Er wordt ook op Ketnet uitgezonden. Je gaat in een paar dagen wel voor het record domme posts.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:48 schreef Eenskijken het volgende:
Euuuuh waarom zendt de belg Spanje uit?
het is toch logisch om portugal iran uit te zenden?
Maar ze zenden beide uit.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:48 schreef Eenskijken het volgende:
Ketnetkroket in de rustquote:Op maandag 25 juni 2018 19:48 schreef Eenskijken het volgende:
Thanks.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:44 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Succes. Ik gun die Iraniërs wel een succesje.
kutnewbiequote:Op maandag 25 juni 2018 19:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Er wordt ook op Ketnet uitgezonden. Je gaat in een paar dagen wel voor het record domme posts.
Jamie Lannisterquote:
Ik heb deze opstelling ook. Behalve dat shirtquote:Op maandag 25 juni 2018 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga voor Portugal - Iran op de TV.
Wel met m'n shirtje van La Roja natuurlijk, Spanje op de iPad
Je hebt twee mogelijkheden: je gaat niet kijken terwijl het kut is en je bent winnaar van de dag; je gaat wel kijken terwijl het kut is en je bent verliezer van de dag. Preventie.quote:
NPO 3quote:Op maandag 25 juni 2018 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
Hoe kan je via NOS naar SPA - MAR kijken?
Yes, NPO3quote:Op maandag 25 juni 2018 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
quote:
Dankquote:
Dit was ik bijna vergeten. Dan toch naar Spanje kijken.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
oja bij Iran heb je wel die aids toeters
https://nos.nl/wk2018/liv(...)-spanje-marokko.html. of npo3 op televisie.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
Kijk je het nog wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Flippiee gaat dit quotenquote:Op maandag 25 juni 2018 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou het Ronaldo wel gunnen. Wat een man is dat
inderdaad minder huilie dan vroegerquote:Op maandag 25 juni 2018 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou het Ronaldo wel gunnen. Wat een man is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |