Ik vind dit mooier, beetje zoals in de NBA een team met 1 sterspeler zoals vroeger, tegenwoordig moet elke team vol all stars zitten, niet mijn dingquote:Op maandag 25 juni 2018 20:52 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Hmm ja ben gewoon niet zo'n fan van hun type voetbal. Maar je hebt wel gelijk dat de Argentijnen meelopen met Messi terwijl ze veel beter moeten kunnen dan dat. Als ze WK worden dan heb ik daar niet zo'n probleem mee hoorHeb gewoon andere favorieten
nee, hij zei in een interview dat Robben een van de beste spelers op de wereld was.quote:
Het is toch gewoon een naar mannetje, en ja hij maakt veel doelpunten maar echt voetballen kan hij ook niet, veel snelheid maar zo houterig als het maar kan met z'n nutteloze schaarbewegingen.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:51 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die op CR7 haten hebben er geen kijk op en verdienen wmb geen toegang tot dit forumdeel en VBL.
ban voor vbl/wk incomingquote:Op maandag 25 juni 2018 20:55 schreef wattel het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een naar mannetje, en ja hij maakt veel doelpunten maar echt voetballen kan hij ook niet, veel snelheid maar zo houterig als het maar kan met z'n nutteloze schaarbewegingen.
Log uit en kom nooit weer terug.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:55 schreef wattel het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een naar mannetje, en ja hij maakt veel doelpunten maar echt voetballen kan hij ook niet, veel snelheid maar zo houterig als het maar kan met z'n nutteloze schaarbewegingen.
TR gezetquote:Op maandag 25 juni 2018 20:55 schreef wattel het volgende:
[..]
lolquote:Op maandag 25 juni 2018 20:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik geef Rusland ook wel kansje tegen Spanje
Hahaha.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:51 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die op CR7 haten hebben er geen kijk op en verdienen wmb geen toegang tot dit forumdeel en VBL.
als ze in siberië zouden spelen welquote:Op maandag 25 juni 2018 20:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Het heeft inderdaad z'n charme... Als Portugal Uruguay eruit knikkert wil ik gerust voor ze juichenquote:Op maandag 25 juni 2018 20:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind dit mooier, beetje zoals in de NBA een team met 1 sterspeler zoals vroeger, tegenwoordig moet elke team vol all stars zitten, niet mijn ding
Ik niet. Ook niet tegen Portugal trouwens.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |