Egypthe ook??quote:Op maandag 25 juni 2018 20:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Marokkaantjes zien verliezen is altijd mooi.
Hij redde dat schot van Ronaldo maar mooi bijnaquote:Op maandag 25 juni 2018 20:02 schreef Koffieplanter het volgende:
De Gea is de enige keeper die dit wereldkampioenschap nog geen redding heeft verricht. Lachwekkende keeper, dat doet Oblak in zijn slaap.
Omdat uitdoelpunten dubbel tellenquote:
Landen die er wel toe doen schrijf ik voluit.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:01 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom kort je Spanje - Marokko wel af en Iran - Portugal niet?
Ik mis nog een wit overhemd in mijn kastquote:Op maandag 25 juni 2018 20:00 schreef Masterminded het volgende:
Herve Renard draagt voor eeuwig een wit overhemd.
Als iran en marokko winnen... wordt het lachenquote:Op maandag 25 juni 2018 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
hebben deze 2 wedsrijden nog belang dan
spanje en portugal zijn toch al door
ja steek vuurwerk af johquote:Op maandag 25 juni 2018 20:03 schreef naatje_1 het volgende:
Nu wel balkjes andere wedstrijd in beeld
Ik ben niet van het wit.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik mis nog een wit overhemd in mijn kast
Binnenkort eentje halen
Beetje onzin op het wk welquote:Op maandag 25 juni 2018 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat uitdoelpunten dubbel tellen
Ronaldo
Ik gun Iran meer dan Portugal met dat klote voetbal van ze.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zou er wel stuk om gaan als Portugal vandaag er uit het niets uitvliegt. Dan ligt heel social media weer een paar dagen overhoop van de onzin en de paniek.
Rood heeft de WK-bijdrage nog niet betaaldquote:
alsof iran niet klotevoetbal heeft...quote:Op maandag 25 juni 2018 20:04 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ik gun Iran meer dan Portugal met dat klote voetbal van ze.
Van de NOS? Bij mij wel.quote:
Ja maar Portugal heeft spelers om beter te doenquote:Op maandag 25 juni 2018 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
alsof iran niet klotevoetbal heeft...
Nee Belgische. Kijk nu maar NOS idd want die van de VRT blijven zwartquote:
Dan is Spanje toch gewoon door (mits 1-0 voor Marokko)quote:Op maandag 25 juni 2018 20:05 schreef dvdfreak het volgende:
stel marokko wint en iran speelt 2-2 gelijk tegen portugal
Saul/Koke svpquote:
Of Spanje.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:
aha als iran wint dan ligt portugal er dus uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |