Het zal mij een zorg wezen wie deze wedstrijd of zelfs het WK wint eigenlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn we hier een rechtszaal aan het overzien? Welke mongool gaat er nou weer lekker objectief naar een voetbalwedstrijd kijken
Waar kun je die halen?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:19 schreef Eenskijken het volgende:
als je dit geen penalty vindt moet je echt een nieuwe bril zoeken
Een normaal persoon gaat in ieder geval niet van die debiele antwoorden gevenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn we hier een rechtszaal aan het overzien? Welke mongool gaat er nou weer lekker objectief naar een voetbalwedstrijd kijken
Nee. Was geen pingel.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:19 schreef Eenskijken het volgende:
als je dit geen penalty vindt moet je echt een nieuwe bril zoeken
Mij ook niet, maar als er zo iets gebeurt ga ik niet eerst even de reglementen erbij pakken en naspeuren hoe het exact ziet.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zal mij een zorg wezen wie deze wedstrijd of zelfs het WK wint eigenlijk
Dat wilde je toch graag?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:19 schreef Masterminded het volgende:
Straks weer na afloop vijf uur jammeren over de VAR.
Dit verklaart wel waarom je voor Feyenoord bent (lol)quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik doe daar niet aan mee. Vermoeiend.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:19 schreef Masterminded het volgende:
Straks weer na afloop vijf uur jammeren over de VAR.
Wat???quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:18 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Vond het niet echt een penal als ik eerlijk ben, maar daar mag jij anders over denken
Cant unhear it. Bedankt he.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:18 schreef UncleDolan het volgende:
Wat praat die commentator lastig. Alsof ie aan het bankdrukken is op het zelfde moment of ander fysiek zware taken aan het verrichten is.
Dat zit er dik in, Zweden gaat dan weer verdedigen. Ik snap niet dat mensen dit team graag willen zien doorgaan, dat maakt het toernooi toch niet bepaald leuker.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:21 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt de eerste 0-0 wedstrijd.
Met als gevolg salonremise bij Zweden-Mexico.
Dat heb ik ook helemaal niet gezegd op die manier kerelquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar als er zo iets gebeurt ga ik niet eerst even de reglementen erbij pakken en naspeuren hoe het exact ziet.
Dan denk ik na, je kan hem geven maar niet is ook niet zo gek.
twitter:MariovanderEnde twitterde op zaterdag 23-06-2018 om 20:15:31#duizwe #GERSWE Hallo VAR! Kom er maar in #berg reageer retweet
Zeer primitief.quote:
Mario heeft gesproken.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:22 schreef wattel het volgende:
twitter:MariovanderEnde twitterde op zaterdag 23-06-2018 om 20:15:31#duizwe #GERSWE Hallo VAR! Kom er maar in #berg reageer retweet
Nou als Mario het zegt he...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:22 schreef wattel het volgende:
Die mensen zien het wel maar hebben een plaat voor hun kopquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:21 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat???
Kijk die GIF eens, van achteren. Die is duidelijk. Dit is gewoon een penalty, dat is toch eigenlijk niet eens een mening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |