Egypthe ook??quote:Op maandag 25 juni 2018 20:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Marokkaantjes zien verliezen is altijd mooi.
Hij redde dat schot van Ronaldo maar mooi bijnaquote:Op maandag 25 juni 2018 20:02 schreef Koffieplanter het volgende:
De Gea is de enige keeper die dit wereldkampioenschap nog geen redding heeft verricht. Lachwekkende keeper, dat doet Oblak in zijn slaap.
Omdat uitdoelpunten dubbel tellenquote:
Landen die er wel toe doen schrijf ik voluit.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:01 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom kort je Spanje - Marokko wel af en Iran - Portugal niet?
Ik mis nog een wit overhemd in mijn kastquote:Op maandag 25 juni 2018 20:00 schreef Masterminded het volgende:
Herve Renard draagt voor eeuwig een wit overhemd.
Als iran en marokko winnen... wordt het lachenquote:Op maandag 25 juni 2018 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
hebben deze 2 wedsrijden nog belang dan
spanje en portugal zijn toch al door
ja steek vuurwerk af johquote:Op maandag 25 juni 2018 20:03 schreef naatje_1 het volgende:
Nu wel balkjes andere wedstrijd in beeld
Ik ben niet van het wit.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik mis nog een wit overhemd in mijn kast
Binnenkort eentje halen
Beetje onzin op het wk welquote:Op maandag 25 juni 2018 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat uitdoelpunten dubbel tellen
Ronaldo
Ik gun Iran meer dan Portugal met dat klote voetbal van ze.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zou er wel stuk om gaan als Portugal vandaag er uit het niets uitvliegt. Dan ligt heel social media weer een paar dagen overhoop van de onzin en de paniek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |