Daniël de Ridder zegt toch niet zoveel verkeerds?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:52 schreef Masterminded het volgende:
Ik kan gewoon niet naar Pierre van Hooijdonk of Daniël de Ridder luisteren.
Ik moest even naar beneden verplaatsen.quote:
die tom egberts is ook lachwekkend figuurquote:
Dat is tactiek, de media in slaap sussen zodat je daar in ieder geval geen last meer van hebt.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:54 schreef LordVoldermort het volgende:
Die trainer van Belgie lult echt alleen maar onzin
eng kliekje daarquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:56 schreef Grifte het volgende:
Dat Tom Egbers niet al jaren geleden is ontslagen is inderdaad een wonder. Die kan zelfs met autocue amper twee zinnen achter elkaar uitspreken zonder zich te verspreken.
Wat een walgelijke belediging voor Harryquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:57 schreef WethouderHekking het volgende:
Tom Egbers is een beetje de Harry Mens van de NPO.
voor mij part is hij de pausquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:57 schreef WethouderHekking het volgende:
En twee vd Vaart snacks erbijquote:
Qua verwardheid dan he. Harry is uiteraard een veel grotere personality.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat een walgelijke belediging voor Harry
Het valt altijd op. Bij de Eredivisie verspreekt hij zich ook elke volzin.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:58 schreef DRGod het volgende:
Valt het nu gewoon zo erg op omdat hij elke dag werkt, of zal die Tom er echt zo weinig van kunnen?
Meh, de goal heeft de wedstrijd niet echt een motor gegeven, dus Mexico countert nog niet veelquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:01 schreef Lothiriel het volgende:
Hoe is de wedstrijd? Kan nu pas inschakelen
Kijk je nooit samen met je ouders?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik moest even naar beneden verplaatsen.
Lekker manquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En twee vd Vaart snacks erbij
In de middag regelmatig.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk je nooit samen met je ouders?
Of Philip Freriks toen hij het Sjoernaal nog deed.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:57 schreef WethouderHekking het volgende:
Tom bij andere sporten is helemaal lachwekkend.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:58 schreef DRGod het volgende:
Valt het nu gewoon zo erg op omdat hij elke dag werkt, of zal die Tom er echt zo weinig van kunnen?
Hopelijk zo meteen beter danquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meh, de goal heeft de wedstrijd niet echt een motor gegeven, dus Mexico countert nog niet veel
Valt wel mee toch hoe rustig het is?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:04 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Hopelijk zo meteen beter danIk wil nog wat spektakel
Waarom is het eigenlijk zo rustig in de wedstrijdtopics vandaag? Vreemd
Mensen die een leven hebben?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:04 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Hopelijk zo meteen beter danIk wil nog wat spektakel
Waarom is het eigenlijk zo rustig in de wedstrijdtopics vandaag? Vreemd
Zuip je ook wel eens met je pa?quote:
Ik ga nu weer Midsummer genot kijken. Lekker man.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker man![]()
Ik ga zo weer wat aardappeltjes bakken denk ik
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
Vanuit PSP-perspectief, dank je wel Tom...
We noteren dit even.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:52 schreef Masterminded het volgende:
Ik kan gewoon niet naar Pierre van Hooijdonk of Daniël de Ridder luisteren.
Kijk nooit naar samenvattingen e.d maar nu begin ik Derksen nog gelijk te geven ook. Echt verschrikkelijk die Egbers.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het valt altijd op. Bij de Eredivisie verspreekt hij zich ook elke volzin.
Dit kan toch nietquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ga nu weer Midsummer genot kijken. Lekker man.
Wat doe je nog meer op een gemiddelde dag behalve Jojoortje bashen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |