Bijna weekend!quote:
de baas is terug van vakantie.quote:
Ughh het is altijd beter als die er niet zijn.quote:Op maandag 25 juni 2018 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de baas is terug van vakantie.
laat de ellende maar beginnen
Lijkt me echt naar als je zo over je baas denkt. Wat doe je dan nog bij dat bedrijf?quote:Op maandag 25 juni 2018 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de baas is terug van vakantie.
laat de ellende maar beginnen
als hij zn mails gaat bijwerken hangt hij elke 10 minuten aan de telefoon met een domme vraagquote:Op maandag 25 juni 2018 08:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ughh het is altijd beter als die er niet zijn.
Flipsquote:Op maandag 25 juni 2018 08:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lijkt me echt naar als je zo over je baas denkt. Wat doe je dan nog bij dat bedrijf?
Ohhh kijk aan.quote:Op maandag 25 juni 2018 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Flips
heb volgende week een sollicitatie gesprek
Gelukkig is mijn baas niet zo dom.quote:Op maandag 25 juni 2018 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als hij zn mails gaat bijwerken hangt hij elke 10 minuten aan de telefoon met een domme vraag
maar ja, je leert er mee om te gaan.quote:Op maandag 25 juni 2018 08:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh kijk aan.Alvast succes gewenst
ik had verwacht dat het een jigggy topic zou zijn, maar het is nog erger..quote:
die twee gaan dan ook vaak hand in handquote:Op maandag 25 juni 2018 09:05 schreef 2NutZ het volgende:
Twijfel soms echt of die gast een zware teringdebiel is of constant zich als een achterlijke mongool gedraagt.
actquote:Op maandag 25 juni 2018 09:05 schreef 2NutZ het volgende:
Twijfel soms echt of die gast een zware teringdebiel is of constant zich als een achterlijke mongool gedraagt.
Tegenwoordig duiden we dat aan via patchnummers.quote:Op maandag 25 juni 2018 09:10 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan beweren dat het act nummer zoveel is. Ja hoor.
"nee nee, in het echte leven ben ik totaal anders"quote:
welk keukenkastje?quote:Op maandag 25 juni 2018 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
van dat keukenkastje geloofde ik maar bar weinig.
nou ja, als hij het heeft opgehangen..quote:Op maandag 25 juni 2018 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
KLB / Keuken kastje valt van de muur
Ging het maar zo gemakkelijkquote:Op maandag 25 juni 2018 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
KLB / Keuken kastje valt van de muur
Haha volgens mij niet.quote:Op maandag 25 juni 2018 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, als hij het heeft opgehangen..
hahahahaquote:Op maandag 25 juni 2018 09:35 schreef xcachet het volgende:
My gooooood. Ze zijn al sinds vanmorgen 07.30 uur de kozijnen bij de overburen aan het schuren. Wat een herrie
kutwerk, blij dat ik daar vanaf benquote:Op maandag 25 juni 2018 09:35 schreef xcachet het volgende:
My gooooood. Ze zijn al sinds vanmorgen 07.30 uur de kozijnen bij de overburen aan het schuren. Wat een herrie
mooie tijd om op te staan toch..quote:
Miss. Worldwidequote:Op maandag 25 juni 2018 09:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Morgen naar Duitsland, vrijdag naar Engeland, gaat zo wel een internationaal weekje worden
nog wat leuks gedaan dit weekend?quote:
ook niks bijzonders eigenlijkquote:
lekker hoorquote:Op maandag 25 juni 2018 09:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Morgen naar Duitsland, vrijdag naar Engeland, gaat zo wel een internationaal weekje worden
mwa, heb genoeg gedaan dit weekend, alleen niks bijzondersquote:
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 25 juni 2018 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, heb genoeg gedaan dit weekend, alleen niks bijzonders
wat een strafquote:Op maandag 25 juni 2018 09:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook.
Ik heb vooral sociaal gedaan, omdat dat van mezelf moest.
Heyquote:Op maandag 25 juni 2018 10:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lekker, maar dat kan ik ook niet ontkennen.
Tuurlijk, dat heeft een mens nodig.quote:Op maandag 25 juni 2018 10:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja als saaie thuismoeke oet je er ook wel eens uit
Pffquote:Op maandag 25 juni 2018 10:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lekker, maar dat kan ik ook niet ontkennen.
Je hebt er nogal lol om he, schijnt bij jullie al de zon?quote:Op maandag 25 juni 2018 10:20 schreef Samzz het volgende:
Hallo.
Kom net van t strand. En mijn collega heeft bloedvergiftiging omdat ie met een roestige spijker in een wondje in z'n vinger heeft lopen poeren
.
quote:Op maandag 25 juni 2018 10:20 schreef Samzz het volgende:
Hallo.
Kom net van t strand. En mijn collega heeft bloedvergiftiging omdat ie met een roestige spijker in een wondje in z'n vinger heeft lopen poeren
.
quote:Op maandag 25 juni 2018 10:20 schreef LCMS het volgende:
Lekker rustig vandaag. Mijn afdeling heeft een uitje vandaag en ze zijn vergeten mij te informeren. Vast niet bewust haha
Ik vind het echt hilarisch ja. Sukkelquote:Op maandag 25 juni 2018 10:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Je hebt er nogal lol om he, schijnt bij jullie al de zon?
hoe verzin je het ook?quote:Op maandag 25 juni 2018 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het echt hilarisch ja. Sukkel.
quote:Op maandag 25 juni 2018 10:20 schreef LCMS het volgende:
Lekker rustig vandaag. Mijn afdeling heeft een uitje vandaag en ze zijn vergeten mij te informeren. Vast niet bewust haha
Snap ook niet waar hij dat geniale idee vandaan haalde, als ik denk aan prikken aan een roestige spijker denk ik meteen aan een tetanus krijgen. Dat zou ik niet moedwillig door mijn velletje prikkenquote:Op maandag 25 juni 2018 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het echt hilarisch ja. Sukkel.
Nou, begin maar vast met sparen.quote:Op maandag 25 juni 2018 10:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mijn dochter heeft paard gereden in de vakantie. Leuk he!
Ja vocht moest eruit. Maar er zat geen vochtquote:
Ja precies. Tetanus is levensgevaarlijkquote:Op maandag 25 juni 2018 10:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Snap ook niet waar hij dat geniale idee vandaan haalde, als ik denk aan prikken aan een roestige spijker denk ik meteen aan een tetanus krijgen. Dat zou ik niet moedwillig door mijn velletje prikken
Klinkt als een verstandige collegaquote:Op maandag 25 juni 2018 10:20 schreef Samzz het volgende:
En mijn collega heeft bloedvergiftiging omdat ie met een roestige spijker in een wondje in z'n vinger heeft lopen poeren.
Werk jij soms stiekem op de sociale werkplaats?quote:Op maandag 25 juni 2018 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja vocht moest eruit. Maar er zat geen vocht. Dus hij heeft t tot bloedens toe open zitten maken met een spijker
.
gmtaquote:Op maandag 25 juni 2018 10:31 schreef LCMS het volgende:
[..]
Werk jij soms stiekem op de sociale werkplaats?
Ja dat vroeg iemand anders ook alquote:Op maandag 25 juni 2018 10:31 schreef LCMS het volgende:
[..]
Werk jij soms stiekem op de sociale werkplaats?
Heb je al een shitlander gekocht voor haar?quote:Op maandag 25 juni 2018 10:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mijn dochter heeft paard gereden in de vakantie. Leuk he!
hmm, blaren prik ik door met het eerste wat ik zie liggen. naald, mes, schaarquote:Op maandag 25 juni 2018 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja precies. Tetanus is levensgevaarlijk.
Ik doe wel eens een blaar doorprikken, maar dat doe ik met een steriele naald. Niet met een spijker.
Misschien had hij even een dom macho momentquote:Op maandag 25 juni 2018 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja precies. Tetanus is levensgevaarlijk.
Ik doe wel eens een blaar doorprikken, maar dat doe ik met een steriele naald. Niet met een spijker.
Ik ookquote:Op maandag 25 juni 2018 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, blaren prik ik door met het eerste wat ik zie liggen. naald, mes, schaar
zonder roest, dat dan weer welquote:
Goed voor de weerstandquote:Op maandag 25 juni 2018 10:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Misschien had hij even een dom macho momentKijk mij eens stoer zijn met een spijker
Ja okquote:
ik normaal ook niet, maar met de wandeltochtjes van de laatste tijd had ik er toch een paar te pakkenquote:
Ja, maar wel met schoon spul lijkt me.quote:Op maandag 25 juni 2018 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, blaren prik ik door met het eerste wat ik zie liggen. naald, mes, schaar
Ja, dat snap ik eerlijk gezegd welquote:Op maandag 25 juni 2018 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik normaal ook niet, maar met de wandeltochtjes van de laatste tijd had ik er toch een paar te pakken
Mijn hele ziel is juist zo fragiel als ik weet niet watquote:Op maandag 25 juni 2018 10:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zijn voor tere zieltjes. Die hebben wij niet hé.
volgend jaar andere schoenen, dan moet een groot deel van de problemen wel verholpen zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |