Geen last van schietgrage rednecks?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja hoor, mooie stoep die tot de deur gaat
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen last van schietgrage rednecks?
Gewoon terug schietenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen last van schietgrage rednecks?
Of anders in zo'n Ford F-150 of Ram 1500 platrijdenquote:
Zo naturel gegeten? Of wat spicy herbs erbij gedaan?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
wat is mijn wifi vandaag opvallend lekker
gewoon beetje peper en zoutquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zo naturel gegeten? Of wat spicy herbs erbij gedaan?
Doe eens vadergrappenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:31 schreef devzero het volgende:
ik mag geen moedergrappen meer maken van aloa
Turkse ambassade denk ik.quote:
ik ben een nederlanderquote:
Als mensen zich zo verbonden voelen met hun thuisland dan moeten ze daar ook vooral heengaan.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:39 schreef devzero het volgende:
[..]
De enige die hier misschien zou kunnen stemmen heeft een ban en is nog maar 16 jaar oud
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als mensen zich zo verbonden voelen met hun thuisland dan moeten ze daar ook vooral heengaan.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:39 schreef devzero het volgende:
[..]
De enige die hier misschien zou kunnen stemmen heeft een ban en is nog maar 16 jaar oud
Heeft die alweer eentje gekregenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Nederlanders.quote:
alweer weet ik niet, maar hij heeft er heel lang eentje gekregenquote:
Hij zal vast wel weer posten onder een nieuwe naamquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alweer weet ik niet, maar hij heeft er heel lang eentje gekregen
wie weetquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij zal vast wel weer posten onder een nieuwe naam
ja waarom nietquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zit me serieus af te vragen of ik geld moet inzetten op zweden
Je gaat een bed kopen bij de ikea?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
Wat is de ratio?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
Nou nou haagsquote:
Nee, heb nog een prima bed van daarquote:
Echt?quote:
Voor een overwinning van Zweden wel. Althans de website waar ik meestal via gok.quote:
gokken.voorem.nl zekerquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor een overwinning van Zweden wel. Althans de website waar ik meestal via gok.
Damn dan is een tientje wel leuk.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor een overwinning van Zweden wel. Althans de website waar ik meestal via gok.
hij heeft per ongeluk een zwart gat ontwikkeld bij het werken aan zijn forumquote:
Zul je zien dat als ik geld inzet op Zweden Duitsland ineens herinnert wie ze zijn en met 45-0 winnenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Damn dan is een tientje wel leuk.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die was er vanmorgen even helemaal klaar mee.
Ik doe het ook maar niet om dezelfde reden als hema.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zul je zien dat als ik geld inzet op Zweden Duitsland ineens herinnert wie ze zijn en met 45-0 winnen
Ik ga ook maar niets inzetten op voetbal om die redenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik doe het ook maar niet om dezelfde reden als hema.
Wat ik vroeger wel deed in spelletjes was beginnen met een redelijk laag bedrag, en dan bij oeder verlies blijven verdubbelen en bij wjnst weer terug naar het begin bedrag. Alleen was die verhouding winst/verlies veel dichter bij 49/49.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga ook maar niets inzetten op voetbal om die reden
Dat had de 1-0 al moeten zijnquote:
Lekker.quote:
Lukt mij bijna nooit meer.quote:
Ja same.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
maar ik heb echt de ballen verstand van voetbal, dus denk dat het niet zo slim is om geld in te zetten
Ik val zo in slaap...geen probleemquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lukt mij bijna nooit meer.![]()
Kom zelden nog in slaap overdag, als ik weer werk wss wel studie is niet intensief genoeg.
dan ga je toch parttime werken en studie?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lukt mij bijna nooit meer.![]()
Kom zelden nog in slaap overdag, als ik weer werk wss wel studie is niet intensief genoeg.
Laatste jaar even niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan ga je toch parttime werken en studie?
eoa big american. Tis voer zullen we maar zeggen.quote:
maximaal lenen, maximaal zuipenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Laatste jaar even niet.![]()
Half jaartje chillen nog en dan afstuderen zal druk zat zijn denk ik.
Ja nou ja heb ongeveer 75% van studie ernaast gewerkt vijd het nu wel mooi nu.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maximaal lenen, maximaal zuipen
wat voor werkquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja nou ja heb ongeveer 75% van studie ernaast gewerkt vijd het nu wel mooi nu.
Eerst bijbaantje mc en later als programmeur.quote:
Of een rat en dan mee naar huis neemt en in je kamer neerlegtquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Als je kat een pad vang tis ook leuk.
oh nice toch een studiegerelateerde bijbaan kunnen regelenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Eerst bijbaantje mc en later als programmeur.
lkkr tochquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
eoa big american. Tis voer zullen we maar zeggen.
Dan gaan ze heel moeilijk doen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Als je kat een pad vang tis ook leuk.
Onze dikke kat had een keer een konijn van verderop dood in onze tuin gelegd.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Of een rat en dan mee naar huis neemt en in je kamer neerlegt
Ja is wel fijner.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh nice toch een studiegerelateerde bijbaan kunnen regelen
Ja en schuimbekken lol. Mijn hond laat kikkers en padden gelukkig gewoon met rust.quote:
Je zeehond ook?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en schuimbekken lol. Mijn hond laat kikkers en padden gelukkig gewoon met rust.
oei homijn moet bij jouw kat uit de buurt blijvenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Onze dikke kat had een keer een konijn van verderop dood in onze tuin gelegd.
Twee gaatjes in de nek verder helemaal heel nog.
Dir eet allesquote:
Idd ja, helemaal gaaf nog. Die van mij heeft ooit een zeemeeuw meegenomen...gelukkig buiten voor de deur laten liggen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Onze dikke kat had een keer een konijn van verderop dood in onze tuin gelegd.
Twee gaatjes in de nek verder helemaal heel nog.
Beter wel ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oei homijn moet bij jouw kat uit de buurt blijven
Haha damn dat zijn ook joekels.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd ja, helemaal gaaf nog. Die van mij heeft ooit een zeemeeuw meegenomen...gelukkig buiten voor de deur laten liggen.
maar meeuwen zijn kut, van mij mag je kat er nog meer dodenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd ja, helemaal gaaf nog. Die van mij heeft ooit een zeemeeuw meegenomen...gelukkig buiten voor de deur laten liggen.
oh shit, ik voer ze de hele tijd met frikandelbroodjesquote:
kan geen kwaadquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh shit, ik voer ze de hele tijd met frikandelbroodjes
Nuttige beesten meeuwen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar meeuwen zijn kut, van mij mag je kat er nog meer doden
Vind ze ook wel grappig.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
De PVV en NSB gebruikt ook een meeuw als symbool
Oei, das minderquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
De PVV en NSB gebruikt ook een meeuw als symbool
denken dat er hier wel iemand verstand van voetbal heeftquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
maar ik heb echt de ballen verstand van voetbal, dus denk dat het niet zo slim is om geld in te zetten
Denken dat iemand Überhaupt verstand kan hebben van voetbalquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
denken dat er hier wel iemand verstand van voetbal heeft
Ik hoopte vroeger dat de spelers er wat van af wisten, maar dat vraag ik me soms ook afquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denken dat iemand Überhaupt verstand kan hebben van voetbal
Die doen tegenwoordig ook maar wat. Af en toe beetje tegen een balletje trappen, beetje gedramatiseerde theaterstukken naspelen, beetje haartjes stylen, na afloop met 11 man samen douchen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoopte vroeger dat de spelers er wat van af wisten, maar dat vraag ik me soms ook af
Gelukkig wel, geen fan van.quote:
Mensen die daar wel fan van zijn, zijn per definitie niet te vertrouwen.quote:
Net als warme wortelquote:
Moet nog een keer pizza kapsalon proberen... Mijn gevoel zegt dat het ranzig moet zijn maar ben toch benieuwd.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Iedereen weet dat de eckte pizza's die met shoarma erop zijn.
ja bah.quote:
Genieten hequote:
Je hebt nog op zweden gegokt?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoop wel dat Duitsland het nog omdraait.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Genieten heEn Jackie Groenen in de studio. Prima avondje.
de vloek van de wereldkampioenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
haha wat is met duitsland deze keer
Ik gok niet op voetbal.quote:
Je hebt de verkeerde studie gekozenquote:
mikey richt zich op volgend seizoenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
DR.Mikeyheyyyy!!
je bent hier te weinig aanwezig
Ik ben heel veel buiten de laatste dagen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
DR.Mikeyheyyyy!!
je bent hier te weinig aanwezig
Hoax, fokkers komen niet buiten.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben heel veel buiten de laatste dagen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
mikey richt zich op volgend seizoen
bolkfestquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
tiende seizoen iedereen volle kracht (proberen te) scoren
cool!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
oja eergisteren bestond dit spel precies 1 jaar, helemaal vergeten
Nog een weekje heb je om van buiten te genietenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben heel veel buiten de laatste dagen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
serieus, ik dacht dat het al langer bezig was!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
oja eergisteren bestond dit spel precies 1 jaar, helemaal vergeten
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
Die gaat pas weer bij seizoen 45 meedoen en stopt pas als hij 450 keer kampioen isquote:
pittigquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die gaat pas weer bij seizoen 45 meedoen en stopt pas als hij 450 keer kampioen is
Mooi rond getalquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
tiende seizoen is wel een mooi junbileum getal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
is zijn weekend uiquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
wtf is dat nou weer voor een UIdaarvoor zet je popeye aan de kant!!?
Spinazie is nog steeds opquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
wtf is dat nou weer voor een UIdaarvoor zet je popeye aan de kant!!?
Lekker door het weekend heen trippenquote:
precies!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker door het weekend heen trippen
quote:
dat heb ik ook elke keerquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
Het word weer eens tijd dat ik mijn UI ga vervangen, weet alleen nog niet welke ik wil hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |