Nog een keer.quote:
Oud KLB-user.quote:
Hé daar istie weer!quote:
Je zusje is er niet vies van. Hoe langer en dikker hoe beter.quote:
Beetje hetzelfde als topics openen op FOK.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:56 schreef Ixnay het volgende:
Waarom vermijd je social media niet gewoon TS?
Je weet dat je daar gebombardeerd wordt met deze triestheid en wanhoop naar aandacht.
Nu dus welquote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:38 schreef LCMS het volgende:
Goede OP, ben het grotendeels ook mee eens. Is ie al genomineerd?
Ben in het niet mee eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als topics openen op FOK.
Gefeliciteerd met je wondertje.quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:08 schreef Pharkus het volgende:
Ik wil alleen even hier laten weten dat ik vader ben. grgr
Wondertjes, heb er inmiddels 2. Filmpjes staan op mijn facebookinstatwitter.quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je wondertje.
Filmpjes van de bevalling?
*redenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat is de rede waarom ik geen kinderen neem.
Dat ik mijn genen niet wens doortegevenquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:52 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
*reden
Maar vertel chef, ben wel benieuwd wat je hier precies mee bedoelt.
En dat terwijl je een vriendin hebt die graag kinderen wil?quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat ik mijn genen niet wens doortegeven
Precies! De vreugde van het krijgen van een kind begrijp ik volkomen, maar na 1 mededeling weet ik heus wel dat je een kind krijgt of hebt gekregen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 00:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Er worden in dit topic dingen door elkaar gehaald volgens mij. Je hebt pure blijdschap over een kind verwachten/een kind hebben. Daar is in mijn optiek niets mis mee, ik heb geheel niets tegen kinderen en kan ook die enorme blijdschap van ouders zelfs waarderen en ben dan zelf ook enorm blij voor ze.
Aan de andere kant heb je inderdaad ouders die zichzelf profileren over de rug van hun kind, een vorm van aandachttrekkerij zoals al eerder genoemd is. Ik kan me voorstellen dat dit op de zenuwen werkt. Helemaal wanneer ze een houding krijgen dat zij juist leven en jij verkeerd, dat ze jouw leven zo ongelooflijk zijn ontgroeid en dat jij ook maar eens volwassen moet worden. Plus dat ze in feite meer rechten hebben in deze maatschappij dan jij en als vrouw veel stoerder zijn dan andere vrouwen want: kind. (Vaak zijn het in mijn optiek ook nog eens mensen die een ongelooflijk saai en nietszeggend bestaan hadden zonder kinderen, maar dat terzijde)
Dan komt er ook nog eens bij dat sommige van deze exemplaren inderdaad denken dat hun kind net iets meer speciaal is en vooral ook meer mag dan andere kinderen, dat iedereen net iets meer op hun kind zit te wachten dan op andere kinderen en dat hun kind in een conflict altijd gelijk heeft.
Als je ouders (of het nou mannen of vrouwen zijn) die zich zo gedragen strontvervelend vindt, dan vind ik je geheel niet verzuurd of iemand die per se tegen kinderen is, maar gewoon een goed punt hebben. Volgens mij zijn degene hier over verzuurd en dergelijke beginnen, gewoon zelf dat type ouders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |