Ik kom er nu pas achter dat het Eyelove is en niet Eyewishquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ik versta helemaal geen Eyelove in zijn zang
Eredivisiequote:Op donderdag 21 juni 2018 20:49 schreef Groby het volgende:
[..]
Groningen-Sparta was anders wel gewoon vermakelijk (4-0)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dus ook niet. Het lijkt ergens op eyeworld, maar dat is m ook net nietquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ik versta helemaal geen Eyelove in zijn zang
Ik hoor "eyewhuuhuuuuuuuuu-uh"quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:49 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat het Eyelove is en niet Eyewish
Ja tering dit is net zo hard rood. Hadden van mij beide eraf gemogen. Dit zijn overtredingen die veel te ver gaan, is niet gewoon een duel. Als je dit door laat gaan loopt het echt uit de hand en is straks iemand serieus geblesseerd.quote:
Dik VARkenquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga mezelf zo volproppen met speciale frikandelbroodjes die ik gisteren in een impuls heb gekocht.
Dit boeit niemand allen
quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom werd dit verwijderd, en kan iemand mij de context toelichten?WK / [WK FB EN FAQ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het geeft wel aan wat voor kut wk het is . Als je het kan vergelijken met een gemiddelde eredivisiewedstrijdquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:50 schreef Groby het volgende:
[..]
Was wel een beetje out of nowhere van het saaie ploegje van Faber ja
Word je dik vanquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga mezelf zo volproppen met speciale frikandelbroodjes die ik gisteren in een impuls heb gekocht.
Dit boeit niemand allen
Smakelijkquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit boeit niemand allen
Ik wens je veel plezier met deze activiteit.quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit boeit niemand allen
Lekker hoorquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit boeit niemand allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |