TOPSJOWquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:27 schreef Zipportal het volgende:
Dus als het goed is morgen JolingGod.
JAAAAAAAAAAAAA,
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SOUNDBOARDAIDSquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:27 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA,
Marcella Mesker en Joris van den Berg?quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
Er zitten twee vrouwtjes bij de sport van de NOS en die zijn TOTAAL ongeschikt.
Pastasport?quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Diana Kuip is het ja, was even in de war met Renate. (nee niet die van René)
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:27 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA,
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Marcella Mesker en Joris van den Berg?
ikweethetooknietquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Weten we al hoeveel vrouwen Andy heeft geneukt
Loes van gisteren in ieder geval.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
double penetration met DJ Jeanquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
weet jij het wel?quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dit is ook het eerste wat in mij opkwam jaquote:
Die heet een prettige stem idd.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Die tennismuts stoor ik mij nooit zo aan (en ik kijk tennis nooit op de NOS). Ik doelde op Dione en Rivkah.
Frits is een male feminist. Dat zijn de ergsten.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:28 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Frits weer lekker aan het deugen. Linkse kutlul.
nee, zie Rafaelquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Moet je een goede analist zijn om bij de NOS te zitten?
Eerder het tegendeel.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee, saaie lul met correct gedrag is voldoendequote:Op donderdag 21 juni 2018 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
inderdaadquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Pi-Air
"Ken al die spelers niet". Jij kan er ook gaan zitten JanCees
Ik kan het wel hoorquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ze mogen best wat vrouwen van het Nederlands elftal van mij laten analyseren. Ben alleen bang dat er niks uitkomt. Analyseren is een vak. (Die ook veel mannelijke (ex)voetballers niet beheersen).
Robbengodquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Kutwijf destijds.
SJOERDGOD.
Daphne Koster zat wel eens bij Prima Deluxe aan tafel.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ze mogen best wat vrouwen van het Nederlands elftal van mij laten analyseren. Ben alleen bang dat er niks uitkomt. Analyseren is een vak. (Die ook veel mannelijke (ex)voetballers niet beheersen).
Scheve bek allenquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Kutwijf destijds.
SJOERDGOD.
Ze was wel beter dan Regi Blinker.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Daphne Koster zat wel eens bij Prima Deluxe aan tafel.
Die heb ik nog nooit wat zinnigs uit horen kramen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Daphne Koster zat wel eens bij Prima Deluxe aan tafel.
Frits gaat eerst zijn vrienden van de Hells Angels begroeten om weer eens wat klappen te vermijdenquote:
Verstandig.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
https://www.instagram.com(...)&taken-by=dianakuip1
Weer een Ajacied...
Dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit wat zinnigs uit horen kramen.
En dat met zo'n achternaam.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
https://www.instagram.com(...)&taken-by=dianakuip1
Weer een Ajacied...
Dit ga ik testen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan moet je haar Fotoboek bezoeken, even in F5 modus. Schuimende DM's.
Wel jammer. Het zou mij echt niks uitmaken als er een vrouw zit, als ze maar zinnige dingen zegt. Denk wel dat vooral in de voetbalwereld vrouwen nog kritischer worden benaderd dan mannen. Vind Imke bij de belg een hele verbetering ten opzichte van sommige mannelijke analisten.quote:
Zeker als je fan van Kroatië bent lolquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:33 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Neem hem meteen niet meer serieus.
mis je ome Tito?quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:34 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon weer Yugoslavie worden, WK meteen
ik mocht haar ook al niets vragen in foboquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan moet je haar Fotoboek bezoeken, even in F5 modus. Schuimende DM's.
Successupporters.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker als je fan van Kroatië bent lol
ok dankjequote:Op donderdag 21 juni 2018 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel jammer. Het zou mij echt niks uitmaken als er een vrouw zit, als ze maar zinnige dingen zegt. Denk wel dat vooral in de voetbalwereld vrouwen nog kritischer worden benaderd dan mannen. Vind Imke bij de belg een hele verbetering ten opzichte van sommige mannelijke analisten.
Als ik wil dat er een complete nobuddie met twee nietszeggende woorden reageert op mijn conversatie met Showtimer zet ik dat er wel bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |