Die instelling heb ik ook. Althans NU moeten hebben als ik iets wilquote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:04 schreef CoolGuy het volgende:
Andere instelling tegenwoordig he. Alles NU moeten hebben, desnoods een kredietje.
Ik weleens wat verkopen, maar dan moet ik wachten tot hun salaris binnen is.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is toch niet jouw probleem?
Dat zet ook geen zoden aan de dijk toch. Dat is ¤3.600 per jaar....quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zet iedere maand standaard 300 euro opzij, voor evt rekeningen e.d.
Als ik dingen overhou komt daar wat extra’s bij
Deze zinsopbouw wijst op Turks bloed.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:14 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik weleens wat verkopen, maar dan moet ik wachten tot hun salaris binnen is.
Jawel, maar veruit de meeste mensen zijn GEEN miljonair. Jij bent dat wel, dat maakt het net even wat andersquote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:09 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Die instelling heb ik ook. Althans NU moeten hebben als ik iets wil
Wacht tot ze vakantiegeld hebben..quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:14 schreef halfway het volgende:
[..]
Maar ook dan is het slechtquote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, maar veruit de meeste mensen zijn GEEN miljonair. Jij bent dat wel, dat maakt het net even wat anders
Foute bedrijfsvoering. Biedt je product aan zodra de salarissen binnen zijn, dan heb je meer kopers. Dure dingen adverteer je in mei (vakantiegeld), december (eindejaarsuitkering, dertiende maand) of februari (tantièmes, winstdeling).quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:14 schreef halfway het volgende:
[..]
Gewoon uit de kinderwagen pakken.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:42 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Maar ook dan is het slecht
Ik wil ook NU de baby hebben, maar daar heb je geen invloed op![]()
Dat is op zich wel waar jaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:42 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Maar ook dan is het slecht
Ik wil ook NU de baby hebben, maar daar heb je geen invloed op![]()
Ik word gek van dat wachten en niks kunnen plannenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is op zich wel waar ja![]()
Haha ja dat wil ik ook, maar het duurt nog een paar weekjes (al zal het wel eerder gehaald worden dan 40 weken, zoals het er nu uit ziet).
Mijn gedachte! (om hele andere redenen) maar goed, het moet allemaal op de natuurlijke manier vindt zij, nou ja, prima danquote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:51 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik word gek van dat wachten en niks kunnen plannen
Als ik vrouw was zou ik me laten opensnijden.
Oh, het gaat om ern specifieke baby. Nou, met 38 weken is er vast wel een arts die voor een fooi kan zorgen dat je dat kind binnen afzienbare tijd in handen hebt.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:50 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ze zit al ruim 38 weken in de buik. Niet bij mij.
Ja, maar doen we maar nietquote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:56 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Oh, het gaat om ern specifieke baby. Nou, met 38 weken is er vast wel een arts die voor een fooi kan zorgen dat je dat kind binnen afzienbare tijd in handem hebt.
Ja, vrouwen...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mijn gedachte! (om hele andere redenen) maar goed, het moet allemaal op de natuurlijke manier vindt zij, nou ja, prima dan
Wie gaat er nou zo reageren op een KLB topic?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is toch niet jouw probleem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |