Bijna weekend!quote:
de baas is terug van vakantie.quote:
Ughh het is altijd beter als die er niet zijn.quote:Op maandag 25 juni 2018 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de baas is terug van vakantie.
laat de ellende maar beginnen
Lijkt me echt naar als je zo over je baas denkt. Wat doe je dan nog bij dat bedrijf?quote:Op maandag 25 juni 2018 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de baas is terug van vakantie.
laat de ellende maar beginnen
als hij zn mails gaat bijwerken hangt hij elke 10 minuten aan de telefoon met een domme vraagquote:Op maandag 25 juni 2018 08:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ughh het is altijd beter als die er niet zijn.
Flipsquote:Op maandag 25 juni 2018 08:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lijkt me echt naar als je zo over je baas denkt. Wat doe je dan nog bij dat bedrijf?
Ohhh kijk aan.quote:Op maandag 25 juni 2018 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Flips
heb volgende week een sollicitatie gesprek
Gelukkig is mijn baas niet zo dom.quote:Op maandag 25 juni 2018 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als hij zn mails gaat bijwerken hangt hij elke 10 minuten aan de telefoon met een domme vraag
maar ja, je leert er mee om te gaan.quote:Op maandag 25 juni 2018 08:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh kijk aan.Alvast succes gewenst
ik had verwacht dat het een jigggy topic zou zijn, maar het is nog erger..quote:
die twee gaan dan ook vaak hand in handquote:Op maandag 25 juni 2018 09:05 schreef 2NutZ het volgende:
Twijfel soms echt of die gast een zware teringdebiel is of constant zich als een achterlijke mongool gedraagt.
actquote:Op maandag 25 juni 2018 09:05 schreef 2NutZ het volgende:
Twijfel soms echt of die gast een zware teringdebiel is of constant zich als een achterlijke mongool gedraagt.
Tegenwoordig duiden we dat aan via patchnummers.quote:Op maandag 25 juni 2018 09:10 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan beweren dat het act nummer zoveel is. Ja hoor.
"nee nee, in het echte leven ben ik totaal anders"quote:
welk keukenkastje?quote:Op maandag 25 juni 2018 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
van dat keukenkastje geloofde ik maar bar weinig.
nou ja, als hij het heeft opgehangen..quote:Op maandag 25 juni 2018 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
KLB / Keuken kastje valt van de muur
Ging het maar zo gemakkelijkquote:Op maandag 25 juni 2018 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
KLB / Keuken kastje valt van de muur
Haha volgens mij niet.quote:Op maandag 25 juni 2018 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, als hij het heeft opgehangen..
hahahahaquote:Op maandag 25 juni 2018 09:35 schreef xcachet het volgende:
My gooooood. Ze zijn al sinds vanmorgen 07.30 uur de kozijnen bij de overburen aan het schuren. Wat een herrie
kutwerk, blij dat ik daar vanaf benquote:Op maandag 25 juni 2018 09:35 schreef xcachet het volgende:
My gooooood. Ze zijn al sinds vanmorgen 07.30 uur de kozijnen bij de overburen aan het schuren. Wat een herrie
mooie tijd om op te staan toch..quote:
Miss. Worldwidequote:Op maandag 25 juni 2018 09:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Morgen naar Duitsland, vrijdag naar Engeland, gaat zo wel een internationaal weekje worden
nog wat leuks gedaan dit weekend?quote:
ook niks bijzonders eigenlijkquote:
lekker hoorquote:Op maandag 25 juni 2018 09:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Morgen naar Duitsland, vrijdag naar Engeland, gaat zo wel een internationaal weekje worden
mwa, heb genoeg gedaan dit weekend, alleen niks bijzondersquote:
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 25 juni 2018 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, heb genoeg gedaan dit weekend, alleen niks bijzonders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |