quote:
nee ik hoopte op adviezen als rustig fokken trekt zo weg.quote:Op maandag 25 juni 2018 08:23 schreef Chai het volgende:
[..]
En je kan ook wel zelf bedenken dat je hooguit water kan drinken of zo, maar dat heb je natuurlijk ook niet bij je, dus dan wordt het gewoon even de misselijkheid uitzitten hè.
Of hoopte je op adviezen van 'drink je eigen pis' oid?
niet alleen zijn username is blauw.quote:Op maandag 25 juni 2018 08:28 schreef Blue_note het volgende:
Hoe kan het dat jij maar poep topics kunt en mag blijven openen?
Dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken? Kom je uit een ei of zo?quote:Op maandag 25 juni 2018 08:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee ik hoopte op adviezen als rustig fokken trekt zo weg.
eerste keer dat ik misselijk ben door eten.quote:Op maandag 25 juni 2018 09:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken? Kom je uit een ei of zo?
Voor basale kennis van het lichaam hoef je niet alles eerst per se zelf ervaren te hebbenquote:Op maandag 25 juni 2018 09:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
eerste keer dat ik misselijk ben door eten.
ik eet soms gewoon een dag niet nooit problemen mee gehad. Nu voel ik mij of ik net niet over mijn nek gaquote:Op maandag 25 juni 2018 09:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor basale kennis van het lichaam hoef je niet alles eerst per se zelf ervaren te hebben
Hoe is het relevant of je het wel/niet eerder hebt gehad? Want als je dat nog nooit gehad hebt dan is dit ineens wel alarmerend of zo? Of dan bestaat er ineens wel een quick fix om de klachten te verminderen?quote:Op maandag 25 juni 2018 09:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik eet soms gewoon een dag niet nooit problemen mee gehad. Nu voel ik mij of ik net niet over mijn nek ga
Als het echt buikgriep is willen magen nog weleens zo erg verkrampen dat elk slokje water ook weer naar buiten komt.quote:Op maandag 25 juni 2018 09:20 schreef LurkJeRot het volgende:
Valt weinig te kotsen als je maag leeg is toch? Beetje zachtjes kokken heeft niemand verder last van volgens mij.
je eigen lichaam niet kennenquote:Op maandag 25 juni 2018 09:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
eerste keer dat ik misselijk ben door eten.
Mwah, beetje water is geen issue.quote:Op maandag 25 juni 2018 09:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe is het relevant of je het wel/niet eerder hebt gehad? Want als je dat nog nooit gehad hebt dan is dit ineens wel alarmerend of zo? Of dan bestaat er ineens wel een quick fix om de klachten te verminderen?
[..]
Als het echt buikgriep is willen magen nog weleens zo erg verkrampen dat elk slokje water ook weer naar buiten komt.
Het is gewoon niet per definitie zo dat er niks naar buiten komt. En water is zeker geen issue, want dat is juist fijner dan alleen maar gal.quote:
Kijk, dus ts zit eigenlijk best in een gunstige situatie.quote:Op maandag 25 juni 2018 09:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is gewoon niet per definitie zo dat er niks naar buiten komt. En water is zeker geen issue, want dat is juist fijner dan alleen maar gal.
Toch kapsalon besteld?quote:
* FredvZ wacht vol spanning op het topic waarin je meldt dat je dorst hebt...quote:
had ook een flesje icetheequote:Op maandag 25 juni 2018 10:06 schreef FredvZ het volgende:
[..]
* FredvZ wacht vol spanning op het topic waarin je meldt dat je dorst hebt...
Joint rokenquote:Op maandag 25 juni 2018 08:17 schreef tailfox het volgende:
Maar nu voel ik me erg misselijk is er iets wat ik kan doen om niet over mijn nek te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |