Eredivisie bazencompetitie.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:30 schreef Maver24 het volgende:
Alle spelers van Ajax zijn inderdaad middenmoot als je alle spelers op het WK ziet. Zowiezo heel de eredivisie is van een hopeloos niveau
Lozano? (qua eredivisie)quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:30 schreef Maver24 het volgende:
Alle spelers van Ajax zijn inderdaad middenmoot als je alle spelers op het WK ziet. Zowiezo heel de eredivisie is van een hopeloos niveau
Zowiezoquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:30 schreef Maver24 het volgende:
Alle spelers van Ajax zijn inderdaad middenmoot als je alle spelers op het WK ziet. Zowiezo heel de eredivisie is van een hopeloos niveau. Kijk nou naar een gemiddelde speler op het WK. Veel meer techniek en snelheid.
eerst van de graafschap winnenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:30 schreef Eenskijken het volgende:
tuurlijk joh. ajax zou makkelijk winnen van dit belgie.
Saudi-Arabië is imo de zwakste ploeg op het WK.quote:
Het is een betere coach, niet meer dan dat. Heeft het een seizoen goed gedaan bij Everton, maar daarna ging het rap in een downfall en kwamen fans in opstand.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:25 schreef S0nic het volgende:
[..]
Vind je dat de Belgen er veel op voorruit zijn gegaan met Martinez? Ik snap zijn logica totaal niet.
Zelfs Feyenoord heeft meer spelers op ht wk dan ajaxquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:30 schreef Maver24 het volgende:
Alle spelers van Ajax zijn inderdaad middenmoot als je alle spelers op het WK ziet. Zowiezo heel de eredivisie is van een hopeloos niveau. Kijk nou naar een gemiddelde speler op het WK. Veel meer techniek en snelheid.
Wat ik bedoel is dat dit een hele goeie generatie is, die voor het eerst de neus aan het venster stak bij de OS 2008, maar helaas werden ze daar door o.a. een stel onterechte rode kaarten afgeremd in hun run naar de finale. Vertonghen, Vermaelen, Dembélé, Felliani, Kompany: dat waren opvallende talenten in de dop. Toen al werd hun een grote toekomst voorspeld. Er zat meer potentie in die Belgische generatie dan bij hun leeftijdsgenoten in Nederland. En in de jaren daarna kwam er nog een flink stel beste spelers bij.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Overdrijf je niet wat? Heb je niet gezien hoeveel ruimte België krijgt? Dat gaan ze na deze wedstrijd in het toernooi geen één keer meer krijgen. Ik zeg niet dat België er dan plots niks meer van kan, maar op basis van deze wedstrijd kan je niet zeggen dat er een grote kans is dat ze de finale halen.
Ja kost geld zuurstof wist je dat niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
het wordt koeler
zuurstof wordt dan wordt goedkoper..
ZEI DIE COMMENTATOR DAT NOU ECHT?????
En het is dat Amrabbat geen spits kan vinden in Marokko, maar die deed toch echt veel dingen goed tegen Portugal. Als je een Lukaku zou hebben bij Marokko, was het verhaal voor Marokko echt anders...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lozano is buitencategorie die dus ook weggaat
Ajax is kwa ploeg beter maar individueel is alleen Ziyech redelijkquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zelfs Feyenoord heeft meer spelers op ht wk dan ajax
kan je nagaan hoe slecht dat allemaal wel niet is in onze hoofstad
ja dat hebben al 4 seizoenen kunnen zien dat ajax zo goed is johquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ajax is kwa ploeg beter maar individueel is alleen Ziyech redelijk
Fernando Ricksen kon er ook wat vanquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Andy vd Meyde
Tis tenslotte weekend
Wel, Wilmots was misschien geen topcoach, maar het inzakken en afwachten en niet brutaal durven zijn is niet iets dat door hem is ingebracht. Helaas zit dat al decennia bij de Belgen in de genen. Ze doen graag negatief over die Hollandse kaaskoppen met hun Grote Bek, maar feitelijk zouden ze zelf maar wat graag zo brutaal zijn. In 1986 zouden ze met die brutaliteit gewoon van Argentinië gewonnen hebben in de halve finale. Als team waren ze beter.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Omdat Wilmots gewoon een verschrikkelijk matige coach is. Daar zat absoluut geen tactiek in. Het was: "Ik stel mijn 11 beste spelers op. Doe je best!". De zaag ging er na WAL3-1BEL niet voor niets in bij Wilmots om zijn tactieken. Die werd door iedereen op de wereld gefileerd, maar goed: "Ze waren er nog niet aan toe". Is goed.
Daar heb je een punt. Mijn feyenoord is wel hofleverancier dit WK van de eredivisie denk ik zomaar?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja dat hebben al 4 seizoenen kunnen zien dat ajax zo goed is joh
Ik gun Frank Snoeks wel een zuurstoftekort.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
het wordt koeler
zuurstof wordt dan wordt goedkoper..
ZEI DIE COMMENTATOR DAT NOU ECHT?????
ja met 5 spelersquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Mijn feyenoord is wel hofleverancier dit WK van de eredivisie denk ik zomaar?
Nederland won toen in de poulefase van toplanden. Vergelijking gaat niet helemaal op.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik krijg een Nederland 2008 gevoel bij dit België.
Muah dat was toen tegen echt goede tegenstanders.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik krijg een Nederland 2008 gevoel bij dit België.
Ik neem aan dat een belg dat zei, want die bedoeld daar mee dan dat het makkelijker is om adem te halen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik gun Frank Snoeks wel een zuurstoftekort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |