Daarvoor moeten ze eerst ook nog een tijdmachine uitvinden om een vorige wedstrijd gelijk te spelen of te winnen.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:15 schreef Mani89 het volgende:
Met hoeveel moet Marokko winnen om door te gaan?
Loten? Geen fair play?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 goals verschil of 4 goals meer scoren dan Spanje
(3 goals is loten)
Doe dan maar 3 goalsquote:Op maandag 25 juni 2018 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 goals verschil of 4 goals meer scoren dan Spanje
(3 goals is loten)
neequote:
Oh wacht dan is Spanje door op onderling resultaat.quote:
What happend ?quote:
Iran moet sowieso winnen, ongeacht het resultaat van Spa-Mar.quote:
Ik dacht voor het wk dat ze wk konden worden, lol.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Halve pot tegen Portugal goed gespeeld, maar dit is weer niet best.
jij bent echt waus jijquote:Op maandag 25 juni 2018 20:16 schreef KingRadler het volgende:
ik dacht dat Iran gescoord had tegen Spanje
Doelsaldo gaat voor onderling resultaat.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Iran moet sowieso winnen, ongeacht het resultaat van Spa-Mar.
als ze gelijkspelen met veel doelpunten kunnen ze ook door zijn dacht ikquote:Op maandag 25 juni 2018 20:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Doe dat maar bij SBS, denken.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:16 schreef KingRadler het volgende:
ik dacht dat Iran gescoord had tegen Spanje
Nee. Resultaat bij die wedstrijd is wel van belang.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
quote:
Op basis van een schot?quote:
woon in een mocrobuurtquote:Op maandag 25 juni 2018 20:18 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
[..]
Je woont in een goeie buurt?
Eens. Blijft wel een god voor de 116e minuut maar dit was wel zijn fout.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vond die goal meer zijn fout dan die van Ramos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |