Italië was overigens de eerste wedstrijdquote:
Vind ik wel mooi van die ijslanders, oh de scheids fluit niet? Naja doorspelen dan maar, niks klagen of zanikenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:58 schreef Burner82 het volgende:
Neymar had 1% Ijslands dna moeten hebben.... lag hij niet zo vaak![]()
sterk gegoogledquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Italië was overigens de eerste wedstrijd
Die wachten niet tot een scheids fluit, maar tot ze zelf weer door kunnenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:03 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Vind ik wel mooi van die ijslanders, oh de scheids fluit niet? Naja doorspelen dan maar, niks klagen of zaniken
Klopt. Is ook vrij lastig vind ik. Je speelt liever met vaste teams en heeft gewoon gas ipv een snipperdag te nemen.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net zoals Nederland in 2008 kon.. maar niet deed bij Italië
Hajduk Splitgenot meteen hun begroting rond voor de komende 3 jaarquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:03 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Redknapp die Kranjčar koopt op deadlinedaygenot
wat mensen rust geven kan op zich wel, je speelt toch 4 wedstrijden in ongeveer 2 wekenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt. Is ook vrij lastig vind ik. Je speelt liever met vaste teams en heeft gewoon gas ipv een snipperdag te nemen.
Zou sowieso niet raar opkijken als ze spelers met gele kaart rust geven.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat mensen rust geven kan op zich wel, je speelt toch 4 wedstrijden in ongeveer 2 weken
doe de nos commentator ook maar efkes wisselenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:02 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
mexicanobakker doe maar efkes wisselen
Die moeten eerst maar winnen tegen dit Nigeria.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Musagod. Jammer dat Argentinie nog ontsnapt ook
RACIST!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:08 schreef Hathor het volgende:
Ik wilde net gaan zeggen dat Nigeria kleurloos is.
Messi is gewoon waardeloos in Argentijns team...quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die moeten eerst maar winnen tegen dit Nigeria.
be happyquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:09 schreef Hathor het volgende:
Gaat nog wel gelijk worden hoor, don't worry.
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:10 schreef dvdfreak het volgende:
argentinie moet met 3 punten verschil winnen van nigeria
?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:10 schreef dvdfreak het volgende:
Een upset in de groepsfase zou gewoon leuk zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:10 schreef Stabiel het volgende:
Snap niet waar al die haat tegen Argentinië vandaan komt hier...
Mensen zijn voor de underdog. Verrassend zeg.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:10 schreef Stabiel het volgende:
Snap niet waar al die haat tegen Argentinië vandaan komt hier...
Zul je zien dat Messi ff een hattrick scoort ofzoquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:10 schreef dvdfreak het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een upset in de groepsfase zou gewoon leuk zijn
En dan IJsland of Nigeria door willen zien gaan?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een upset in de groepsfase zou gewoon leuk zijn
die gaan er toch wel uit tegen Frankrijk, boeit t watquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:12 schreef Stabiel het volgende:
[..]
En dan IJsland of Nigeria door willen zien gaan?
Nee, Nederland en Italiëquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:12 schreef Stabiel het volgende:
[..]
En dan IJsland of Nigeria door willen zien gaan?
Als Nigeria doorgaat neem ik de rest van dit WK een Nigeria ui.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die moeten eerst maar winnen tegen dit Nigeria.
Dan liever Argentinië - Frankrijk toch man. Geweldig affiche.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die gaan er toch wel uit tegen Frankrijk, boeit t wat
Wordt genoteerdquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als Nigeria doorgaat neem ik de rest van dit WK een Nigeria ui.
Ja Argentinie speelt keigoed tot nu toe.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:12 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Dan liever Argentinië - Frankrijk toch man. Geweldig affiche.
En dan een 0-5 vernedering willen zien?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:12 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Dan liever Argentinië - Frankrijk toch man. Geweldig affiche.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |