abonnement Unibet Coolblue
pi_180036768
Dus, op een dag kom je er als vrouw achter dat je vent raak heeft geschoten. Prachtig nieuws natuurlijk, dat er weer een potentieel FOK!kertje aan zit te komen! Maar dan gebeurt er bij sommige vrouwen iets geks. Opeens lijkt de behoefte aan aandacht en goedkeuring veel groter te zijn dan de blijdschap om het krijgen van een kind. Bij dit soort vrouwen gaat het vaak in het begin al mis, waarbij de eerste van vier fasen wordt ingezet.

Fase 1. De aankondiging
Waar men vroeger nog face-to-face zonder al teveel poespas aan directe naasten het blijde nieuws openbaarde en andere vrienden/kennissen middels geboortekaartjes op de hoogte werden gebracht, is dat nu wel anders. De aankondiging moet zo gek en hip mogelijk zijn, want er moeten natuurlijk wel de nodige Facebook-duimpjes en Instagram-hartjes worden gescoord. Met een beetje geluk gaat de post zelfs viral en wijdt de Linda of Viva er een artikel over!

En dus gaan dit soort stelletjes twee middagen bezig om onderstaande bagger in elkaar te flansen. Uiteraard bijgestaan door de 34-jarige oudere zus van de aanstaande moeder, die zelf al 9 jaar 'gelukkig' vrijgezel is maar het 'totaal niet erg vindt' dat haar eierstokken bijna beginnen uit te drogen terwijl haar zusje zich wél voortplant.



Fase 2. De zwangerschap
De groei van hun behoefte aan aandacht en waardering lijkt bij dit soort vrouwen evenredig te zijn aan de groei van hun buik. Zodra de zwangerschap ook maar enigszins zichtbaar is, wordt namelijk snel contact opgezocht met Pablo; de fotograaf die bij beste vriendin Lisette niet alleen met de camera, maar ook met zijn puddingbuks heeft geschoten. Uiteraard moeten alle kiekjes van de shoot op alle sociale media worden geplaatst, zodat iedere vage kennis ongewild met haar zwangerschapsstriemen en striae wordt geconfronteerd.



Fase 3. De bevalling
Als de dag van de bevalling is aangebroken en de kleine eindelijk uit papa's favoriete kroeg is gekropen, wordt ook hier zo snel mogelijk de camera erbij gepakt. De bevalling zelf wordt nog net niet live gestreamd op Facebook (oh wacht, toch wel), maar je kunt er zeker van zijn dat alle volgers op social media de baby allang hebben gezien voordat oma deze voor het eerst in haar armen heeft.



Fase 4. Het moederschap
Last, but not minder vervelend: het daadwerkelijk moeder zijn van deze vrouwen. Dat steken ze allerminst onder stoelen of banken. Integendeel. Van iedere 'mijlpaal' wordt te pas en te onpas een foto gemaakt en op Facebook geramd. Wanneer het kind voor het eerst ín het potje heeft gescheten in plaats van ernaast, kun je geheid een foto van het betreffende moment verwachten met als onderschrift "Zo trots op mijn kleine topper!"

Niet alleen wordt alles gedeeld, waarmee het recht op privacy van de dochter of zoon al direct te grabbel wordt gegooid, ook het complete universum lijkt ineens alleen om het kind en het moederschap te draaien. Bij iedere post, of reactie op een post, weten deze moeders wel iets te verzinnen om het te betrekken op hun kind(eren) en het feit dat hun leven nu echt voorbij is. 'Lekker drankjes doen en dansjes wagen met de meiden', een categorie vrouwen waartoe ze voor hun zwangerschap behoorden, zit er dus niet meer in. En dat zal iedereen weten ook.
pi_180036917
Daarom elke zwangere vrouw + partner onmiddelijk blokken op social media en whatsapp.
  maandag 25 juni 2018 @ 16:07:28 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180036971
Facebook. :').
And so is the past
pi_180036987
Ik zit gelukkig nog in de leeftijd waar meeste mensen (behalve de Shaniquas) nog niet aan kinderen denken. Geen fb hebben helpt ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Linkesoep op 25-06-2018 16:09:39 (Capital) ]
Radar.
pi_180037007
Zijn dit ook toevallig de ouders die alles maar toelaten van hun kinderen, en die beweren dat hun kind hoogbegaafd is terwijl ze gedrags- of leerproblemen hebben?
pi_180037014
Lekker zuur weer. Laat die mensen toch blij zijn.
pi_180037050
quote:
15s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:09 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Lekker zuur weer. Laat die mensen toch blij zijn.
Tuurlijk mogen ze blij zijn, maar daar hoef ik toch niet in mee te delen?
Leven en laten leven :T
pi_180037079
quote:
15s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:09 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Lekker zuur weer. Laat die mensen toch blij zijn.
Als ze blij zijn kunnen ze dat ook voor hunzelf of familie houden en niet social media volspammen met hun privézaakjes :)

Het is gewoon puur aandachtzoeken
pi_180037080
quote:
15s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:09 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Lekker zuur weer. Laat die mensen toch blij zijn.
Eens.

Echter,

Ik vind sommige mensen in mijn FB irritant, omdat ze:
- Veel foto's posten over hun auto.
- Veel foto's posten over hun werk.
- Veel foto's posten over hun schilderkunsten.
- Veel foto's posten over hun interieur.
- Veel foto's posten over hun kapsel.
- Veel foto's posten over hun sport.
- Veel foto's posten over hun kinderen.

Van deze mensen krijg ik dus geen updates meer in mijn nieuwsoverzicht. Probleem opgelost.
Weggegaan en opgerot
pi_180037094
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:12 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Eens.

Echter,

Ik vind sommige mensen in mijn FB irritant, omdat ze:
- Veel foto's posten over hun auto.
- Veel foto's posten over hun werk.
- Veel foto's posten over hun schilderkunsten.
- Veel foto's posten over hun interieur.
- Veel foto's posten over hun kapsel.
- Veel foto's posten over hun sport.
- Veel foto's posten over hun kinderen.

Van deze mensen krijg ik dus geen updates meer in mijn nieuwsoverzicht. Probleem opgelost.
Daarom ook mijn tip aan ts.
pi_180037187
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:13 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Daarom ook mijn tip aan ts.
Dat was ook zeker een goeie tip aan ts!
Weggegaan en opgerot
pi_180037223
TS heeft zijn moeder zwanger gemaakt en wil dat nu graag delen middels dit verkapt 'kijk mij lekker klagen' bericht.
pi_180037497
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:04 schreef LurkJeRot het volgende:
Daarom elke zwangere vrouw + partner onmiddelijk blokken op social media en whatsapp.
Maar van struisvogelgedrag wordt de wereld niet beter. "Als ik het niet zie, dan is het er niet" is een gevaarlijke gedachte.
pi_180037529
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:20 schreef Dieter_Dengler het volgende:
TS heeft zijn moeder zwanger gemaakt en wil dat nu graag delen middels dit verkapt 'kijk mij lekker klagen' bericht.
TS heeft de moeder van Dieter_Dengler zwanger gemaakt en klaagt nu over het feit dat ze overal roept dat het haar 'beste werk tot nu toe' is.
pi_180040522
Vind dat ook een bizar verschijnsel. Zoiets intiems moeten delen op je FB.

Net zoals koppels die elkaar regelmatig de liefde verklaren op fucking Facebook. Valt me op dat dit later juist koppels blijken te zijn die uit elkaar gaan.
pi_180040563
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:09 schreef Somethingsometh het volgende:
Zijn dit ook toevallig de ouders die alles maar toelaten van hun kinderen, en die beweren dat hun kind hoogbegaafd is terwijl ze gedrags- of leerproblemen hebben?
Dat zou goed kunnen. Het zijn namelijk mensen die geen enkel minpuntje aan hun kind lijken te zien.
  maandag 25 juni 2018 @ 19:13:57 #17
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_180040833
Zie ook het OUD subforum. Om te kotsen.

Als er één ding wat echt heel walgelijk is, dan zijn het wel van die gore harige uitpuilende zwangere pensen :r
pi_180040896
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:13 schreef RickoKun het volgende:
Zie ook het OUD subforum. Om te kotsen.

Als er één ding wat echt heel walgelijk is, dan zijn het wel van die gore harige uitpuilende zwangere pensen :r
Dat afvoerputje van FOK! vermijd ik heel bewust.
pi_180040965
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:01 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Dat zou goed kunnen. Het zijn namelijk mensen die geen enkel minpuntje aan hun kind lijken te zien.
doet me denken aan de meeste ouders op ouders.nl, die houden er namelijk van om op te scheppen over hun hoogbegaafde/perfecte kindjes :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Somethingsometh op 25-06-2018 19:54:40 ]
  maandag 25 juni 2018 @ 19:31:33 #20
399061 kuolema
vermaledijd
pi_180041413
Mooi toch? Laat ze lekker hun trots tonen.
Why are you wearing that stupid man suit?
  maandag 25 juni 2018 @ 19:32:25 #21
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180041452
Dat jouw sloot zo zuur is dat er geen zaadjes in willen zwemmen is jouw probleem. Hoef je niet te gaan bitchen op andermans geluk.

Wat zeg je? Ben je een man?
Welnee zeg, dat is gewoon een overmatige klit, want een man kan niet zo'n enorm zeikwijf zijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180041582
Ah, OUD is gearriveerd.
  User die overal opduikt 2022 maandag 25 juni 2018 @ 19:36:52 #23
186611 Haags
pi_180041597
En waar zijn de papa's????
Zonder wrijving geen glans
  maandag 25 juni 2018 @ 19:37:15 #24
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180041611
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:36 schreef Sanddr het volgende:
Ah, OUD is gearriveerd.
Tuurlijk.

Heb je een leuk rokje aan vandaag?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180041621
Terechte klacht, mijn schoonzus heeft een groepsapp vernoemd naar mijn neefje, uiteraard met foto :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_180041751
Beter gewoon geen kinderen nemen en BMW 5 serie kopen _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_180042033
Kuttopic met je kloon.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_180042044
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:41 schreef Aiciu het volgende:
Beter gewoon geen kinderen nemen en BMW 5 serie kopen _O_
:')

Niet allebei en een 6 hebben.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_180042067
quote:
8s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:58 schreef Sanddr het volgende:
Dus, op een dag kom je er als vrouw achter dat je vent raak heeft geschoten. Prachtig nieuws natuurlijk, dat er weer een potentieel FOK!kertje aan zit te komen! Maar dan gebeurt er bij sommige vrouwen iets geks. Opeens lijkt de behoefte aan aandacht en goedkeuring veel groter te zijn dan de blijdschap om het krijgen van een kind. Bij dit soort vrouwen gaat het vaak in het begin al mis, waarbij de eerste van vier fasen wordt ingezet.

Fase 1. De aankondiging
Waar men vroeger nog face-to-face zonder al teveel poespas aan directe naasten het blijde nieuws openbaarde en andere vrienden/kennissen middels geboortekaartjes op de hoogte werden gebracht, is dat nu wel anders. De aankondiging moet zo gek en hip mogelijk zijn, want er moeten natuurlijk wel de nodige Facebook-duimpjes en Instagram-hartjes worden gescoord. Met een beetje geluk gaat de post zelfs viral en wijdt de Linda of Viva er een artikel over!

En dus gaan dit soort stelletjes twee middagen bezig om onderstaande bagger in elkaar te flansen. Uiteraard bijgestaan door de 34-jarige oudere zus van de aanstaande moeder, die zelf al 9 jaar 'gelukkig' vrijgezel is maar het 'totaal niet erg vindt' dat haar eierstokken bijna beginnen uit te drogen terwijl haar zusje zich wél voortplant.

[ afbeelding ]

Fase 2. De zwangerschap
De groei van hun behoefte aan aandacht en waardering lijkt bij dit soort vrouwen evenredig te zijn aan de groei van hun buik. Zodra de zwangerschap ook maar enigszins zichtbaar is, wordt namelijk snel contact opgezocht met Pablo; de fotograaf die bij beste vriendin Lisette niet alleen met de camera, maar ook met zijn puddingbuks heeft geschoten. Uiteraard moeten alle kiekjes van de shoot op alle sociale media worden geplaatst, zodat iedere vage kennis ongewild met haar zwangerschapsstriemen en striae wordt geconfronteerd.

[ afbeelding ]

Fase 3. De bevalling
Als de dag van de bevalling is aangebroken en de kleine eindelijk uit papa's favoriete kroeg is gekropen, wordt ook hier zo snel mogelijk de camera erbij gepakt. De bevalling zelf wordt nog net niet live gestreamd op Facebook (oh wacht, toch wel), maar je kunt er zeker van zijn dat alle volgers op social media de baby allang hebben gezien voordat oma deze voor het eerst in haar armen heeft.

[ afbeelding ]

Fase 4. Het moederschap
Last, but not minder vervelend: het daadwerkelijk moeder zijn van deze vrouwen. Dat steken ze allerminst onder stoelen of banken. Integendeel. Van iedere 'mijlpaal' wordt te pas en te onpas een foto gemaakt en op Facebook geramd. Wanneer het kind voor het eerst ín het potje heeft gescheten in plaats van ernaast, kun je geheid een foto van het betreffende moment verwachten met als onderschrift "Zo trots op mijn kleine topper!"

Niet alleen wordt alles gedeeld, waarmee het recht op privacy van de dochter of zoon al direct te grabbel wordt gegooid, ook het complete universum lijkt ineens alleen om het kind en het moederschap te draaien. Bij iedere post, of reactie op een post, weten deze moeders wel iets te verzinnen om het te betrekken op hun kind(eren) en het feit dat hun leven nu echt voorbij is. 'Lekker drankjes doen en dansjes wagen met de meiden', een categorie vrouwen waartoe ze voor hun zwangerschap behoorden, zit er dus niet meer in. En dat zal iedereen weten ook.
Fase 1 is echt pure bagger. Zie het altijd voorbijkomen en geeft mij altijd rillingen over het lijf.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  maandag 25 juni 2018 @ 19:52:17 #30
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180042112
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:41 schreef Aiciu het volgende:
Beter gewoon geen kinderen nemen en BMW 5 serie kopen _O_
Zo pauper zijn dat je daartussen moet kiezen...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180042215
Opscheppen over kinderen krijgen. :r
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  maandag 25 juni 2018 @ 19:56:32 #32
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_180042273
Waarom vermijd je social media niet gewoon TS?

Je weet dat je daar gebombardeerd wordt met deze triestheid en wanhoop naar aandacht.
  Moderator maandag 25 juni 2018 @ 19:57:14 #33
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_180042299
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:49 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Kuttopic met je kloon.
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  maandag 25 juni 2018 @ 19:57:39 #34
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_180042314
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:55 schreef Sigaartje het volgende:
Opscheppen over kinderen krijgen. :r
Inderdaad, alsof het iets om trots op te zijn.
Apen krijgen ook kinderen.
pi_180042356
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:57 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Inderdaad, alsof het iets om trots op te zijn.
Apen krijgen ook kinderen.
Een diploma halen is meer werk dan een kind maken.
En dan dat gezeik daarna dat hun kind de beste is en weet ik allemaal veel.

Waar halen ze dat vandaan?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_180042402
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:49 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Kuttopic met je kloon.
Welke kloon?
pi_180042427
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:55 schreef Sigaartje het volgende:
Opscheppen over kinderen krijgen. :r
Kinderen krijg je niet, die neem je. Net als wanneer je een nieuwe auto neemt.
pi_180042923
Terechte klaag.
pi_180043882
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:56 schreef Ixnay het volgende:
Waarom vermijd je social media niet gewoon TS?

Je weet dat je daar gebombardeerd wordt met deze triestheid en wanhoop naar aandacht.
Dit dus.
pi_180043965
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:41 schreef Aiciu het volgende:
Beter gewoon geen kinderen nemen en BMW 5 serie kopen _O_
Wat heeft het één van doen met het ander?
  maandag 25 juni 2018 @ 20:43:26 #41
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180044017
Tja, het moet niet gekker worden hoor. Mensen die ervoor kiezen kinderen te nemen en die daar mee bezig zijn, blij mee zijn. Echt heel raar en onwenselijk.


Sorry, heb een off day en wil gewoon even zeuren. Kwam vanmorgen in mijn tuin na een avonddienst gisteren en mijn kleine clematis was weg.
Mijn man zou op de pup passen, wat een dutje op de bank werd terwijl de pup mijn clematis heeft vernietigt. En in mijn grote pot met snijbloemen staan nog wat zielige steeltjes.
Grrrr. En tot overmaat van ramp is die kleine plurk belachelijk schattig, dus moet ik naar boos tegen jullie doen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180044142
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:59 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Welke kloon?
Dat weet je best.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  maandag 25 juni 2018 @ 20:47:32 #43
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_180044168
Geen foto hebben van je eerste drol op het potje. :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_180044214
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Tja, het moet niet gekker worden hoor. Mensen die ervoor kiezen kinderen te nemen en die daar mee bezig zijn, blij mee zijn. Echt heel raar en onwenselijk.


Sorry, heb een off day en wil gewoon even zeuren. Kwam vanmorgen in mijn tuin na een avonddienst gisteren en mijn kleine clematis was weg.
Mijn man zou op de pup passen, wat een dutje op de bank werd terwijl de pup mijn clematis heeft vernietigt. En in mijn grote pot met snijbloemen staan nog wat zielige steeltjes.
Grrrr. En tot overmaat van ramp is die kleine plurk belachelijk schattig, dus moet ik naar boos tegen jullie doen.
:')
pi_180044222
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:46 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:

[..]

Dat weet je best.
Nee, oprecht niet. Ben wel heel benieuwd.
pi_180044224
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Tja, het moet niet gekker worden hoor. Mensen die ervoor kiezen kinderen te nemen en die daar mee bezig zijn, blij mee zijn. Echt heel raar en onwenselijk.


Sorry, heb een off day en wil gewoon even zeuren. Kwam vanmorgen in mijn tuin na een avonddienst gisteren en mijn kleine clematis was weg.
Mijn man zou op de pup passen, wat een dutje op de bank werd terwijl de pup mijn clematis heeft vernietigt. En in mijn grote pot met snijbloemen staan nog wat zielige steeltjes.
Grrrr. En tot overmaat van ramp is die kleine plurk belachelijk schattig, dus moet ik naar boos tegen jullie doen.
Nieuwe clematis kopen, en je man aanleren dat ie de deur dicht doet als ie op de bank gaat pitten. Niet alleen vanwege een stoute pup
  maandag 25 juni 2018 @ 20:53:37 #47
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180044311
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:49 schreef T-D het volgende:

[..]

Nieuwe clematis kopen, en je man aanleren dat ie de deur dicht doet als ie op de bank gaat pitten. Niet alleen vanwege een stoute pup
Nee, niet de deur dicht. Gewoon wel oppassen. Kunnen de hondjes lekker poedelen in hun pierebadje.

Woon niet in de randstad. Hier kan je prima je deur open laten als je thuis bent.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180044315
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:41 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Wat heeft het één van doen met het ander?
Een kind kost een ton, daar heb je alleen maar ellende van. Dan liever sparen voor een auto van een ton. Win win.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_180044420
Ik heb geen kinderen, ik vind het wel herkenbaar, je hebt een punt, maar het is toch geen terechte klacht.

Kinderen krijgen kan een mijlpaal in het leven zijn, als je eindelijk goed werk met een goed salaris hebt gevonden waar je tevreden mee bent en plezier hebt, als je eindelijk een vaste relatie hebt met wie je zeker nog vele jaren gelukkig mee zult zijn, als je eindelijk hebt afgerekend met je demonen en sterk in je schoenen staat, als je een fijne plek hebt gevonden waar je nog lange tijd wil wonen, als je goed hebt nagedacht over wie je bent en wat je wilt in het leven, als je gezond bent, dan heb je hard gewerkt om alles op zijn plaats te laten vallen en ben je trots dat je nu in de positie bent om nieuw leven een mooie tijd op Aarde te schenken.

Dit zal niet altijd de realiteit zijn, maar idealistisch gezien kijk ik er zo naar en kan ik begrijpen dat mensen het van de daken willen schreeuwen. :)
pi_180044450
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:41 schreef Aiciu het volgende:
Beter gewoon geen kinderen nemen en BMW 5 serie kopen _O_
Die 5 serie staat over 50 jaar waarschijnlijk te roosten op een schroot, een kind zorgt ervoor dat je genen blijven voorbestaan.
pi_180044470
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:54 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Een kind kost een ton, daar heb je alleen maar ellende van. Dan liever sparen voor een auto van een ton. Win win.
Waar haal je die wijsheid vandaan als ik vragen mag? Anyhow, die dingen hoeven elkander niet per definitie uit te sluiten.
pi_180044581
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:49 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Nee, oprecht niet. Ben wel heel benieuwd.
Wat denk je zelf?
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_180044614
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 21:00 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Die 5 serie staat over 50 jaar waarschijnlijk te roosten op een schroot, een kind zorgt ervoor dat je genen blijven voorbestaan.
In veel gevallen is dat een slecht idee.
pi_180044617
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 21:00 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]
een kind zorgt ervoor dat je genen blijven voorbestaan.
Wat heb je daar aan?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_180044784
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 21:07 schreef T-D het volgende:

[..]

In veel gevallen is dat een slecht idee.
Bij minderwaardige genen kan ik me die beslissing wel voorstellen ja.
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 21:07 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Wat heb je daar aan?
Voortzetting van een deel van jezelf
pi_180045119
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:58 schreef Drieklank het volgende:
Ik heb geen kinderen, ik vind het wel herkenbaar, je hebt een punt, maar het is toch geen terechte klacht.

Kinderen krijgen kan een mijlpaal in het leven zijn, als je eindelijk goed werk met een goed salaris hebt gevonden waar je tevreden mee bent en plezier hebt, als je eindelijk een vaste relatie hebt met wie je zeker nog vele jaren gelukkig mee zult zijn, als je eindelijk hebt afgerekend met je demonen en sterk in je schoenen staat, als je een fijne plek hebt gevonden waar je nog lange tijd wil wonen, als je goed hebt nagedacht over wie je bent en wat je wilt in het leven, als je gezond bent, dan heb je hard gewerkt om alles op zijn plaats te laten vallen en ben je trots dat je nu in de positie bent om nieuw leven een mooie tijd op Aarde te schenken.

Dit zal niet altijd de realiteit zijn, maar idealistisch gezien kijk ik er zo naar en kan ik begrijpen dat mensen het van de daken willen schreeuwen. :)
Natuurlijk mag je daar trots op zijn. Het gaat me echter vooral om de kwantiteit van dit soort uitingen en het feit dat het betreffende kind niets tegen dergelijke exposure kan inbrengen.
pi_180045151
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 21:05 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Ik heb 1 kloon waar ik al jaren niet mee heb gepost, dus ik vind het vrij bijzonder.
pi_180046285
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 21:24 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Ik heb 1 kloon waar ik al jaren niet mee heb gepost, dus ik vind het vrij bijzonder.
Als in noem een andere user.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_180046829
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 21:52 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:

[..]

Als in noem een andere user.
Wat?
  maandag 25 juni 2018 @ 22:13:09 #60
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_180047027
Fase 1 idd :')

Typisch anno 2018
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_180047031
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 21:12 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Bij minderwaardige genen kan ik me die beslissing wel voorstellen ja.

[..]

Voortzetting van een deel van jezelf
Vind je dat zo belangrijk dan?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_180050482
Ik ben zo blij dat we nog geen internet hadden toen ik klein was, gewoon een echt fotoalbum met alle zogenaamd schattige foto's i.p.v. dat alles zonder nadenken op Facebook wordt geknald.
Van die lui waarvan 90% van de foto's op hun profiel van hun fucking kind zijn. Allemaal publiek gedeeld uiteraard.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 01:32:14 #63
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_180050865
quote:
99s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:36 schreef Sanddr het volgende:

[..]

TS heeft de moeder van Dieter_Dengler zwanger gemaakt en klaagt nu over het feit dat ze overal roept dat het haar 'beste werk tot nu toe' is.
TS is de vader van Dieter_Dengler?
  dinsdag 26 juni 2018 @ 07:32:20 #64
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_180052039
Echt een hele terechte klacht, zijn net beesten. Beesten zeg ik je.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 07:34:35 #65
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_180052065
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 21:00 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Die 5 serie staat over 50 jaar waarschijnlijk te roosten op een schroot, een kind zorgt ervoor dat je genen blijven voorbestaan.
Ja, want we zijn holbewoners die moeten zorgen dat onze soort niet uitsterft.

Deze is ook weer afgeschreven.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_180052374
Och daar gaan ze wel mee door tot zelfs de kinderen het huis uit gaan, dan gaan ze ook mauwen dat ze een 'leeg' nest hebben.
Erger mij daar ook aan, zodra ze zwanger zijn zijn ze geen ruk meer aan, elk schopje, beweging en consult moeten ze delen.

Wat trouwens ook vervelend is, loop je zwanger rond en heb je van die mensen die ongevraagd aan je buik willen zitten, van aaahhhwww wat lief!! Hebben heel wat mensen een tik over de vingers gehad of heb ze bij de pols gepakt van NEE!!
Het zijn dus niet altijd de zwangeren die zo vervelend kunnen doen, de omgeving kan soms heel opdringerig enthousiast doen.
pi_180052882
Beste klacht evah. _O_
pi_180053179
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 01:32 schreef Kopiko het volgende:

[..]

TS is de vader van Dieter_Dengler?
Scherp!
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 07:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Och daar gaan ze wel mee door tot zelfs de kinderen het huis uit gaan, dan gaan ze ook mauwen dat ze een 'leeg' nest hebben.
Erger mij daar ook aan, zodra ze zwanger zijn zijn ze geen ruk meer aan, elk schopje, beweging en consult moeten ze delen.

Wat trouwens ook vervelend is, loop je zwanger rond en heb je van die mensen die ongevraagd aan je buik willen zitten, van aaahhhwww wat lief!! Hebben heel wat mensen een tik over de vingers gehad of heb ze bij de pols gepakt van NEE!!
Het zijn dus niet altijd de zwangeren die zo vervelend kunnen doen, de omgeving kan soms heel opdringerig enthousiast doen.
Daar kan ik met mijn kop ook niet bij. Je zou normaal toch ook niet met je gore klauwen aan iemands buik zitten? :')
  dinsdag 26 juni 2018 @ 12:00:31 #69
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_180055541
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 07:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
de omgeving kan soms heel opdringerig enthousiast doen.
Dat zijn dan vaak vrouwen van hetzelfde type.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 12:37:04 #70
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_180056048
Dit zijn ook vaak dezelfde types die lekker origineel de letters "HOME" in hun woonkamer moeten hebben.
pi_180056072
quote:
8s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:58 schreef Sanddr het volgende:
Maar dan gebeurt er bij sommige vrouwen iets geks. Opeens lijkt de behoefte aan aandacht en goedkeuring veel groter te zijn dan de blijdschap om het krijgen van een kind.
Klopt, Hier op het kantoor van de betoncentrale ook zoiets gehad.
Kantoormiep (24) en die van de catering (31) waren praktisch tegelijk en ook voor de eerste keer zwanger.
Echter van ''female bonding'' was absoluut geen sprake!
Die van kantoor moest het breed uit meten en aan iedereen laten weten zoals in de O.P. beschreven X 10.
Terwijl die van de catering er doodnuchter onder bleef, gewoon haar dagelijkse gang bleef gaan en alleen iets liet weten als je er naar vroeg.
Dat mentaliteitsverschil in dezelfde omgeving bracht wat wrijving en pinnige discussies teweeg tussen de beide dames omdat de kantoormiep hierdoor verbaal en qua geloofwaardigheid flink werd afgeremd door de nuchterheid van de ander en haar poeha om aandacht nooit echt tot ontkieming heeft kunnen komen.
De manier waarop dat geleidelijk en inhoudelijk opliep was belachelijk en vermakelijk tegelijk. _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door Werkman op 26-06-2018 13:01:49 ]
pi_180056626
pi_180058113
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 09:11 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Scherp!

[..]

Daar kan ik met mijn kop ook niet bij. Je zou normaal toch ook niet met je gore klauwen aan iemands buik zitten? :')
Blijkbaar voelen mensen zich dan heel vrij, maar goed, ik hou daar niet van
pi_180058425
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:58 schreef Drieklank het volgende:
Kinderen krijgen kan een mijlpaal in het leven zijn, als je eindelijk goed werk met een goed salaris hebt gevonden waar je tevreden mee bent en plezier hebt, als je eindelijk een vaste relatie hebt met wie je zeker nog vele jaren gelukkig mee zult zijn, als je eindelijk hebt afgerekend met je demonen en sterk in je schoenen staat, als je een fijne plek hebt gevonden waar je nog lange tijd wil wonen, als je goed hebt nagedacht over wie je bent en wat je wilt in het leven, als je gezond bent, dan heb je hard gewerkt om alles op zijn plaats te laten vallen en ben je trots dat je nu in de positie bent om nieuw leven een mooie tijd op Aarde te schenken.
Waarom zou je? In deze verzorgingsstaat kun je beter zoveel mogelijk kinderen uitpoepen als je niks te besteden hebt of geen toekomst hebt.
pi_180058467
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 14:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Blijkbaar voelen mensen zich dan heel vrij,
Heb ik geen last van.
Bij mij is iedereens lichaam een no go tenzij met expliciete toestemming en natuurlijk de vraag of ik er dan zelf ook behoefte aan heb.
Dat geld niet alleen op seksueel gebied maar zelfs bij het zetten van een handtekening op een arm in het gips.
Wat betreft zwangere buiken, van mij krijg je gewoon een mondeling ''gefeliciteerd'' en desnoods een kaartje en daar kan je het mee doen. :7
pi_180058485
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 21:00 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Die 5 serie staat over 50 jaar waarschijnlijk te roosten op een schroot, een kind zorgt ervoor dat je genen blijven voorbestaan.
dat is de rede waarom ik geen kinderen neem.
pi_180058604
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:10 schreef Werkman het volgende:

[..]

Heb ik geen last van.
Bij mij is iedereens lichaam een no go tenzij met expliciete toestemming en natuurlijk de vraag of ik er dan zelf ook behoefte aan heb.
Dat geld niet alleen op seksueel gebied maar zelfs bij het zetten van een handtekening op een arm in het gips.
Wat betreft zwangere buiken, van mij krijg je gewoon een mondeling ''gefeliciteerd'' en desnoods een kaartje en daar kan je het mee doen. :7
Met name de vrienden van mijn man voelden zich heel vrij, op den duur ging ik ook haast niet meer mee, of duwde hem snel voor mij uit het clubhuis in en kon hij overdreven begroet worden, kon ik mooi zo tussen twee stugge kameraden van hem zitten aan de bar en had er dan geen last van.

Ook vond ik het heel vervelend, mensen die ongevraagd je baby uit het bedje trekken of uit de box. Kan wel zeggen, dat hele gedoe is niets voor mij. Moet eigenlijk de hele tijd strategisch mijn mond houden anders heb ik binnen de kortste keren ruzie.
pi_180058621
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Met name de vrienden van mijn man voelden zich heel vrij, op den duur ging ik ook haast niet meer mee, of duwde hem snel voor mij uit het clubhuis in en kon hij overdreven begroet worden, kon ik mooi zo tussen twee stugge kameraden van hem zitten aan de bar en had er dan geen last van.

Ook vond ik het heel vervelend, mensen die ongevraagd je baby uit het bedje trekken of uit de box. Kan wel zeggen, dat hele gedoe is niets voor mij. Moet eigenlijk de hele tijd strategisch mijn mond houden anders heb ik binnen de kortste keren ruzie.
Geen zeggenschap over eigen lichaam en kind ????
Dan toch maar liever ruzie of niet ????
pi_180058634
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Met name de vrienden van mijn man voelden zich heel vrij, op den duur ging ik ook haast niet meer mee, of duwde hem snel voor mij uit het clubhuis in en kon hij overdreven begroet worden, kon ik mooi zo tussen twee stugge kameraden van hem zitten aan de bar en had er dan geen last van.

Ook vond ik het heel vervelend, mensen die ongevraagd je baby uit het bedje trekken of uit de box. Kan wel zeggen, dat hele gedoe is niets voor mij. Moet eigenlijk de hele tijd strategisch mijn mond houden anders heb ik binnen de kortste keren ruzie.
Serieus, ruzie? Het is jouw kind toch? :{
pi_180058651
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:23 schreef Werkman het volgende:

[..]

Geen zeggenschap over eigen lichaam en kind ????
Dan toch maar liever ruzie of niet ????
Mensen die zich heel vrij voelen, moet ook zeggen, met hen ga ik ook niet meer om. Was de jongste, mijn man was al 12 jaar ouder dan mij en zijn vrienden/vriendinnen/broers/zussen ook wat ouder dan hem en dan lijkt het net of iedereen je wil bemoederen.

Kan er nu nog helemaal van over de zeik raken, ze zien je dan als het jonge naïeve meisje.
pi_180058658
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:24 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Serieus, ruzie? Het is jouw kind toch? :{
Dacht ik ook al, ik zag het bij het lezen hier van al helemaal voor me.
Mijn vriendin laten betasten in de kroeg en vervolgens komt de buuv, collega of wie dan ook ff kijken en die kleine uit de wieg trekken.
In beide gevallen geef ik toch gelijk een holpeut met stalen neus.
pi_180058698
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Met name de vrienden van mijn man voelden zich heel vrij, op den duur ging ik ook haast niet meer mee, of duwde hem snel voor mij uit het clubhuis in en kon hij overdreven begroet worden, kon ik mooi zo tussen twee stugge kameraden van hem zitten aan de bar en had er dan geen last van.

Ook vond ik het heel vervelend, mensen die ongevraagd je baby uit het bedje trekken of uit de box. Kan wel zeggen, dat hele gedoe is niets voor mij. Moet eigenlijk de hele tijd strategisch mijn mond houden anders heb ik binnen de kortste keren ruzie.
Mensen die ongevraagd en ongewenst aan je baby komen moet je gewoon een schop verkopen. Ik haat dat soort mensen. Blijf gewoon met je vieze poten van mijn baby af.
pi_180058752
Weet je, ik zei destijds, ik hoef de eerste drie dagen geen visite, laat mij eerst maar even rustig wennen aan het idee ( ik wilde nooit kinderen, onverhoopt toch zwanger) en de eerste dag stroomde direct het huis al vol, kon wel janken.
Maar goed je wil geen ruzie in de familie, ik leefde al op gespannen voet met zijn ouders, iedereen die zich ermee bemoeid.
pi_180058826
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Weet je, ik zei destijds, ik hoef de eerste drie dagen geen visite, laat mij eerst maar even rustig wennen aan het idee ( ik wilde nooit kinderen, onverhoopt toch zwanger) en de eerste dag stroomde direct het huis al vol, kon wel janken.
Maar goed je wil geen ruzie in de familie, ik leefde al op gespannen voet met zijn ouders, iedereen die zich ermee bemoeid.
NL familie? sorry dat ik het zeg, maar komt een beetje over als een ander cultuurtje waarin je niet alleen met je vent trouwt maar met de hele familie.
Alleen kampers, allochtonen of refo's gaan zo met elkaar om. :7
pi_180058845
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:31 schreef kuolema het volgende:
Mooi toch? Laat ze lekker hun trots tonen.
Zeker mooi. Maar dan nog hoef ik die bloederige foto's van de bevalling niet te zien.
Ik spreek nu over pre-internettijdperk, waarbij je regelmatig gedwongen werd om foto's te bekijken van een bevalling. Van je collega's, vrienden, buren of familie.
pi_180058862
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:41 schreef Werkman het volgende:

[..]

NL familie? sorry dat ik het zeg, maar komt een beetje over als een ander cultuurtje waarin je niet alleen met je vent trouwt maar met de hele familie.
Alleen kampers, allochtonen of refo's gaan zo met elkaar om. :7
Ja wel Nederlanders, dit was wel hele aparte familie.
pi_180058873
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:42 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik spreek nu over pre-internettijdperk, waarbij je regelmatig gedwongen werd om foto's te bekijken van een bevalling. Van je collega's, vrienden, buren of familie.
Inderdaad..dat verdomde polaroidmapje... }:| :r
Ik had het zowat al verdrongen maar nu ik dit leest kwam het weer boven.
Echt ja, je zou denken dat het met internet begonnen is, maar dat is mooi mis.
Zat je daar in de jaren 90 op je barkruk je pint weg te hijsen, kijk je ineens ongevraagd naar zo'n bloederige brievenbus en al die toestanden. }:|
pi_180058918
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:44 schreef Werkman het volgende:

[..]

Inderdaad..dat verdomde polaroidmapje... }:| :r
Ik had het zowat al verdrongen maar nu ik dit leest kwam het weer boven.
Echt ja, je zou denken dat het met internet begonnen is, maar dat is mooi mis.
Ach ja, Polaroid. Het ergste vond ik nog dat je geen walging mocht laten blijken, nee, je moest het allemaal prachtig en mooi en wonderbaarlijk vinden.
Stront en bloed. Mag ik effe een teiltje?
pi_180058944
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:48 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ach ja, Polaroid. Het ergste vond ik nog dat je geen walging mocht laten blijken, nee, je moest het allemaal prachtig en mooi en wonderbaarlijk vinden.
Stront en bloed. Mag ik effe een teiltje?
Vanachter de pc kan je die tenminste nog uitzetten of ongezien walgend reageren.
pi_180058952
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:48 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ach ja, Polaroid. Het ergste vond ik nog dat je geen walging mocht laten blijken, nee, je moest het allemaal prachtig en mooi en wonderbaarlijk vinden.
Stront en bloed. Mag ik effe een teiltje?
_O-
pi_180061761
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:48 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ach ja, Polaroid. Het ergste vond ik nog dat je geen walging mocht laten blijken, nee, je moest het allemaal prachtig en mooi en wonderbaarlijk vinden.
Stront en bloed. Mag ik effe een teiltje?
Ik zou geen eens willen dat daar foto's van gemaakt worden. :')
Waar ik trouwens ook niet aan zou moeten denken is je halve (schoon)familie die om je heen staat terwijl je daar ligt te puffen. Sodemieter op :')
pi_180061806
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ik zou geen eens willen dat daar foto's van gemaakt worden. :')
Waar ik trouwens ook niet aan zou moeten denken is je halve (schoon)familie die om je heen staat terwijl je daar ligt te puffen. Sodemieter op :')
Niet alleen foto's, het werd ook vaak gefilmd. Staat daar zo'n 'Jan de Bont' steeds de verpleegsters opzij te schuiven omdat die schaamlippen anders niet in beeld zijn.
pi_180061860
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:41 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Niet alleen foto's, het werd ook vaak gefilmd. Staat daar zo'n 'Jan de Bont' steeds de verpleegsters opzij te schuiven omdat die schaamlippen anders niet in beeld zijn.
Er was vroeger zelfs een tv-programma van :')
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:47:19 #94
342418 VKV
Plausibel
pi_180061914
Ik ben zwanger.
Dat wilde ik even laten weten aan TS.
Groetjes
pi_180062038
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:47 schreef VKV het volgende:
Ik ben zwanger.
Dat wilde ik even laten weten aan TS.
Groetjes
:r
Ik zwaai naar dieren.
pi_180062094
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:07 schreef KosterT het volgende:

[..]

Waarom zou je? In deze verzorgingsstaat kun je beter zoveel mogelijk kinderen uitpoepen als je niks te besteden hebt of geen toekomst hebt.
Ik snap je punt en ik betreur het dat veel mensen die eigenlijk niets te bieden hebben toch aan kinderen beginnen. Mensen die afhankelijk zijn van kinderbijslag en uitkeringen, zijn volgens mij niet de mensen die kinderen een gedegen ontwikkeling mee kunnen geven.
pi_180062361
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:47 schreef VKV het volgende:
Ik ben zwanger.
Dat wilde ik even laten weten aan TS.
Groetjes
Moet je lekker zelf weten.
pi_180062486
Past in het straatje van ''kijk mij het weer eens goed voor elkaar hebben". Bij elke Facebook-post kun je tussen de regels door lezen en de echte reden voor de post achterhalen. Iets delen doe je niet zomaar natuurlijk.

http://dekritischenood.nl(...)-voor-elkaar-hebben/
pi_180066010
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 22:07 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Wat?
Van wie ben jij de kloon?
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_180066169
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:50 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:

[..]

Van wie ben jij de kloon?
Danny.
pi_180066179
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:56 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Danny.
Nog een keer.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_180066233
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:56 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:

[..]

Nog een keer.
yvonne?
pi_180066262
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:58 schreef Sanddr het volgende:

[..]

yvonne?
Oud KLB-user.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_180066285
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 21:00 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:

[..]

Oud KLB-user.
Iwanius?
pi_180066293
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 21:01 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Iwanius?
Hé daar istie weer!
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_180066306
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 21:01 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:

[..]

Hé daar istie weer!
Ik vind sigaren vies.
pi_180066791
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 21:01 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Ik vind sigaren vies.
Je zusje is er niet vies van. Hoe langer en dikker hoe beter.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180070578
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:56 schreef Ixnay het volgende:
Waarom vermijd je social media niet gewoon TS?

Je weet dat je daar gebombardeerd wordt met deze triestheid en wanhoop naar aandacht.
Beetje hetzelfde als topics openen op FOK.
pi_180070609
Ik bedoel, TS smeekt nu een beetje om aandacht met een zeer origineel en nog nooit eerder gemaakt relaas over mensen die smeken om aandacht.

Laten we even heel eerlijk zijn, zelfs zwangerschaps- en geboorteaankondigingen zijn boeiender dan 98% van de topics hier.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2018 23:36:03 ]
pi_180070672
Goede OP, ben het grotendeels ook mee eens. Is ie al genomineerd?
pi_180070839
Ze zouden kinderen moeten verbieden. Je hebt er niks aan, maken lawaai en kosten klauwen met geld.
pi_180071082
Er worden in dit topic dingen door elkaar gehaald volgens mij. Je hebt pure blijdschap over een kind verwachten/een kind hebben. Daar is in mijn optiek niets mis mee, ik heb geheel niets tegen kinderen en kan ook die enorme blijdschap van ouders zelfs waarderen en ben dan zelf ook enorm blij voor ze.

Aan de andere kant heb je inderdaad ouders die zichzelf profileren over de rug van hun kind, een vorm van aandachttrekkerij zoals al eerder genoemd is. Ik kan me voorstellen dat dit op de zenuwen werkt. Helemaal wanneer ze een houding krijgen dat zij juist leven en jij verkeerd, dat ze jouw leven zo ongelooflijk zijn ontgroeid en dat jij ook maar eens volwassen moet worden. Plus dat ze in feite meer rechten hebben in deze maatschappij dan jij en als vrouw veel stoerder zijn dan andere vrouwen want: kind. (Vaak zijn het in mijn optiek ook nog eens mensen die een ongelooflijk saai en nietszeggend bestaan hadden zonder kinderen, maar dat terzijde)

Dan komt er ook nog eens bij dat sommige van deze exemplaren inderdaad denken dat hun kind net iets meer speciaal is en vooral ook meer mag dan andere kinderen, dat iedereen net iets meer op hun kind zit te wachten dan op andere kinderen en dat hun kind in een conflict altijd gelijk heeft.

Als je ouders (of het nou mannen of vrouwen zijn) die zich zo gedragen strontvervelend vindt, dan vind ik je geheel niet verzuurd of iemand die per se tegen kinderen is, maar gewoon een goed punt hebben. Volgens mij zijn degene hier over verzuurd en dergelijke beginnen, gewoon zelf dat type ouders. :')
Een heer met stijl
pi_180071775
Vind het pas vervelend als bij iedere tand en scheet wordt geüpload, of van die zwijnen die de hele tijd vragen of je op hun kind wil stemmen bij de maandelijkse Boefjes modellen etaleer deze kleren we zoeken kindjes in maat 68 tot 92 shit. Al die kut verhalen de hele tijd en dat ze je dan om de haverklap taggen. Dat is pas kut.

Oh, en cake smashes. Tyf op.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2018 00:35:11 ]
pi_180074589
Gewoon geen feestboek hebben. Of die andere zooi. Heerlijk rustig.
En ik vind mijn neefje en nichtje ook erg leuk, maar wel kenbaar gemaakt dat
ik niet in de familie groepsapp hoef te zitten. Ik hoef niet ieder wissewasje te zien.

Aan de andere kant is het ook wel goed, dat de meeste hier zichzelf vooral niet voortplanten ^O^ .
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_180075192
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 23:38 schreef LCMS het volgende:
Goede OP, ben het grotendeels ook mee eens. Is ie al genomineerd?
Nu dus wel
  woensdag 27 juni 2018 @ 09:49:42 #116
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_180075441
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 23:32 schreef Myrr het volgende:

[..]

Beetje hetzelfde als topics openen op FOK.
Ben in het niet mee eens.

Op fok zie ik gelukkig niet zo'n blije onzin langskomen als waar TS terecht over klaagt.
  Moderator woensdag 27 juni 2018 @ 09:54:50 #117
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_180075516
TS heeft slecht zaad en is jaloers :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Forum Admin woensdag 27 juni 2018 @ 10:08:38 #118
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_180075698
Ik wil alleen even hier laten weten dat ik vader ben. grgr
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Moderator woensdag 27 juni 2018 @ 10:22:23 #119
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_180075854
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 10:08 schreef Pharkus het volgende:
Ik wil alleen even hier laten weten dat ik vader ben. grgr
Gefeliciteerd met je wondertje.
Filmpjes van de bevalling?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Forum Admin woensdag 27 juni 2018 @ 11:54:23 #120
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_180077070
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 10:22 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je wondertje.
Filmpjes van de bevalling?
Wondertjes, heb er inmiddels 2. Filmpjes staan op mijn facebookinstatwitter.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_180078932
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:11 schreef tailfox het volgende:

[..]

dat is de rede waarom ik geen kinderen neem.
*reden

Maar vertel chef, ben wel benieuwd wat je hier precies mee bedoelt.
pi_180079692
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 13:52 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

*reden

Maar vertel chef, ben wel benieuwd wat je hier precies mee bedoelt.
Dat ik mijn genen niet wens doortegeven
  woensdag 27 juni 2018 @ 14:58:39 #123
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180079785
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 14:52 schreef tailfox het volgende:

[..]

Dat ik mijn genen niet wens doortegeven
En dat terwijl je een vriendin hebt die graag kinderen wil?
Hoe ga je daar mee om samen?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180079885
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juni 2018 00:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Er worden in dit topic dingen door elkaar gehaald volgens mij. Je hebt pure blijdschap over een kind verwachten/een kind hebben. Daar is in mijn optiek niets mis mee, ik heb geheel niets tegen kinderen en kan ook die enorme blijdschap van ouders zelfs waarderen en ben dan zelf ook enorm blij voor ze.

Aan de andere kant heb je inderdaad ouders die zichzelf profileren over de rug van hun kind, een vorm van aandachttrekkerij zoals al eerder genoemd is. Ik kan me voorstellen dat dit op de zenuwen werkt. Helemaal wanneer ze een houding krijgen dat zij juist leven en jij verkeerd, dat ze jouw leven zo ongelooflijk zijn ontgroeid en dat jij ook maar eens volwassen moet worden. Plus dat ze in feite meer rechten hebben in deze maatschappij dan jij en als vrouw veel stoerder zijn dan andere vrouwen want: kind. (Vaak zijn het in mijn optiek ook nog eens mensen die een ongelooflijk saai en nietszeggend bestaan hadden zonder kinderen, maar dat terzijde)

Dan komt er ook nog eens bij dat sommige van deze exemplaren inderdaad denken dat hun kind net iets meer speciaal is en vooral ook meer mag dan andere kinderen, dat iedereen net iets meer op hun kind zit te wachten dan op andere kinderen en dat hun kind in een conflict altijd gelijk heeft.

Als je ouders (of het nou mannen of vrouwen zijn) die zich zo gedragen strontvervelend vindt, dan vind ik je geheel niet verzuurd of iemand die per se tegen kinderen is, maar gewoon een goed punt hebben. Volgens mij zijn degene hier over verzuurd en dergelijke beginnen, gewoon zelf dat type ouders. :')
Precies! De vreugde van het krijgen van een kind begrijp ik volkomen, maar na 1 mededeling weet ik heus wel dat je een kind krijgt of hebt gekregen.

Daarnaast vind ik het vooral kwalijk dat het kind zelf niks wordt gevraagd, maar wel tientallen keren op Facebook wordt gedeeld.
pi_180079915
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 09:29 schreef LCMS het volgende:

[..]

Nu dus wel
O+
pi_180079954
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 14:52 schreef tailfox het volgende:

[..]

Dat ik mijn genen niet wens doortegeven
Omdat je zulke slechte genen hebt of zo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')