Die instelling heb ik ook. Althans NU moeten hebben als ik iets wilquote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:04 schreef CoolGuy het volgende:
Andere instelling tegenwoordig he. Alles NU moeten hebben, desnoods een kredietje.
Ik weleens wat verkopen, maar dan moet ik wachten tot hun salaris binnen is.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is toch niet jouw probleem?
Dat zet ook geen zoden aan de dijk toch. Dat is ¤3.600 per jaar....quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zet iedere maand standaard 300 euro opzij, voor evt rekeningen e.d.
Als ik dingen overhou komt daar wat extra’s bij
Deze zinsopbouw wijst op Turks bloed.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:14 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik weleens wat verkopen, maar dan moet ik wachten tot hun salaris binnen is.
Jawel, maar veruit de meeste mensen zijn GEEN miljonair. Jij bent dat wel, dat maakt het net even wat andersquote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:09 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Die instelling heb ik ook. Althans NU moeten hebben als ik iets wil
Wacht tot ze vakantiegeld hebben..quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:14 schreef halfway het volgende:
[..]
Maar ook dan is het slechtquote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, maar veruit de meeste mensen zijn GEEN miljonair. Jij bent dat wel, dat maakt het net even wat anders
Foute bedrijfsvoering. Biedt je product aan zodra de salarissen binnen zijn, dan heb je meer kopers. Dure dingen adverteer je in mei (vakantiegeld), december (eindejaarsuitkering, dertiende maand) of februari (tantièmes, winstdeling).quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:14 schreef halfway het volgende:
[..]
Gewoon uit de kinderwagen pakken.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:42 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Maar ook dan is het slecht
Ik wil ook NU de baby hebben, maar daar heb je geen invloed op![]()
Dat is op zich wel waar jaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:42 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Maar ook dan is het slecht
Ik word gek van dat wachten en niks kunnen plannenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is op zich wel waar ja![]()
Haha ja dat wil ik ook, maar het duurt nog een paar weekjes (al zal het wel eerder gehaald worden dan 40 weken, zoals het er nu uit ziet).
Mijn gedachte! (om hele andere redenen) maar goed, het moet allemaal op de natuurlijke manier vindt zij, nou ja, prima danquote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:51 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik word gek van dat wachten en niks kunnen plannen
Als ik vrouw was zou ik me laten opensnijden.
Oh, het gaat om ern specifieke baby. Nou, met 38 weken is er vast wel een arts die voor een fooi kan zorgen dat je dat kind binnen afzienbare tijd in handen hebt.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:50 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ze zit al ruim 38 weken in de buik. Niet bij mij.
Ja, maar doen we maar nietquote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:56 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Oh, het gaat om ern specifieke baby. Nou, met 38 weken is er vast wel een arts die voor een fooi kan zorgen dat je dat kind binnen afzienbare tijd in handem hebt.
Ja, vrouwen...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mijn gedachte! (om hele andere redenen) maar goed, het moet allemaal op de natuurlijke manier vindt zij, nou ja, prima dan
Wie gaat er nou zo reageren op een KLB topic?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is toch niet jouw probleem?
Man man man, jij snapt ook niks van project management.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:42 schreef Blue_note het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:56 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Oh, het gaat om ern specifieke baby. Nou, met 38 weken is er vast wel een arts die voor een fooi kan zorgen dat je dat kind binnen afzienbare tijd in handen hebt.
Het kan niet want de vrouw werkt niet mee.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 10:00 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Maar het kan, dus moet je niet zeuren.
Kom je nu meequote:Op zaterdag 23 juni 2018 10:00 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Man man man, jij snapt ook niks van project management.
Je zet gewoon twee vrouwen op een zwangerschap, dan ben je binnen 4,5 maand klaar.
Als ik meer kon zou ik het doen, ik ben heel erg bang om in geldproblemen te komen en verdien net het minimun, dus kan ook niet meer. Daarom zeg ik; als het meer kan gaat er meer bij, maar sowieso minimaal 300 euroquote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:28 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat zet ook geen zoden aan de dijk toch. Dat is ¤3.600 per jaar....
Ik was maar wat aan het stangen gezien de OP, en de gedachtengang van de types zoals daar omschreven.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 10:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Als ik meer kon zou ik het doen, ik ben heel erg bang om in geldproblemen te komen en verdien net het minimun, dus kan ook niet meer. Daarom zeg ik; als het meer kan gaat er meer bij, maar sowieso minimaal 300 euro
Mods die hun certificaat bij een pak waspoeder hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:59 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Wie gaat er nou zo reageren op een KLB topic?
Ja jij woont dus bij je papa en mama thuisquote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zet iedere maand standaard 300 euro opzij, voor evt rekeningen e.d.
Als ik dingen overhou komt daar wat extra’s bij
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:44 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Foute bedrijfsvoering. Biedt je product aan zodra de salarissen binnen zijn, dan heb je meer kopers. Dure dingen adverteer je in mei (vakantiegeld), december (eindejaarsuitkering, dertiende maand) of februari (tantièmes, winstdeling).
Onterechte klacht dus.
6x dubbel salaris, banken waren idiootquote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:15 schreef Fer het volgende:
Ach zo was ik vroeger ook. Geen cent op de bank, hypotheek van 6x het gezamelijk inkomen, moest zelfs de credicard opzeggen. Maar uiteindelijk is het ook goed gekomen hoor.
De meesten hebben ¤0,00quote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:04 schreef Zwolsboy het volgende:
Ja, 100.000 euro is toch de min wat je moet hebben als 25 jarige, dat is niet eens zo heel veel geld 6 jaar werken tegen het min loon, moet toch kunnen?
Een negatief saldo kan ook rijk voelen, - 45.000 euro, HEY ik heb 45K !!! (wel in de min)quote:
Welke auti dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:52 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Antiklacht: door hard werken wel een leuke auto kunnen rijden tijdens mijn studenten periode.
Hoe vaak ga je op fok nog patsen met je geld? Volgens mij weet iedereen het nu wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:28 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat zet ook geen zoden aan de dijk toch. Dat is ¤3.600 per jaar....
Heeeeel erg vaak.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:53 schreef Questular het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je op fok nog patsen met je geld? Volgens mij weet iedereen het nu wel.
Nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:57 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Heeeeel erg vaak.
Als je nou eens verder leest, mafklapper.
Dat zegt genoeg danquote:
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:00 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg dan
Lijkt me lastig man, telkens reageren uit de onderbuik zonder context te snappen.
Nee, dat jij dat niet vindt is logisch.quote:
Dus nu verdien je hoop ik minstens 5k netto per maand? Anders was het een slechte investering van je ouders.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:26 schreef Hyaenidae het volgende:
Mijn broer en ik kregen toen we nog naar school gingen beiden 2k/maand (even een fictief bedrag genomen, weet het het niet meer exact) overgemaakt van onze ouders, omdat ze liever hadden dat we onze tijd besteedden aan studeren ipv een bijbaantje.
Ik ken ook maten van me die een leerjaar of vakken over moesten doen omdat ze amper leerden, maar ondertussen wel hele dagen bezig waren met één of ander bijbaantje.
Hoe dom is dat, een slecht betaald bijbaantje doen om vervolgens een heel studiejaar weg te gooien. Wat dus betekent dat je ook een jaar later aan een echte baan kunt beginnen en daarmee dus een jaarsalaris van minimaal 25k verspeelt hebt. Ga je met je Jumbo baantje never nooit halen.
Dus vergeet dat onderbetaalde kutbijbaantje, besteed die tijd liever om te studeren, jezelf te ontwikkelen of gewoon aan quality time. Die paar centen zijn peanuts vergeleken met een salaris voor een echte baan.
Maak van die netto maar bruto. En hoezo is het dan een slechte investering?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:07 schreef halfway het volgende:
[..]
Dus nu verdien je hoop ik minstens 5k netto per maand? Anders was het een slechte investering van je ouders.
En van maand, jaar ?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maak van die netto maar bruto. En hoezo is het dan een slechte investering?
Werken als vakkenvuller is een slechtere investering.
65k per jaar bruto incl alles. Zijn er zat die het voor minder moeten doen.quote:
Het gaat er bij die baantjes niet om de verdiensten maar om de werkervaring, contacten, inzicht in het verkoopproces ed. En om er achter te komen dat geld niet gratis uit de muur komt.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maak van die netto maar bruto. En hoezo is het dan een slechte investering?
Werken als vakkenvuller is een slechtere investering.
Zou nog opteren voor een 13e maand.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
65k per jaar bruto incl alles. Zijn er zat die het voor minder moeten doen.
Dus ik ben tevreden.
Heb je een heel goed punt..quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:26 schreef Hyaenidae het volgende:
Mijn broer en ik kregen toen we nog naar school gingen beiden 2k/maand (even een fictief bedrag genomen, weet het het niet meer exact) overgemaakt van onze ouders, omdat ze liever hadden dat we onze tijd besteedden aan studeren ipv een bijbaantje.
Ik ken ook maten van me die een leerjaar of vakken over moesten doen omdat ze amper leerden, maar ondertussen wel hele dagen bezig waren met één of ander bijbaantje.
Hoe dom is dat, een slecht betaald bijbaantje doen om vervolgens een heel studiejaar weg te gooien. Wat dus betekent dat je ook een jaar later aan een echte baan kunt beginnen en daarmee dus een jaarsalaris van minimaal 25k verspeelt hebt. Ga je met je Jumbo baantje never nooit halen.
Dus vergeet dat onderbetaalde kutbijbaantje, besteed die tijd liever om te studeren, jezelf te ontwikkelen of gewoon aan quality time. Die paar centen zijn peanuts vergeleken met een salaris voor een echte baan.
Een leuk golfje 4 met een mooi setje velgen.quote:
Ik woon op mijzelfquote:Op zaterdag 23 juni 2018 11:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja jij woont dus bij je papa en mama thuis
Heb ik, woont aan andere kant van het land en voorlopig gaat dat dus niet lukken ivm haar studie / gebrek aan inkomstenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
so sad. Waarom heb je nog geen meisje gevonden om mee te wonen?
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:23 schreef Quotidien het volgende:
Mensen die geld in de economie pompen.
Dus iedereen even met terugwerkende kracht 24k per jaar gaan terugvragen aan de ouders zodat ze niet zelf hoeven op te draaien voor hun uitgaven.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:26 schreef Hyaenidae het volgende:
Uh, niet iedereen krijgt 2k per maand van z'n oudersquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:26 schreef Hyaenidae het volgende:
Ja wat nou? Jij hebt toch geld genoeg om iemand in te huren om haar van gedachten te laten veranderen en indien niet, dan toch naar het ziekenhuis te brengen?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 10:07 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Het kan niet want de vrouw werkt niet mee.
Dat doet me denken aan de credietuitbreidingsfeestjes van yuppies in de '80's. Net zoiets als pinkslipparties. Heerlijke, ongeremde decadentie.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:25 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Een negatief saldo kan ook rijk voelen, - 45.000 euro, HEY ik heb 45K !!! (wel in de min)
Ik ben uit de tijd van toen het niet opkon met de stufi. Ik kreeg van mijn ouders zo'n 20 euro per maand (ze verdienden niet veel dus hoefden ze niet meer bij te dragen), de rest van de staat en kon er goed van leven. Bijbaantjes heb ik nooit gehad, wel vakantiebaantjes, maar ook niet elk jaar en alleen om iets duurs te kopen. Studieschuld was niet zo heel hoog, want het meeste was basisbeurs, en kon ik vrij snel aflossen.quote:Op zondag 24 juni 2018 01:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dus iedereen even met terugwerkende kracht 24k per jaar gaan terugvragen aan de ouders zodat ze niet zelf hoeven op te draaien voor hun uitgaven.
Wel chill van je ouders, maar niet iedereen kan alles betalen van stufi dus is werken noodzaak.
Maar woonde je thuis? Ik was al uit Huis door omstandigheden en betaalde ook de opleiding zelf. Mn pa is pas gaan meebetalen nadat ik mijn oom op hem in heb laten praten.quote:Op zondag 24 juni 2018 02:48 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik ben uit de tijd van toen het niet opkon met de stufi. Ik kreeg van mijn ouders zo'n 20 euro per maand (ze verdienden niet veel dus hoefden ze niet meer bij te dragen), de rest van de staat en kon er goed van leven. Bijbaantjes heb ik nooit gehad, wel vakantiebaantjes, maar ook niet elk jaar en alleen om iets duurs te kopen. Studieschuld was niet zo heel hoog, want het meeste was basisbeurs, en kon ik vrij snel aflossen.
Ik had geen auto, nergens voor nodig met de ov-studentenkaart die toen nog elke dag geldig was.
Aan de andere kant had je in die tijd veel minder kosten. Dus niet echt vergelijkbaar.
Alleen het eerste jaar, toen wel wat gespaard om uit huis te gaan. Daarna een studentenzolderkamer (200 gulden) en de laatste jaren van mijn studie in mijn eentje in een 5-kamerwoning (400 gulden)quote:
Ja. Als ze willen groeien, moeten ze investeren!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:52 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Adviseer je je cliënten hetzelfde te doen?
daarom gebruik maken van dochterbedrijven en op basis van payroll ze indienst nemen en zodra ze te duur worden laat je die bedrijven klappenquote:Op zondag 24 juni 2018 17:20 schreef Zwolsboy het volgende:
Ach, ik ken iemand die bij de McDonnalds werkt en ruim 2500,- beunt, wel is hij 40+ koophuis van 3 ton euro op naam (2 ton guldens betaald ) tja.
Net als oude kassa(vrouwen) die ook zon 2000,- pm beunen, hoe kan dat ja oud contract en afkopen is duur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |