SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:20 schreef peaceman het volgende:
Nick Cave & The Bad Seeds - Red Right Hand
Peaky Blindersquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
In order of the Peaky Fucking Blinders
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
By order of the Peaky Fucking Blinders
quote:
Dat geldt voor elke serie. Ik heb nog niet één serie gezien die tot het einde toe briljant blijft.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Geweldige serie, alleen moeten ze wel gaan oppassen dat ze er niet te lang mee doorgaan....
ook hele goede muziek in de serie.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Geweldige serie, alleen moeten ze wel gaan oppassen dat ze er niet te lang mee doorgaan....
Black Sailsquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke serie. Ik heb nog niet één serie gezien die tot het einde toe briljant blijft.
Bij Breaking Bad hadden ze wel goed door wanneer ze er een eind aan moesten breien.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke serie. Ik heb nog niet één serie gezien die tot het einde toe briljant blijft.
Banshee (TV Series 2013–2016) - IMDbquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:27 schreef peaceman het volgende:
Banshee stopte ook op tijd. Ook een geweldige serie
Breaking Bad ging me al te lang door.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bij Breaking Bad hadden ze wel goed door wanneer ze er een eind aan moesten breien.
Die spin off Better Call Saul is wel geinig, maar niet hoogstaand enzo.
dit was dag twee:quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:31 schreef livelink het volgende:
Dank je wel peaceman. Ik heb dag 2 gemist, maar dag 3 leek me zeker wel de moeite waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
* OscarMopperkont heeft ze ooit live gezien op Parkpop.... was wel lachen....quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:34 schreef peaceman het volgende:
Bloodhound gang.. toch wel verantwoordelijk voor 1 van de slechtste, maar ook leukste optredens die ik ooit zag.
dat bedoel ik... lachen is het wel, maar kwaliteit? Mwah...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft ze ooit live gezien op Parkpop.... was wel lachen....
een doelpunten?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:46 schreef peaceman het volgende:
Kom op Zweden! Nog even volhouden en het liefste nog een doelpunten maken
Liever Duitsland, dan heb ik 100% score in de voetbalpoulequote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:46 schreef peaceman het volgende:
Kom op Zweden! Nog even volhouden en het liefste nog een doelpunten maken
ben heel blij met die paalquote:
nee, maar dan was het afhankelijk geweest...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:52 schreef Rafeiro het volgende:
Als het 1-1 blijft is Duitsland dan al uitgeschakeld?
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, maar dan was het afhankelijk geweest...
2-1 kut
geschreven voor z'n dochter toen hij en zijn vrouw in scheiding lagen...quote:
quote:
heb je Romeo and Juliet ook nig paraat?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mark Knopfler - Cleaning My Gun
Die kan ik straks er nog wel in gooienquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je Romeo and Juliet ook nig paraat?
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die kan ik straks er nog wel in gooien
Ik zie toch liever Zweedse dan Duitse dames op de tribunesquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zolang Zweden niet doorgaat is alles geoorloofd
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tis maar goed dat die Duitsers er niet uit liggen. Laatste keer dat dat gebeurde was in 1938 en dat ze dat niet goed konden accepteren is een understatement
Daarom pakten ze de OS?Oh wacht dat was 36quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tis maar goed dat die Duitsers er niet uit liggen. Laatste keer dat dat gebeurde was in 1938 en dat ze dat niet goed konden accepteren is een understatement
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Paul Young - Come Back And Stay
heb je gejuicht voor Zweden of Duitsland?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:16 schreef MTheBassman het volgende:
Zo, lekker avondje gehad. heerlijke wedstrijd bekeken. Nu inmiddels ingetuned
Ik kan dit nummer ook niet meer los zien van deze scene inderdaadquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Pointer Sisters - Jump (For My Love)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hugh Grant filmsquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan dit nummer ook niet meer los zien van deze scene inderdaad
niet allemaal, maar velen zijn wel leuk.quote:
Ik heb ze volgens mij allemaal wel gezien... Ik mis dat genre films tegenwoordig welquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet allemaal, maar velen zijn wel leuk.
Maurice ofzo vond ik niks, verder meestal wel erg geslaagdquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet allemaal, maar velen zijn wel leuk.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
The Beatles - Drive My Car
[ afbeelding ]
Vandaag ook gekeken. Was wel mooi eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
The Beatles - Drive My Car
[ afbeelding ]
ik ga het morgen kijken, verheug me er erg opquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Vandaag ook gekeken. Was wel mooi eigenlijk.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Cock Robin - The Promise You Made
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Cock Robin - The Promise You Made
+1 voor degene die hetquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:39 schreef Symphonic het volgende:
De stemming over dit nummer is hier 1-1
Succes, ken het euvel maar al te goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan ga ik hierna slapen, ik hoop dat ik eindelijk eens echt slaap, 1 nacht niet slapen en 1 nacht 4 uurtjes, dat werkt niet
Overdag slapen kan ik helaas niet meer. Soms zou het een uitkomst zijn, ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft vanmiddag een powernap gedaan
Welterusten. Ik hoop dat je vannacht dan heel goed slaaptquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan ga ik hierna slapen, ik hoop dat ik eindelijk eens echt slaap, 1 nacht niet slapen en 1 nacht 4 uurtjes, dat werkt niet
dat had ik vrijdag aan het einde van de ochtendquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft vanmiddag een powernap gedaan
Naar bed gaan met de gedachte dat je toch niet slaapt is anders ook niet bevorderlijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Zo leuk ook al die tips die je dan krijgt.
"Ga naar bed met de gedachte dat je gaat slapen, denk niet dat het niet lukt"
Kom je tegenwoordig niet meer mee weg, een liedje over een dertien in dozijn werkdagquote:
De tip om niet meer zo kort voor het slapen op de Ipad en/of Iphone is wel iets wat bijdraagt aan het eerder in slaap vallen denk ik. Maar de waarheid is gewoon ook dat sommige mensen gewoon (bijna) altijd goed slapen (Diaan) en anderen minder vaak/soms goed (peaceman).quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Zo leuk ook al die tips die je dan krijgt.
"Ga naar bed met de gedachte dat je gaat slapen, denk niet dat het niet lukt"
Ja, maar het gaat juist om de dag erna natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kom je tegenwoordig niet meer mee weg, een liedje over een dertien in dozijn werkdag
maar dit is ABBAquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kom je tegenwoordig niet meer mee weg, een liedje over een dertien in dozijn werkdag
jouw reactie over dit nummer is ook tamelijk geniaal.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat juist om de dag erna natuurlijk.
Ik vind de tekst geniaal. Ik vind alles aan dit nummer eigenlijk geniaal.
Dat klopt, want het blauwe licht stopt de productie van melatonine.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
De tip om niet meer zo kort voor het slapen op de Ipad en/of Iphone is wel iets wat bijdraagt aan het eerder in slaap vallen denk ik. Maar de waarheid is gewoon ook dat sommige mensen gewoon (bijna) altijd goed slapen (Diaan) en anderen minder vaak/soms goed (peaceman).
Abba is sowieso geniaalquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat juist om de dag erna natuurlijk.
Ik vind de tekst geniaal. Ik vind alles aan dit nummer eigenlijk geniaal.
Ja, dus gaat het eigenlijk over de dag erna.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Abba is sowieso geniaal
En de tekst gaat over de dag VOORDAT hij kwam![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dus gaat het eigenlijk over de dag erna.
Nee, want ze beschrijft hoe haar dag was voordat hij kwamquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dus gaat het eigenlijk over de dag erna.
Goede avond.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
Tip om beter te kunnen slapen, neem alcohol of wat extra melatonine.
Goed en avond
Oh Diaan is ook een hele goede slaper. Ben ik ook jaloers op.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:54 schreef Rafeiro het volgende:
Wel gemeen mn zusje hoeft haar ogen maar dicht te doen en die slaapt
Dat wil ik ook!
Melatonine werkt alleen als je er zelf te weinig van aanmaakt.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goede avond.![]()
Alcohol is niet waar, dat tweede weet ik niet.
Ja, dat klopt feitelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, want ze beschrijft hoe haar dag was voordat hij kwam
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goede avond.![]()
Alcohol is niet waar, dat tweede weet ik niet.
Dat is niet waar. Mijn zoon slikt 5 mg. en dat kan ik nog steeds zonder recept kopen. Ik heb wel een recept, maar bij de apotheek is het duurder.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Melatonine werkt alleen als je er zelf te weinig van aanmaakt.
Lastig te peilen dus. En je kan tegenwoordig alleen nog 1 of 2 mg tabletjes kopen zonder recept.
Hmm ging een jaar terug uit de handel dacht ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Mijn zoon slikt 5 mg. en dat kan ik nog steeds zonder recept kopen. Ik heb wel een recept, maar bij de apotheek is het duurder.
maar dat is het precies. als je een klote nacht hebt gehad, komt de gedachte de avond erna: ik moet nu wel in slaap vallen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:58 schreef CindieY het volgende:
Wat werkt is om te slapen is om niet met slaap bezig te zijn. Laat het los. Laat het gaan.
[ afbeelding ]
Dat eerste is volgens mij niet waar, melatonine helpt je om slaperig te worden dus of je zelf nou veel of weinig aanmaakt, ooit wordt de grens bereikt dat je er slaperig van word. Maar zoals ik al zei lastig te doseren omdat je niet weet waar jouw grens ligt.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Melatonine werkt alleen als je er zelf te weinig van aanmaakt.
Lastig te peilen dus. En je kan tegenwoordig alleen nog 1 of 2 mg tabletjes kopen zonder recept.
Sterk staaltje drogredeneren.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Ik heb er jaren prima op geslapen, dus waarom zou het niet waar zijn? Melatonine werkt ook erg goed maar doseren is lastig.
Ik ben ook geen beste slaper hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar dat is het precies. als je een klote nacht hebt gehad, komt de gedachte de avond erna: ik moet nu wel in slaap vallen.
Heb zelf ook wel eens van die periodes (gehad hoop ik).
Dat je zo niet moet denken, weet elke slechte slaper, maar het gebeurt wel.
Het is voor elk individu weer anders ja. Zijn talloze factoren die een rol kunnen spelen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat eerste is volgens mij niet waar, melatonine helpt je om slaperig te worden dus of je zelf nou veel of weinig aanmaakt, ooit wordt de grens bereikt dat je er slaperig van word. Maar zoals ik al zei lastig te doseren omdat je niet weet waar jouw grens ligt.
is ook zo, maar het hangt van het moment af hoe goed je het los kunt laten en dat gaat de ene keer beter dan de andere. Maar goed dat weet jij zelf ook wel dan.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben ook geen beste slaper hoorMaar ik merk dat als ik het los laat, ik een stuk beter slaap. Ik heb nu periodes dat ik niet goed slaap in plaats van nacht na nacht na nacht.
Toepasselijk bezig Oscar!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Faithless - Insomnia
[ afbeelding ]
Het is een tijdje inderdaad verboden geweest, maar dat is nu weer ongedaan gemaakt. Ik had zo ongelooflijk veel gehamsterd voordat het verboden werd dat ik nog had toen het weer mocht.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hmm ging een jaar terug uit de handel dacht ik.
Heb me er scheel aan gevroten, maar hielp niks helaas.
Ach ik heb weleens 50+mg geprobeerd, en dat hielp niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat eerste is volgens mij niet waar, melatonine helpt je om slaperig te worden dus of je zelf nou veel of weinig aanmaakt, ooit wordt de grens bereikt dat je er slaperig van word. Maar zoals ik al zei lastig te doseren omdat je niet weet waar jouw grens ligt.
Voor jou dus blijkbaar niet. 1+1=.....quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ik heb weleens 50+mg geprobeerd, en dat hielp niet.
Lijkt me in principe wel genoeg.
Dat het voor jou waar is, maakt het voor een ander nog niet waar. Zo las ik laatst in de vaccinatiediscussie ook iemand die zei: ik ben niet ingeënt, ik heb kinderziekte x gehad, daardoor ben ik nooit ziek. Echter ben ik wel ingeënt en ben ik ook nooit ziek.quote:
Klopt, zo ook de opname van je lichaam, je kan wel 50 mg innemen maar als er maar 5 wordt opgenomen schiet je er niet veel mee op.....quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is voor elk individu weer anders ja. Zijn talloze factoren die een rol kunnen spelen.
Koenquote:
nu weer goed, chaotische rotdag gehad maar da's voorbijquote:
ja al is Salva Mae mooierquote:
Niks ernstigs hoop ik...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu weer goed, chaotische rotdag gehad maar da's voorbij
Maar dat gaat niet over niet slapenquote:
Die hipsters die zich niet laten inenten zijn een gevaar voor de maatschappij. Zodra het percentage onder de 95% (geloof ik) raakt kunnen oude ziektes weer een epidemie / pandemie veroorzaken.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat het voor jou waar is, maakt het voor een ander nog niet waar. Zo las ik laatst in de vaccinatiediscussie ook iemand die zei: ik ben niet ingeënt, ik heb kinderziekte x gehad, daardoor ben ik nooit ziek. Echter ben ik wel ingeënt en ben ik ook nooit ziek.
Anti Vaxxers zouden ook gewoon geen recht mogen hebben op verdere medische hulp... gewoon isoleren enquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die hipsters die zich niet laten inenten zijn een gevaar voor de maatschappij. Zodra het percentage onder de 95% (geloof ik) raakt kunnen oude ziektes weer een epidemie / pandemie veroorzaken.
Koen Jr heeft een gebroken voet opgelopen.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koen Jr heeft een gebroken voet opgelopen.
Alsof dat al niet vervelend genoeg is voor hem staat er over 3 weken een vakantie op de agenda
Dat is mijn punt helemaal nietquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die hipsters die zich niet laten inenten zijn een gevaar voor de maatschappij. Zodra het percentage onder de 95% (geloof ik) raakt kunnen oude ziektes weer een epidemie / pandemie veroorzaken.
Ok, eens, dat het voor mij werkt hoeft het niet voor een ander te werken. Maar dat betekend dan ook voor het tegendeel.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat het voor jou waar is, maakt het voor een ander nog niet waar. Zo las ik laatst in de vaccinatiediscussie ook iemand die zei: ik ben niet ingeënt, ik heb kinderziekte x gehad, daardoor ben ik nooit ziek. Echter ben ik wel ingeënt en ben ik ook nooit ziek.
Hij schopte koenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]hoe krijgt ie dat voor elkaar?
Auwquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alsof dat al niet vervelend genoeg is voor hem staat er over 3 weken een vakantie op de agenda
Waarom? 94% is er dan toch tegen ingeënt? Dus alleen de mensen die dit niet laten doen lopen een risico. Tja boeie, das imo dan hun eigen risico.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Daar heb je ook een puntquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is mijn punt helemaal nietHet ging me om de drogreden, niet om de inhoudelijke discussie.
sportquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]hoe krijgt ie dat voor elkaar?
Nee dan krijg je olievlek idee, maar dat hoort hier inderdaad niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom? 94% is er dan toch tegen ingeënt? Dus alleen de mensen die dit niet laten doen lopen een risico. Tja boeie, das imo dan hun eigen risico.
Als hij niet gaat dan maar cancellen en kijken of we einde vakantie ergens heen kunnen alsnogquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Auw![]()
![]()
Wens hem sterkte. Hopelijk kan hij nog wel mee met de vakantie.
Ik freerun ook wel eens, worstel me los van alles en iedereen en zoek de bank opquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sportFreerunnen doet ie, idd redelijk blessuregevoelige sport
Auch, sterkte Koen jr......quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Elke dag gebruiken werkte bij mij niet. soms als ik moest slapen ivm een belangrijke vroege afspraak oid dan werkt het als een malle!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:13 schreef Koen66 het volgende:
1x in de week slik ik Melatonine (zondagavond) werkt aardig goed
Waar is brother of anunaki.....quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
David Bowie
- Let Me Sleep Beside You
zondagavond is wel bij uitstek geschikt voor wat hulp ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:13 schreef Koen66 het volgende:
1x in de week slik ik Melatonine (zondagavond) werkt aardig goed
* OscarMopperkont heeft een afspraak met z'n bed over een paar minutenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
Oscar, zou je bij gebrek aan een opvolger willen verlengen? Ik heb liever een dj dan Gup....
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft een afspraak met z'n bed over een paar minuten
Morgen vroeg op
normaal zou ik wel inspringen, maar ik heb al gedraaid. Geen zin meerquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
Oscar, zou je bij gebrek aan een opvolger willen verlengen? Ik heb liever een dj dan Gup....
Ik heb EggsTc gevraagd via wa maar hij heeft nog niet gereageerd.......quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
normaal zou ik wel inspringen, maar ik heb al gedraaid. Geen zin meer
gewoon doen als je daar zin in hebt raf!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:25 schreef Rafeiro het volgende:
Zal ik zo even op de autopiloot wat doen?
Prima!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:25 schreef Rafeiro het volgende:
Zal ik zo even op de autopiloot wat doen?
Rustig aan, ik iig heb geen haast en ga nergens heen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:32 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm even kijken waarom ik niet op de stream kom.
probeer het nog eens?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:33 schreef Rafeiro het volgende:
Ahh doe het nu, dan ga ik nu even wat verzinnen.
yep, laat er uit, vroeg er weer in, recept voor een matige korte nachtrust andersquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
zondagavond is wel bij uitstek geschikt voor wat hulp ja.
Jij bent toch sowieso wel een nachtbraker?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, laat er uit, vroeg er weer in, recept voor een matige korte nachtrust anders
jazeker, al merk ik dat ik laatste jaren echt dat ik ouder wordquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent toch sowieso wel een nachtbraker?
Djs From Mars X Rudeejay & DaBrozz - Post Malone Vs J Balvin & Willy William - Rockstar Vs Mi Gente (DJs from Mars x Rudeejay & Da Brozz Club Bootleg)quote:
Nee dat is de buurmanquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Djs From Mars X Rudeejay & DaBrozz - Post Malone Vs J Balvin & Willy William - Rockstar Vs Mi Gente (DJs from Mars x Rudeejay & Da Brozz Club Bootleg)
is van jou?
Dit vind ik wel lekker. Ik sla gewoon mee op hol.quote:
hahaha je hoeft je voor mij niet aan te passen hoor. Gewoon lekker draaien wat je wilt. Ik ga toch over niet al te lange tijd naar bed.quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:46 schreef peaceman het volgende:
Ik ga er van tussen. Bedankt Raf!
En welterusten alvast aan allen
Welterusten peacemanquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:46 schreef peaceman het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:46 schreef peaceman het volgende:
Nee, geen idee. Ik bewaar ze gewoon allemaal in een la die inmiddels ook uitpuilt, ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand hier misschien een idee wat ik met oude kabeltjes kan doen behalve naar de ijzerhandelaar brengen? Ik heb een flink aantal nu een maand op marktplaats staan maar niets is verkocht.... Tulpjes, skart, coax en zelfs een oude lpt kabel.....
Blijkbaar ook mijn probleem.... Toch maar naar de ijzerhandelaar brengen. Krijg ik er tenminste nog iets voor.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:51 schreef Rafeiro het volgende:
Kabels kan ik af en toe wel gebruiken, maar ze zijn me de verzendkosten al niet waard![]()
Kan ze vaak wel gratis vinden
Zonde, het is koper en geld waard.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Ik bewaar ze gewoon allemaal in een la die inmiddels ook uitpuilt, ja.
En als ze niet meer goed zijn lever ik ze in bij zo'n inleverpunt van de gemeente.
Ik weet hier echt geen ijzerhandelaar in de buurt. Nu verdient de gemeente er dan maar wat aan. Kan ik mee leven.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zonde, het is koper en geld waard.
20 meter red ik helaas niet.... ik heb wel koppelstukjes zodat je kan verlengen.....quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:54 schreef Rafeiro het volgende:
Cat 5/6 UTP van 20 meter ofzo zou ik wel kunnen gebruiken
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet hier echt geen ijzerhandelaar in de buurt. Nu verdient de gemeente er dan maar wat aan. Kan ik mee leven.
Gelul met het achter de plinten wegwerken, haha.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
20 meter red ik helaas niet.... ik heb wel koppelstukjes zodat je kan verlengen.....
Slaap lekkerquote:Op zondag 24 juni 2018 00:02 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten. Ik begin het steeds kouder te krijgen, dus mijn warme bed wordt ook steeds aantrekkelijker. Dank je wel Rafeiro voor de after after party. Was lekker.
Ja dat word m niet met zo een koppelstukje!quote:Op zondag 24 juni 2018 00:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gelul met het achter de plinten wegwerken, haha.
Ach hier zijn de vogels al de baasquote:Op zondag 24 juni 2018 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tv stond aan (mevr Koen keek) die is nu slapen
ik dacht al, vage korte mixquote:Op zondag 24 juni 2018 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, hij knalde er uit tijdens hardcore vibes
Nee :quote:
quote:Op zondag 24 juni 2018 00:02 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten. Ik begin het steeds kouder te krijgen, dus mijn warme bed wordt ook steeds aantrekkelijker. Dank je wel Rafeiro voor de after after party. Was lekker.
Ok!quote:Op zondag 24 juni 2018 00:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doe Hardcore vibes svp opnieuw.... die werd vroegtijdig afgebroken....
gouden tijdenquote:Op zondag 24 juni 2018 00:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Happy hardcore uit de jaren 90 is dat imo sowieso!
gewoon negeren en genietenquote:Op zondag 24 juni 2018 00:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Word nu neer gezet als fout.....Geniaal als je het mij vraagt!
hzo?quote:Op zondag 24 juni 2018 00:53 schreef Rafeiro het volgende:
Wel jammer dat ik geen Russisch ken noch Cyriel lezen. Lijkt me wel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |