quote:Op zondag 15 juli 2018 18:17 schreef Harlon het volgende:
[..]
Mwah, als ik de keuze heb tussen een veilige sollicitant of iemand uit een risico groep ga ik voor de veilige optie.
Maar dat deden ze dus niet omdat in hun huis alleen maar de hele dag Turkse zenders aanstonden.quote:Op zondag 15 juli 2018 17:12 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hoe oud zijn deze mensen ? De bulk van de Nederturken en Nedermarokkanen onder de 40 is geboren en getogen in Nederland en kon prima naar Tiktak,Knight Rider, Ducktales of Fresh Prince kijken
Ik heb als Nederlandse werkgever een Nederlands meisje dat bij mij kwam solliciteren afgewezen daar haar vriend een Marokkaanse kickboxer was. Hij verlangde van mij dat zij vrij kreeg als hij moest boxen.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:03 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je kunt lullen als Brugman, als je hier goedpraat dat mensen worden beoordeeld op hun afkomst dan ben je racisme aan het goedpraten.
Wat mij betreft is er geen plaats voor jou in deze maatschappij.
Goed verhaal weer.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 15:59 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ik heb als Nederlandse werkgever een Nederlands meisje dat bij mij kwam solliciteren afgewezen daar haar vriend een Marokkaanse kickboxer was. Hij verlangde van mij dat zij vrij kreeg als hij moest boxen.
En dat terwijl ik dringend personeel nodig en het meisje als zodanig een uitstekende kracht zou worden.
zuurkool eter gespotquote:
Dus jij denkt werkelijk dat de (raciale) genen hier de belangrijkste factor zijn?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 13:31 schreef Otger het volgende:
Omdat mensen krampachtig het belang van bloedbanden proberen te bagatelliseren. Het gewauwel over culturele aanpassing is allemaal leuk en aardig maar de enige reden waarom je over Spaanse en Italiaanse arbeidersmigranten niks meer hoort is omdat ze in de bevolking opgegaan zijn. Als je een Spaanse opa hebt is het misschien een leuk excuus om naar de costas te gaan maar daarnaast zijn de afstammelingen van deze gropen gewoon een stel kaaskoppen geworden.
De Spanjaarden en Italianen hebben dan ook geen bloedhekel aan Nederland en hangen geen religie aan die overal ter wereld bekend staat om onthoofdingen, wijken terroriseren, vrachtwagens winkelstraten inrijden en niet-gelovigen het leven zuur maken.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 13:31 schreef Otger het volgende:
Omdat mensen krampachtig het belang van bloedbanden proberen te bagatelliseren. Het gewauwel over culturele aanpassing is allemaal leuk en aardig maar de enige reden waarom je over Spaanse en Italiaanse arbeidersmigranten niks meer hoort is omdat ze in de bevolking opgegaan zijn. Als je een Spaanse opa hebt is het misschien een leuk excuus om naar de costas te gaan maar daarnaast zijn de afstammelingen van deze gropen gewoon een stel kaaskoppen geworden.
Ach ja, het is maar net aan welke kant je staat he.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:08 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
De Spanjaarden en Italianen hebben dan ook geen bloedhekel aan Nederland en hangen geen religie aan die overal ter wereld bekend staat om onthoofdingen, wijken terroriseren, vrachtwagens winkelstraten inrijden en niet-gelovigen het leven zuur maken.
Knap dit:quote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ach ja, het is maar net aan welke kant je staat he.
US Has Killed More Than 20 Million People in 37 “Victim Nations” Since World War II
Hoe een land waar wij altijd achter hebben gestaan wereldwijd bekend staat is opvallend irrelevant voor die zogenaamde islam-critici.
Korea oorlog: 2,5 miljoen doden totaalquote:This study reveals that U.S. military forces were directly responsible for about 10 to 15 million deaths during the Korean and Vietnam Wars and the two Iraq Wars.
Ohw, het zijn er 'maar' 4 miljoen. Niks aan de hand, doorlopen mensen, nothing to see here.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:24 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Knap dit:
[..]
Korea oorlog: 2,5 miljoen doden totaal
https://en.wikipedia.org/wiki/Korean_War
Vietnam aan hun zijde: 1,062,000
https://en.wikipedia.org/wiki/Vietnam_War_casualties
1e golfoorlog: 25,000–50,000 killed[
https://en.wikipedia.org/wiki/Gulf_War
2e golfoorlog: +- 65.000
https://en.wikipedia.org/wiki/Iraq_War
--------------------------- +
3,6 miljoen
En dat is nog heel ruim genomen door alle doden aan de Yanks toe te schrijven, terwijl er ook vele andere partijen daar mee hebben gedaan zoals China, de USSR, Frankrijk etc etc etc
Hmm..... Is dit een geval dat er geen eenduidige definitie van rekenen bestaat of zo?
Je geeft dus toe dat je bron maar wat lult? Heb je hem zelf uberhaupt gelezen voordat je hem plaatste of plakte je maar de 1e de beste die in je straatje paste?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:26 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ohw, het zijn er 'maar' 4 miljoen. Niks aan de hand, doorlopen mensen, nothing to see here.
De Amerikanen zijn geen bedreiging voor ons Europeanen nee. Hoeveel aanslagen hebben ze hier gepleegd de laatste jaren? Hoeveel scholen en wijken worden geterroriseerd door Amerikanen?quote:Maar even serieus: bij hoeveel doden begin jij te verkondigen dat de Amerikanen in Nederland een serieuze bedreiging zijn? 10 miljoen? 15 miljoen?
Je kan kletsen wat je wil maar moslims vormen een grotere bedreiging voor ons land dan Amerikanen, Finnen of IJslanders.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:26 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ohw, het zijn er 'maar' 4 miljoen. Niks aan de hand, doorlopen mensen, nothing to see here.
Maar even serieus: bij hoeveel doden begin jij te verkondigen dat de Amerikanen in Nederland een serieuze bedreiging zijn? 10 miljoen? 15 miljoen?
Nee, ik wijs erop dat het verschil totaal irrelevant is voor het punt dat ik daar maak.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:30 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat je bron maar wat lult?
Jazeker. Jij ook? Dan lees je knap snel. Als je het mij vraagt ben je direct gaan googlen naar iets dat in jouw straatje past, is het niet? Spiegeltje nodig?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:30 schreef De_Onnoembare het volgende:
Heb je hem zelf uberhaupt gelezen voordat je hem plaatste of plakte je maar de 1e de beste die in je straatje paste?
Hetzelfde aantal als het geval is bij moslims. 0.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:30 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
De Amerikanen zijn geen bedreiging voor ons Europeanen nee. Hoeveel aanslagen hebben ze hier gepleegd de laatste jaren? Hoeveel scholen en wijken worden geterroriseerd door Amerikanen?
Ze vormen geen van allen een bedreiging voor ons land, klapmongool.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:34 schreef Voice_Over het volgende:
[..]
Je kan kletsen wat je wil maar moslims vormen een grotere bedreiging voor ons land dan Amerikanen, Finnen of IJslanders.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:34 schreef Molurus het volgende:
Hetzelfde aantal als het geval is bij moslims. 0.
Oh, je woont niet in Nederland?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:41 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]![]()
Jonguh 2 maandjes geleden nog, in mijn stad nb!
Plus ze hebben de halve stad al overgenomen, dat is nog het ergste.
Je bent blijkbaar erg slecht op de hoogte van de nieuwssituatie in NL. Vandaar je onwetendheid.quote:
Jij bent kennelijk toch net zo achterlijk als ik dacht.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:45 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar erg slecht op de hoogte van de nieuwssituatie in NL. Vandaar je onwetendheid.
Jaja, jij weet niet wat er gebeurt maar ik ben de achterlijke?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
Jij bent kennelijk toch net zo achterlijk als ik dacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |