quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier
KUTLAND
Fuck die VAR met de niet gegeven strafschop
quote:
Dat hebben ze gedaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:56 schreef WethouderHekking het volgende:
Dat kloteland hadden ze in 1945 moeten opdelen.
Welk geluk?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:55 schreef timmmmm het volgende:
geluk van de Zweden dat het niet eerder raak was
En bij rust had het 2-0 voor Zweden moeten staan.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Al die mensen huilen 'op zijn duits'. Hij had al een half uur eerder moeten vallen, gekken, geluk van de Zweden dat het niet eerder raak was
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Mooi!! Liever de Duitsers dan de Belgen, gun het ze ook.
Real Madridgoden staan weer op in tijden van noodquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:56 schreef hoekandit het volgende:
Prima gol, maar die Kroos speelde me een kut partij
Het mocht ook wel na een erbarmelijk slechte pot van hem.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:53 schreef Masterminded het volgende:
JAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAA
KROOS MY GOAT
Hiero. Vanaf nu ben ik ook Zwedenhater.quote:
OPZIJNDUITSquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Al die mensen huilen 'op zijn duits'. Hij had al een half uur eerder moeten vallen, gekken, geluk van de Zweden dat het niet eerder raak was
Best gay..quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:56 schreef Hathor het volgende:
Ik ga hier toch wel effe een fapje op zetten hoor.
Dan gaan ze er zelf uitquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:57 schreef napoleonfour het volgende:
Mexico kan Zweden ook laten winnen met 7-0...
quote:
Twente bij Nederland en de rest onder bewindvoering?quote:
Deden ze ook. In West en Oost Duitslandquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:56 schreef WethouderHekking het volgende:
Dat kloteland hadden ze in 1945 moeten opdelen.
Nee man, Duitse tiroler softpr0n.quote:
Omdat?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:56 schreef franske19 het volgende:
[..]
En bij rust had het 2-0 voor Zweden moeten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |