SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zondag 24 juni 2018 00:48 schreef Outpost76 het volgende:
Zook, als het aan mij ligt mag je langer draaien.
Nah ik wilde het niet zeggen ,maar iddquote:Op zondag 24 juni 2018 01:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toevallig dat je ook hier ineens bent.
In mijn ogen niet maar vooruit.quote:Op zondag 24 juni 2018 01:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nah ik wilde het niet zeggen ,maar idd![]()
Toeval bestaat
Hey Koen!!quote:
waar was je al die tijdquote:Op zondag 24 juni 2018 01:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hey Koen!!![]()
![]()
Ja das een beste tijd geleden geloof ik![]()
Ik 'sta der dubbel in'quote:
ja, veel te langquote:Op zondag 24 juni 2018 01:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hey Koen!!![]()
![]()
Ja das een beste tijd geleden geloof ik![]()
Ehm... mja waar was ikquote:
gaat best lekkerquote:Op zondag 24 juni 2018 01:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ehm... mja waar was ik
Ik zat lekker in mijn isolement![]()
Zoiets Zeg maar![]()
Hoest met jou dan?
Welk botje van de ....quote:Op zondag 24 juni 2018 01:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat best lekkervandaag een dipje, Koen jr brak z'n voet met sporten
echt, GEEN idee, mevr Koen was mee met hem en had het niet opgepikt. Volgende week moet ie terugquote:
Als semi medisch onderwezen weet ik dat er in een voet heel veel kleine botjes zitten...quote:Op zondag 24 juni 2018 01:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echt, GEEN idee, mevr Koen was mee met hem en had het niet opgepikt. Volgende week moet ie terug
kloptquote:Op zondag 24 juni 2018 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Als semi medisch onderwezen weet ik dat er in een voet heel veel kleine botjes zitten...
Ik absoluut niet meer, er is in mijn leven genoeg gebeurd wat toeval lijkt maar in mijn ogen absoluut te toevallig is om toeval te kunnen zijn.quote:Op zondag 24 juni 2018 01:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik 'sta der dubbel in'
Soms gebeuren er dingen wat bijna geen toeval kan zijn, maar ik vind dat mensen vaak teveel verbinden aan gebeurtenissen , (niet in alles ,maar mensen geloven graag dat alles een reden heeft en niks toeval is.
Ik geloof absoluut in toeval ...
Dan heb je gewoon anderen dingen om mee bezig te zijn.. Dat vaak alleen maar een goed tekenquote:Op zondag 24 juni 2018 01:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook wel een beetje idd
Maar niet bewust ofzow
Muisjequote:Op zondag 24 juni 2018 01:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik absoluut niet meer, er is in mijn leven genoeg gebeurd wat toeval lijkt maar in mijn ogen absoluut te toevallig is om toeval te kunnen zijn.
Voorbeeld, Marymouse, kanjer van deze radio, schonk mij een duur fototoestel omdat ze het anders naar de kringloop zou brengen. Ik mocht niet eens de verzendkosten betalen.... Na aandringen van mij wilde ze als tegenprestatie het kookboek van mijn opa. Ik vond dat op marktplaats en toen zij het open deed vond ze een kranten knipsel met het recept van erwten soep. Maar niet zomaar een recept voor erwten soep, nee het recept van het restaurant waar ze vroeger met haar papa erwtensoep ging eten en in haar herinnering de beste erwten soep.....
Toeval? Nee dat geloof ik niet.
Zo heb ik zelf ook vele voorbeelden, zelf meegemaakt ,maar ook van mensen gehoord.quote:Op zondag 24 juni 2018 01:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik absoluut niet meer, er is in mijn leven genoeg gebeurd wat toeval lijkt maar in mijn ogen absoluut te toevallig is om toeval te kunnen zijn.
Voorbeeld, Marymouse, kanjer van deze radio, schonk mij een duur fototoestel omdat ze het anders naar de kringloop zou brengen. Ik mocht niet eens de verzendkosten betalen.... Na aandringen van mij wilde ze als tegenprestatie het kookboek van mijn opa. Ik vond dat op marktplaats en toen zij het open deed vond ze een kranten knipsel met het recept van erwten soep. Maar niet zomaar een recept voor erwten soep, nee het recept van het restaurant waar ze vroeger met haar papa erwtensoep ging eten en in haar herinnering de beste erwten soep.....
Toeval? Nee dat geloof ik niet.
Dat klopt wel iddquote:Op zondag 24 juni 2018 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon anderen dingen om mee bezig te zijn.. Dat vaak alleen maar een goed teken
quote:
En toch denk je dat toeval bestaat?quote:Op zondag 24 juni 2018 01:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo heb ik zelf ook vele voorbeelden, zelf meegemaakt ,maar ook van mensen gehoord.
Ik heb er zelf wel wat ervaring mee, ook met wat jij zei over Mary
Dat soort dingen heb ik zelf ook meegemaakt
Soms wel.. maar even geen voorbeeldenquote:Op zondag 24 juni 2018 01:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
[..]
En toch denk je dat toeval bestaat?
Dat kan blijkbaar nu ook, (in mijn ogen zonder toeval) dat jij of wij niet weten dat iets gaat gebeuren betekend niet dat het niet voorbestemd was en dus toeval is....quote:Op zondag 24 juni 2018 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik blijf het hopen .. Altijd leuk om aangenaam verrast te worden
Ja absoluut bestaat toeval . Niet alles heeft een reden , al willen wij mensen dat zelf maar al te graag vaak zo verklaren . Ik denk dat veel met angsten van mensen te maken heeft, kort door de bocht gezegd zeg maarquote:Op zondag 24 juni 2018 01:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
[..]
En toch denk je dat toeval bestaat?
Ok dat kan ik volgen. Niet alles nee, dus wat dat betreft zou toeval bestaan maar in het geval wat ik net beschreef, in mijn ogen totaal geen toeval.quote:Op zondag 24 juni 2018 02:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja absoluut bestaat toeval . Niet alles heeft een reden , al willen wij mensen dat zelf maar al te graag vaak zo verklaren . Ik denk dat veel met angsten van mensen te maken heeft, kort door de bocht gezegd zeg maar
Ja ga er vooral niets achter zoeken...quote:Op zondag 24 juni 2018 02:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja absoluut bestaat toeval . Niet alles heeft een reden , al willen wij mensen dat zelf maar al te graag vaak zo verklaren . Ik denk dat veel met angsten van mensen te maken heeft, kort door de bocht gezegd zeg maar
Echt wel!quote:
Zie mijn vorige bericht kanjerquote:Op zondag 24 juni 2018 02:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel!
Ik denk dat beiden bestaan , en waarom ook niet , niet alles is voorbestemd , al vinden wij dat wel handiger als excuus soms![]()
Toeval en 'het moest zo zijn ' zij
Nee maar daar gaf je ook wel een bepaald voorbeeld , en dat soort dingen maak ik zelf ook mee, vanaf jongs af aan al .quote:Op zondag 24 juni 2018 02:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok dat kan ik volgen. Niet alles nee, dus wat dat betreft zou toeval bestaan maar in het geval wat ik net beschreef, in mijn ogen totaal geen toeval.
Oh jee .. lekker chaotisch en onafquote:
Andere dingen zoals?quote:Op zondag 24 juni 2018 02:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee maar daar gaf je ook wel een bepaald voorbeeld , en dat soort dingen maak ik zelf ook mee, vanaf jongs af aan al .
Ik bedoelde andere dingen![]()
Ho ho . ik moet ff rustig nadenken , ik heb add en moet soms ff verwerken wat een ander zegt, en dan nog zelf een helder voorbeeld zoeken in deze drukbezette watten bolquote:Op zondag 24 juni 2018 02:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Andere dingen zoals?
Ik bedoel, ik gaf een voorbeeld....
Trustenquote:Op zondag 24 juni 2018 02:23 schreef chufi het volgende:
Misschien is het toeval of ligt het aan iets anders..
Slaap lekker allen
quote:Op zondag 24 juni 2018 02:34 schreef Outpost76 het volgende:
WTF... Gup moet echt een update hebben!!
Goedemorgen Diaan.quote:
Ik heb wel wat beter geslapen en de koorts lijkt ook weg te zijn, maar mijn keel voelt vreselijk aan. Het doet niet meer alleen zeer bij slikken, maar is constant pijnlijk nu. En beide kanten. Ik ga straks even bellen met de huisartsenpost om te overleggen of ik even langs mag komen.quote:Op zondag 24 juni 2018 07:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Voel je je al iets beter?
Gewoon rustig aan doen vandaag.quote:Op zondag 24 juni 2018 07:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beter geslapen en de koorts lijkt ook weg te zijn, maar mijn keel voelt vreselijk aan. Het doet niet meer alleen zeer bij slikken, maar is constant pijnlijk nu. En beide kanten. Ik ga straks even bellen met de huisartsenpost om te overleggen of ik even langs mag komen.
Doe ik. Al moet ik nog wel even een cadeautje kopen en boodschappen doen. Vanmiddag verjaardag van buurmeisje.quote:Op zondag 24 juni 2018 07:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doen vandaag.
En thee drinken.
Laat peaceman gewoon boodschappen doen.quote:Op zondag 24 juni 2018 07:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Doe ik. Al moet ik nog wel even een cadeautje kopen en boodschappen doen. Vanmiddag verjaardag van buurmeisje.
Ik drink thee met honingEn water.
Zeker. Heerlijk.quote:
Ik verwacht dat dat ook wel gaat gebeuren. Maar we moeten nog wel even naar de stad. Ik ben ook wel klaar met op de bank liggen.quote:Op zondag 24 juni 2018 07:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Laat peaceman gewoon boodschappen doen.
[..]
Zeker. Heerlijk.
Succes vandaag dan.quote:Op zondag 24 juni 2018 07:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dat ook wel gaat gebeuren. Maar we moeten nog wel even naar de stad. Ik ben ook wel klaar met op de bank liggen.
![]()
Dankjewel. Als het niet gaat, kan ik nog altijd weer op de bank gaan liggen.quote:
Ik nietquote:Op zondag 24 juni 2018 09:08 schreef just me het volgende:
Een of andere Bertus Stijgerpijp wil toegevoegd worden aan onze facebook pagina.
Mij volslagen onbekend, kent iemand deze persoon ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |