loop laat in een kantooromgeving.

ps. wijs je baas eens op https://www.pelicanrouge.nl/
pi_180405865
Collega's die een losse waterkoker neerzetten omdat het water uit de koffieautomaat niet heet genoeg is voor hun hipster thee
  woensdag 11 juli 2018 @ 20:08:14 #235
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_180406280
quote:
99s.gif Op woensdag 11 juli 2018 19:58 schreef CrashO het volgende:
Collega's die een losse waterkoker neerzetten omdat het water uit de koffieautomaat niet heet genoeg is voor hun hipster thee
Dat, ik geloof dat er bij ons op de verdieping wel 10 staan links en rechts. En standaard bij elke controle verdwijnen die dingen in de container want brandgevaar. Als in "hoort niet bij de standaard kantoor inrichting, dus bij kortsluiting keert de verzekering niet uit"
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 11 juli 2018 @ 20:09:44 #236
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_180406319
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 19:57 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Maar volgens die logica heb je dus altijd een laatste hoeveelheid koffie die koud is geworden, want je zet altijd voor degene die na je komt, ook als die niet komt.
Die volg ik even niet, maar bij ons staat gewoon de hele dag koffie tot een uur of 4 waarna de laatste het apparaat uitzet en leeggooit voor de volgende dag.

quote:
Slappe koffie is een ander verhaal, maar dat krijg je natuurlijk al snel als je iedereens voorkeuren zo de vrije loop laat in een kantooromgeving.

Er is gewoon een standaard maatschepje aanwezig met een briefje erbij waarop staat in welke verhouding de koffie in het apparaat moet.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 11 juli 2018 @ 20:19:51 #237
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_180406554
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 20:09 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Die volg ik even niet, maar bij ons staat gewoon de hele dag koffie tot een uur of 4 waarna de laatste het apparaat uitzet en leeggooit voor de volgende dag.

[..]

Er is gewoon een standaard maatschepje aanwezig met een briefje erbij waarop staat in welke verhouding de koffie in het apparaat moet.
Wat het bovenste betreft, drinkt iedereen zoveel koffie dat je niet een oude bak zit te drinken?

Maar als het allemaal zo gereguleerd is, inclusief briefje, dan is er hier sprake van mensen die niet met richtlijnen om kunnen gaan en dan is het minstens zo erg als 'niet aan de thermostaat knop zitten' of 'als je wilt bellen doe je dat elders'.

Overigens, wat ik nu soms tegenkom. Velletjes wc-papier op de grond, in het hokje, naast de pot, en schoon ook nog. Hoe dan?! Is dat om je schoenen op neer te zetten zodat je niet wegglijdt als je kracht zet ... ?
pi_180406817
Goed voor de nodige irritatie:

Een collega die online radio luistert, via zijn laptop.
Niet te hard, hij wil rekening houden met de rest, maar wel nog hoorbaar.

Het gaat om radio 538.

Voor degene die deze zender nog niet kennen: de muziek die daar op te horen is, is vooral bedoeld voor pubers, waarbij weinig eisen worden gesteld aan de muzikale bevlogenheid van de DJ’s, gezien het feit dat je alleen maar nummers hoort van Ed Sheeran, Shawn Mendes en Calvin Harris. Ik heb begrepen dat dit artiesten zijn die muziek speciaal voor pubers maken, braaf, zoetsappig, voorspelbaar, inspiratieloos en verre van gecompliceerd, kortom: je kunt het nauwelijks muziek noemen, maar jonge meisjes van 15 vinden het allemaal heel leuk. Vooral als het vaak wordt herhaald. Hoe vaker hoe beter.

Hoewel er in feite niets mis is met een radiozender voor pubers, is het meest irritante voor mij dat het hier wel om een mannelijke collega van 37 jaar, die getrouwd is, 3 jonge kinderen heeft, een koophuis, en bovendien hoger opgeleid. Ik vraag mij werkelijk af: hoe kan het dat een volwassen iemand, met kennelijk een goed stel hersens, dit soort prut de hele dag kan verdragen. 87 keer per dag dat gejengel van Selena Gomez aanhoren, zonder daar onrustig van te worden.

Het feit dat hij expres geen koptelefoon op zet, suggereert verder dat hij zich niet schaamt voor zijn muzieksmaak en dat hij denkt dat hij anderen er ook een plezier mee doet door 538 te laten horen. Dat verbaast mij. Gelukkig heb ik al een duidelijk signaal afgegeven, ik hoef die troep niet te horen en als hij zijn 538 shit weer aanzet, gaat bij mij direct de noise cancelling headphone op met Mandylion van The Gathering of iets anders wat goed voor je oren is.....

Blijft wel irritant....roken op de werkplek is al jaren verboden, maar 538/Q-music/SkyRadio kennelijk nog steeds niet.
  woensdag 11 juli 2018 @ 20:39:13 #239
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_180407242
Mensen die klagen over 538 of Q-music.

Alsof je na een halfuurtje concentratie van die muziek überhaupt nog iets oppikt van wat er langskomt...
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_180407504
Zo heb ik weer zo'n collega voor wie monotoon gestamp met een tot in den treure herhaald simpel melodietje en een zanger(es) die 5 minuten lang dezelfde 4 woorden herhaald, het toppunt van muzikaal genot. :')


Als je dan vraagt of het wat zachter mag staat het na een half uur weer even hard als een half uur daarvoor. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 11-07-2018 21:09:02 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 11 juli 2018 @ 20:57:08 #241
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_180407800
quote:
13s.gif Op woensdag 11 juli 2018 20:46 schreef xpompompomx het volgende:
Zo heb ik weer zo'n collega voor wie m ook monotoon gestamp met een tot in den treure herhaald simpel melodietje en een zanger(es) die 5 minuten lang dezelfde 4 woorden herhaald, het toppunt van muzikaal genot. :')
Techno e.d. is inderdaad geen muziek waarop je kan werken :D
Leuk als je op een feestje aan de pillen zit, maar niet als je gewoon je mailbox moet beantwoorden ofzo
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  woensdag 11 juli 2018 @ 22:15:13 #242
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_180410623
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 17:56 schreef vincenzo78 het volgende:
Woensdag meerdere keren aangeven dat het bijna weekend is.

Ik zeg altijd op vrijdag: “Het is gelukkig bijna weer maandag”.
2 dagen vervelen en dan weer fijn naar het werk ^O^
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_180412705
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 17:56 schreef vincenzo78 het volgende:
Woensdag meerdere keren aangeven dat het bijna weekend is.

Ik zeg altijd op vrijdag: “Het is gelukkig bijna weer maandag”.
Thug life mattie
  woensdag 11 juli 2018 @ 23:10:17 #244
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_180412826
Ik heb zo een collega die iedere keer van die natte kutscheten laat.
Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Nova het volgende:"in principe is het slikken van zaad niet schadelijk of gevaarlijk voor een vrouw. Het bevat eiwitten, mineralen en andere voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan een gezond dieet."
pi_180413606
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 23:10 schreef cabe0002 het volgende:
Ik heb zo een collega die iedere keer van die natte kutscheten laat.
nee, die heb je niet.
  woensdag 11 juli 2018 @ 23:40:35 #246
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_180413666
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 23:38 schreef Prego het volgende:

[..]

nee, die heb je niet.
Als je iedere keer wat hoort maar niks reukt dan moet dat wel. Hebben ze een keer uitgelegd op Discovery channel.
Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Nova het volgende:"in principe is het slikken van zaad niet schadelijk of gevaarlijk voor een vrouw. Het bevat eiwitten, mineralen en andere voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan een gezond dieet."
  donderdag 12 juli 2018 @ 07:54:13 #247
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_180417039
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2018 20:39 schreef bokkepoot het volgende:
Mensen die klagen over 538 of Q-music.

Alsof je na een halfuurtje concentratie van die muziek überhaupt nog iets oppikt van wat er langskomt...
Bij die radio-zenders wel, dus. Continu geswitch van nummers, veel gezang, reclame en afwisseling den top. Ohja, en bij de reclame gaat het geluidsniveau ook nog eens omhoog. Natuurlijk blijf je er onbewust naar luisteren. Bij dit soort muziek zou ik mij dus echt niet kunnen concentreren.
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juli 2018 20:57 schreef bokkepoot het volgende:
Techno e.d. is inderdaad geen muziek waarop je kan werken

Juist wel. Techno is perfect om op te werken. Weinig tot geen gezang, wat alleen maar afleidt. Relatief eentonige achtergrondmuziek zonder teveel vocalen zijn perfect om geconcentreerd te werken.


-----------------
Sowieso klachtwaardig dat iemand muziek op het kantoor luistert en andere er mee lastig valt. Headset op en je volume niet te hard. Zo moeilijk is het niet.. Gelukkig is dat één van de dingen waar ik dan geen last van heb hier. :)
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_180417081
De oplossing: noise cancelling headphones en Spotify als je zelf muziek wilt luisteren.
Whatever...
  donderdag 12 juli 2018 @ 08:10:29 #249
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_180417175
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 07:58 schreef Spanky78 het volgende:
De oplossing: noise cancelling headphones en Spotify als je zelf muziek wilt luisteren.
Dat eerste inderdaad wel. Spotify hoeft niet.. Zelf ben ik nog een oldskool Youtuber.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  donderdag 12 juli 2018 @ 08:46:16 #250
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180417424
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 20:28 schreef quarterpounder het volgende:
Goed voor de nodige irritatie:

Een collega die online radio luistert, via zijn laptop.
Niet te hard, hij wil rekening houden met de rest, maar wel nog hoorbaar.

Het gaat om radio 538.

Voor degene die deze zender nog niet kennen: de muziek die daar op te horen is, is vooral bedoeld voor pubers, waarbij weinig eisen worden gesteld aan de muzikale bevlogenheid van de DJ’s, gezien het feit dat je alleen maar nummers hoort van Ed Sheeran, Shawn Mendes en Calvin Harris. Ik heb begrepen dat dit artiesten zijn die muziek speciaal voor pubers maken, braaf, zoetsappig, voorspelbaar, inspiratieloos en verre van gecompliceerd, kortom: je kunt het nauwelijks muziek noemen, maar jonge meisjes van 15 vinden het allemaal heel leuk. Vooral als het vaak wordt herhaald. Hoe vaker hoe beter.

Hoewel er in feite niets mis is met een radiozender voor pubers, is het meest irritante voor mij dat het hier wel om een mannelijke collega van 37 jaar, die getrouwd is, 3 jonge kinderen heeft, een koophuis, en bovendien hoger opgeleid. Ik vraag mij werkelijk af: hoe kan het dat een volwassen iemand, met kennelijk een goed stel hersens, dit soort prut de hele dag kan verdragen. 87 keer per dag dat gejengel van Selena Gomez aanhoren, zonder daar onrustig van te worden.

Het feit dat hij expres geen koptelefoon op zet, suggereert verder dat hij zich niet schaamt voor zijn muzieksmaak en dat hij denkt dat hij anderen er ook een plezier mee doet door 538 te laten horen. Dat verbaast mij. Gelukkig heb ik al een duidelijk signaal afgegeven, ik hoef die troep niet te horen en als hij zijn 538 shit weer aanzet, gaat bij mij direct de noise cancelling headphone op met Mandylion van The Gathering of iets anders wat goed voor je oren is.....

Blijft wel irritant....roken op de werkplek is al jaren verboden, maar 538/Q-music/SkyRadio kennelijk nog steeds niet.
Kijk mij eens moeilijke muziek luisteren

Elitaire flapdrol
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')