SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
wat heb je nu weer geklust?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:44 schreef ToT het volgende:
...is m'n lust en mijn leven!
...mag ik de pleisters even?
quote:
dat weet ik natuurlijk wel..quote:
Ja, dat.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Denk dat ie met een zonnetje erbij leuker is
volgens de berichten nu gaat die er in grote getale zijn..quote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Denk dat ie met een zonnetje erbij leuker is
Ook al is het zwaar bewolkt. We hebben Diaan mee.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens de berichten nu gaat die er in grote getale zijn..
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook al is het zwaar bewolkt. We hebben Diaan mee.
Ik ben gek op zijn stemquote:
zet ik zeker op het 'misschien' lijstjequote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben gek op zijn stemLeren kennen dankzij SBTRKT, daar doet hij veel vocals voor.
ja, al schat ik in dat 1 van de groep er wel naartoe wil. Schijnt rete populair te zijn.quote:
Die vinden we dan later vast wel weer ergens terugquote:Op vrijdag 22 juni 2018 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, al schat ik in dat 1 van de groep er wel naartoe wil. Schijnt rete populair te zijn.
da's niet heel verrassend dat jij dat vindtquote:
Speelt er rond die tijd ook iets wat wel leuk is?quote:
ja ditquote:Op vrijdag 22 juni 2018 21:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Speelt er rond die tijd ook iets wat wel leuk is?
Oh ja, de naam van St. Vincent heb ik wel eens eerder ergens gezien. Geen idee wie die andere knakker is.quote:
het leuke is dat David ook altijd nog Talking Heads nummers speelt... die zal ik later nog wel even draaien.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 21:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh ja, de naam van St. Vincent heb ik wel eens eerder ergens gezien. Geen idee wie die andere knakker is.
Van Talking Heads. En van recenter werk vind ik dit ook fijn:quote:Op vrijdag 22 juni 2018 21:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh ja, de naam van St. Vincent heb ik wel eens eerder ergens gezien. Geen idee wie die andere knakker is.
Klopt, ben heel benieuwd wat hij er van gaat maken volgend weekend.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
het leuke is dat David ook altijd nog Talking Heads nummers speelt... die zal ik later nog wel even draaien.
Hij is juist de reden dat ik een kaartje heb gekochtquote:Op vrijdag 22 juni 2018 21:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van Talking Heads. En van recenter werk vind ik dit ook fijn:
Dit gaat volgens mij ook behoorlijk vaag worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 21:16 schreef peaceman het volgende:
Thee oh sees - Static God
22:45-23-45 Fuzzy Lop
ja al weet ik niet zeker of ik tussen David Byrne en Anderson.Paak zin heb om die kant op te lopen.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 21:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dit gaat volgens mij ook behoorlijk vaag worden.
Oh, dat sarcasme zag ik nietquote:Op vrijdag 22 juni 2018 21:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij is juist de reden dat ik een kaartje heb gekocht
Ik ga er denk ik wel even kijken.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 21:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja al weet ik niet zeker of ik tussen David Byrne en Anderson.Paak zin heb om die kant op te lopen.
Volgens mij zijn er met name op zondag ook wel een paar artiesten die je graag wilt zien.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 21:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij is juist de reden dat ik een kaartje heb gekocht
gewoon doen hoor.. ook als ik dat niet mocht doen.quote:
Ja maar die heb ik al eens eerder gezien.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 21:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er met name op zondag ook wel een paar artiesten die je graag wilt zien.
Ik bel je dan wel even wanneer het de moeite waard isquote:Op vrijdag 22 juni 2018 21:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
gewoon doen hoor.. ook als ik dat niet mocht doen.
zodat ik eraan kom sprinten en net te laat ben?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 21:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik bel je dan wel even wanneer het de moeite waard is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |