Die wedstrijd heb ik gemist, maar Roma schijnt nu al af te haken voor hem.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vond hem niet eens zo slecht tegen Portugal,hij miste vooral een fatsoenlijke spits voor zn neus ,was nooit aanspeelbaar.
Omdat ze Pastore hebben jaquote:Op maandag 25 juni 2018 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wedstrijd heb ik gemist, maar Roma schijnt nu al af te haken voor hem.
En dan ga je straks weer klagen dat het oogaids is. Hier trappen we niet in.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik ga Portugal-Iran kijken. Spanje-Marokko gaat toch nergens meer om
Gehele voetbalwedstrijden terugkijken van jaren terug waar ik de eindstand al van weet vind ik wat te ver gaan.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://www.footbie.com/v(...)d-cup-semifinal-2006
Grote kans maar wel spanning. Iran moet komen dus er gaat wat gebeuren. Sport zonder spanning is niks.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En dan ga je straks weer klagen dat het oogaids is. Hier trappen we niet in.
Your loss.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gehele voetbalwedstrijden terugkijken van jaren terug waar ik de eindstand al van weet vind ik wat te ver gaan.
Waarom niet? Barça 5-0 Real Madrid uit 1993/94, lekker man.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gehele voetbalwedstrijden terugkijken van jaren terug waar ik de eindstand al van weet vind ik wat te ver gaan.
Succes. Ik gun die Iraniërs wel een succesje.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:17 schreef Stabiel het volgende:
Over een kleine 2 uur gaan de Perzen vlammen.🔥
Heb jij Oranje '74 ook allemaal teruggekeken?quote:Op maandag 25 juni 2018 19:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom niet? Barça 5-0 Real Madrid uit 1993/94, lekker man.
Als je de stand al weet haak ik af. Wel eens geprobeerd bij darten, maar is toch maar mwah.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ted Hankey v Raymond van Barneveld heb ik wel gekeken met heerlijk commentaar van Teler en Part die een paar dagen eerder nog in de WK-Finale stonden, 2001.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als je de stand al weet haak ik af. Wel eens geprobeerd bij darten, maar is toch maar mwah.
Er wordt ook op Ketnet uitgezonden. Je gaat in een paar dagen wel voor het record domme posts.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:48 schreef Eenskijken het volgende:
Euuuuh waarom zendt de belg Spanje uit?
het is toch logisch om portugal iran uit te zenden?
Maar ze zenden beide uit.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:48 schreef Eenskijken het volgende:
Ketnetkroket in de rustquote:Op maandag 25 juni 2018 19:48 schreef Eenskijken het volgende:
Thanks.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:44 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Succes. Ik gun die Iraniërs wel een succesje.
kutnewbiequote:Op maandag 25 juni 2018 19:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Er wordt ook op Ketnet uitgezonden. Je gaat in een paar dagen wel voor het record domme posts.
Jamie Lannisterquote:
Ik heb deze opstelling ook. Behalve dat shirtquote:Op maandag 25 juni 2018 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga voor Portugal - Iran op de TV.
Wel met m'n shirtje van La Roja natuurlijk, Spanje op de iPad
Je hebt twee mogelijkheden: je gaat niet kijken terwijl het kut is en je bent winnaar van de dag; je gaat wel kijken terwijl het kut is en je bent verliezer van de dag. Preventie.quote:
NPO 3quote:Op maandag 25 juni 2018 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
Hoe kan je via NOS naar SPA - MAR kijken?
Yes, NPO3quote:Op maandag 25 juni 2018 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
quote:
Dankquote:
Dit was ik bijna vergeten. Dan toch naar Spanje kijken.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
oja bij Iran heb je wel die aids toeters
https://nos.nl/wk2018/liv(...)-spanje-marokko.html. of npo3 op televisie.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
Kijk je het nog wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Flippiee gaat dit quotenquote:Op maandag 25 juni 2018 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou het Ronaldo wel gunnen. Wat een man is dat
inderdaad minder huilie dan vroegerquote:Op maandag 25 juni 2018 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2018 19:57 schreef Masterminded het volgende:
Frank Raesgod.Gekkie ging door het Spaanse volkslied nog even melden dat er geen tekst was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2018 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Of andersom natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:58 schreef TLC het volgende:
Kom je als land perfect door de groep heen (Uruguay) zul je zien dat je daarna eruit vliegt door Spanje of Portual
Ik zou er wel stuk om gaan als Portugal vandaag er uit het niets uitvliegt. Dan ligt heel social media weer een paar dagen overhoop van de onzin en de paniek.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het lijkt wel of hij meedoet aan de meme hierquote:Op maandag 25 juni 2018 19:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gekkie ging door het Spaanse volkslied nog even melden dat er geen tekst was.
Portugal gaat Suarez provoceren tot weer een beet.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:58 schreef TLC het volgende:
Kom je als land perfect door de groep heen (Uruguay) zul je zien dat je daarna eruit vliegt door Spanje of Portugal
Zou hij meelezenquote:Op maandag 25 juni 2018 19:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij meedoet aan de meme hier.
Door volksliederen heen babbelen is echt nat dan.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gekkie ging door het Spaanse volkslied nog even melden dat er geen tekst was.
CR7 showquote:Op maandag 25 juni 2018 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Behalve het Friese volkslied.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Door volksliederen heen babbelen is echt nat dan.
Hij is toch 4e VAR of zo?quote:Op maandag 25 juni 2018 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Makkelie bij Spa - Mar
Waarom zenden ze dat niet gewoon uit
De VARroom?quote:Op maandag 25 juni 2018 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Makkelie bij Spa - Mar
Waarom zenden ze dat niet gewoon uit
Dan zap je naar NPO3, kampsjaakquote:Op maandag 25 juni 2018 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:
ik had liever spanje marokko gezien....
kut nos
Trap er nou niet in.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zap je naar NPO3, kampsjaak
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wtfquote:Op maandag 25 juni 2018 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Freek Jansen had het in een VI artikel vandaag over die meme van het cirkeltje rondom Ajax haar aankoopbeleidquote:
beide, met geluid bij spamarquote:Op maandag 25 juni 2018 20:01 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Wat kijken jullie SPA-MAR of Iran-Portugal?
Waarom kort je Spanje - Marokko wel af en Iran - Portugal niet?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:01 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Marokkaantjes zien verliezen is altijd mooi.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:01 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Dan moet je zappen naar De Belg die hebben dat netjes op orde.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen scorebalkje van Spanje - Marokko in beeld.
Manmanman
Dat is natuurlijk niet nodig gezien de prachtige kleurtjes die de score heeftquote:Op maandag 25 juni 2018 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen scorebalkje van Spanje - Marokko in beeld.
Manmanman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |