Essentie is hetzelfde: afhaken zodra het ergens om gaat.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Nederland won toen in de poulefase van toplanden. Vergelijking gaat niet helemaal op.
Orakel Klaas heeft gesprokenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind Belgie een matige ploeg
gaan niet ver komen
te weinig topspelers
Dan gaan we JUICHEN voor Columbië.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
België kan er wel zomaar uit tegen Colombia
Hoop op die wedstrijd
Senegal ookquote:
Dat was genieten. Hadden ze Boulah maar naar huis gestuurd om de toekomstige mevr. Van der Vaart te ondersteunen. Die sluwe import-Rus Hiddink liet de ongelukkige Boulah alle vrijheid... et cetera.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik krijg een Nederland 2008 gevoel bij dit België.
tegen toplanden gaan ze er weer kansloos afquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind Belgie een matige ploeg
gaan niet ver komen
te weinig topspelers
Wattttquote:
Argentinië jaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Watttt
als je logische analiseert zijn portugal, frankrijk,. spanje Argentinie gewoon te sterk voor belgie
POULE DES DOODS genotquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dat was toen tegen echt goede tegenstanders.
Argentinie is gewoon finale kandidaat als ze de poule overleven...quote:
Maar Messi is z'n anti-depressiva vergeten. Hoe moet dat dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Argentinie is gewoon finale kandidaat als ze de poule overleven...
48 landen jaaaaaaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgen we nu nooit meer op een EK of WK met die uitbreidingen
Is ook precies wat ze willen natuurlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou ook depressief worden met die achterlijke coach...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar Messi is z'n anti-depressiva vergeten. Hoe moet dat dan?
Niet wat de kijker wilquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is ook precies wat ze willen natuurlijk
hoe meer landen hoe beterquote:
Ik weet het niet. Ik heb Messi nog geen enkel WK lol zien hebben. Ongeacht wie de achterlijke coach was. Hij wil gewoon naar z'n geniale vriendjes in Barcelona toe. Geen topper.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zou ook depressief worden met die achterlijke coach...
die coach moeten ze eruit trappen dan komt alles goed met messi
De gemiddelde kijker niet nee, de kijkers die je ermee over de streep trekt omdat hun landje meedoet wel natuurlijkquote:
Dan maar een dvdtje van Bassie en Adriaan opzetten tot de kwartfinales brginnen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aldus de wereldvreemde Frank Snoeks .quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
"Spanje, het begint eigenlijk na Breda, dat temperament"
Say whut
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:46 schreef JanCees het volgende:
Hou toch je gore smoel een keer tyfus commentator
Al vind ik het vooral jammer dat je dan poules van drie op het WK krijgt en op het EK al dat de nrs 3 doorgaan in de poule waardoor verdedigend spel loont.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De gemiddelde kijker niet nee, de kijkers die je ermee over de streep trekt omdat hun landje meedoet wel natuurlijk
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:46 schreef JanCees het volgende:
Hou toch je gore smoel een keer tyfus commentator
B&A Boys worden wereldkampioenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan maar een dvdtje van Bassie en Adriaan opzetten tot de kwartfinales brginnen.
Snoeks lult zo veel dat hij de helft van de tijd niet eens doorheeft wat hij zegt.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
"Spanje, het begint eigenlijk na Breda, dat temperament"
Say whut
Weet je wat zo fijn is, als ik straks klaar ben met werken en heb gedouched kan ik de dag afsluiten met Aad die even de 2 gemiste wedstrijden voor me samenvat.quote:
slim van jequote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:48 schreef Toby56 het volgende:
Als Snoeks of Vermeulen zijn ingehuurd, skip ik naar Belg of Brit.
Shit, zit ik naar de VRT te kijken terwijl ik van het commentaar van Snoeksgod had kunnen genietenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:47 schreef AQUILA. het volgende:
Frank Snoeks de imbeciel die op iedere wedstrijd zijn stempel wil drukken. Wedstrijdverkrachter.
De commercie heeft het voor het zeggen en dan gaat het erom het net leuk genoeg te houden om een reclameblok mee te pakken. Heel erg leuk of zo leuk mogelijk telt niet want het levert geen geld op.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:47 schreef AQUILA. het volgende:
Frank Snoeks de imbeciel die op iedere wedstrijd zijn stempel wil drukken. Wedstrijdverkrachter.
Belgie wint met 4-1, goals van Lukaku en Hazard. Nu op naar de volgende wedstrijd tegen Engeland.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet je wat zo fijn is, als ik straks klaar ben met werken en heb gedouched kan ik de dag afsluiten met Aad die even de 2 gemiste wedstrijden voor me samenvat.
Dat is toch genieten?
Daar heeft hij wel gewoon gelijk inquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:49 schreef AQUILA. het volgende:
''Voor België is 5-1 winnen beter dan met 4-2.”
-F. Snoeks, zaterdag 23 juni 2018
Eredivisie begint alweer bijna.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:50 schreef PSVCL het volgende:
Morgen alweer de laatste 2 uur match,gaat snel
Bedankt.quote:
LOLquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:50 schreef Groby het volgende:
België kan geen 5-1 maken.
Het is niet zo een dag.
Thank god, wat een kuttijd is dat als je niet werkeloos bent.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:50 schreef PSVCL het volgende:
Morgen alweer de laatste 2 uur match,gaat snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |