abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179950270
Hoi mensen,

Ik ben bezig met het afbouwen van mijn (haar) wasbeurten.
Hiervoor zat ik in een vicieuze cirkel, dus hoe vaker ik mijn haar waste, des te sneller het vet werd.

Nu ben ik al ruim een maand bezig met afbouwen, maar heb nog steeds na 2 dagen vettig haar :')
Ik kan mijn haren dan maar 2 dagen los dragen en daarna moet ik overstappen naar staartjes en op de laatste dag zelf naar een knotje.

Is echt irritant dat ik met vettig haar moet rondlopen. Heb dan ook het gevoel dat het er vies uitziet, maar ik moet het van mezelf volhouden :P

Zo moest ik vandaag werken met vettig haar (dag 5/6 sinds laatste wasbeurt) en voelde me de hele dag niet op mijn gemak. Eerst had ik het in een staart, maar heb daar toch een knot van gemaakt, zodat de vettigheid iets minder opvalt :P

Zijn er medefokkers die afbouwen en hoe doen jullie dit?

Klacht: rond moeten lopen met vettig haar en mezelf onverzorgd vinden uitzien.
pi_179950323
Over welk haar gaat het hier?
U MAD?
  Forum Admin donderdag 21 juni 2018 @ 20:17:11 #4
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_179950375
Ik ben van 2x per week douchen naar 1x per maand aan het afbouwen. Ik trek me van mijn collega's weinig aan.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_179950385
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
Over welk haar gaat het hier?
Hoofdhuidhaar ;)
  donderdag 21 juni 2018 @ 20:18:31 #6
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_179950416
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 20:17 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Hoofdhuidhaar ;)
Kan best een tijd overheen gaan. De huid moet als het ware weer leren hoe het moet.
And so is the past
pi_179950617
Vet topic. 14.gif
  donderdag 21 juni 2018 @ 20:30:22 #8
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_179950796
Pics van je vette haar :9~
pi_179951210
Uhm.. ik ben een man en voor mij is de max zelfs 3 dagen niet mijn haar wassen.. Waarom zou je als vrouw af willen bouwen naar 5 dagen etc?
pi_179951690
Waarom wil je het wassen van je haar afbouwen? Ben je er aan verslaafd? Brengt het je slechte dingen?

:?
pi_179951829
Vies
pi_179951942
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waarom wil je het wassen van je haar afbouwen? Ben je er aan verslaafd? Brengt het je slechte dingen?

:?
Veel wassen is slecht voor je haar.
Weggegaan en opgerot
pi_179951966
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:03 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Veel wassen is slecht voor je haar.
Mja, wat is veel? Nu wordt het vet, blijkbaar.
pi_179952032

Opgelost, slotje.. ^O^
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_179952091
#viesdik
pi_179952106
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mja, wat is veel? Nu wordt het vet, blijkbaar.
Iedere dag is te veel. Het wordt nu snel vet omdat je haar reageerde op het vele wassen. Als je haar zo snel vet wordt heb je meteen bewijs dat je veel te vaak je haren wastte.
Weggegaan en opgerot
  donderdag 21 juni 2018 @ 21:10:12 #17
342627 tja77
pi_179952913
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 20:17 schreef Pharkus het volgende:
Ik ben van 2x per week douchen naar 1x per maand aan het afbouwen. Ik trek me van mijn collega's weinig aan.
Ik dacht al wat stinkt er zo, maar nu snap ik het :P

Hoe denkt je vrouw erover?
pi_179952960
Gadverdamme :r Ga douchen, smeerlap. Niks mis met gewoon dagelijks je haat wassen.
pi_179952986
quote:
De TS heeft last van vet haar, omdat de tagklieren nog overuren maken om het vele wassen te compenseren. Ik vraag me af of droogshampoo dan de oplossing is.

Ik zou nog even door de zure appel bijten. Gewoon het haar uitspoelen onder de douche en regelmatig borstelen met een (varkens-)haarborstel. Over dat laatste zijn de meningen verdeeld, maar het borstelen helpt om de natuurlijke olie over het haar te verdelen, de hoofdhuid te reinigen en het haar glans te geven. De indruk was dat het het 'ontshampoo'-proces versnelde.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179953002
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:31 schreef Slacentrifuge het volgende:
Gadverdamme :r Ga douchen, smeerlap. Niks mis met gewoon dagelijks je haat wassen.
Behalve dan dat je tagklieren overuren draaien en je op een gegeven moment dagelijks je haar moet wassen, omdat je er anders patat in kan bakken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179953039
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 20:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Kan best een tijd overheen gaan. De huid moet als het ware weer leren hoe het moet.
Hoe lang duurt het wennen ongeveer?

Ik hoor allemaal verhalen over dat mensen 1x per week of zelfs 1x per twee weken wassen. En het ziet er fris en gezond uit! Dat wil ik ook :P
pi_179953150
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:33 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Hoe lang duurt het wennen ongeveer?

Ik hoor allemaal verhalen over dat mensen 1x per week of zelfs 1x per twee weken wassen. En het ziet er fris en gezond uit! Dat wil ik ook :P
En hoe ruikt het?

Is ook belangrijk. Vind het echt niet zo lekker als een vrouw haar haren langer dan een dag niet gewassen heeft.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2018 21:37:07 ]
pi_179953177
quote:
_O-
  donderdag 21 juni 2018 @ 21:38:59 #25
342627 tja77
pi_179953317
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:32 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

De TS heeft last van vet haar, omdat de tagklieren nog overuren maken om het vele wassen te compenseren. Ik vraag me af of droogshampoo dan de oplossing is.

Ik zou nog even door de zure appel bijten. Gewoon het haar uitspoelen onder de douche en regelmatig borstelen met een (varkens-)haarborstel. Over dat laatste zijn de meningen verdeeld, maar het borstelen helpt om de natuurlijke olie over het haar te verdelen, de hoofdhuid te reinigen en het haar glans te geven. De indruk was dat het het 'ontshampoo'-proces versnelde.
Ook zijn de meningen verdeeld over hoe vaak je je haar kunt wassen zonder dat het er slecht voor is. Met een goede shampoo, kun je gewoon je haar elke dag wassen.
Maar net wat je zegt, wil je dat het haar niet vet wordt, laat het dan zoveel mogelijk met rust.
  donderdag 21 juni 2018 @ 21:40:35 #26
342627 tja77
pi_179953390
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

En hoe ruikt het?

Is ook belangrijk. Vind het echt niet zo lekker als een vrouw haar haren langer dan een dag niet gewassen heeft.
Ik vind het heerlijk als ik met een vrouw in bed lig, en ik aan d’r haar ruik en het ruikt naar bloemetjes.
Maar dan geen pitje! 😡
pi_179953553
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:40 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik vind het heerlijk als ik met een vrouw in bed lig, en ik aan d’r haar ruik en het ruikt naar bloemetjes.
Maar dan geen pitje! 😡
Precies. Een vrouw die haar haar een dag of langer niet gewassen heeft, heeft een muffe kop.
pi_179953565
quote:

[..]

Behalve dan dat je tagklieren overuren draaien en je op een gegeven moment dagelijks je haar moet wassen, omdat je er anders patat in kan bakken.
Nou en? Dagelijks douchen is wel zo hygiënisch, dus geen enkel probleem.
pi_179953658
quote:

[..]

Maar dat komt door de shampoo? Of is elke dag wassen in alleen water ook slecht?
pi_179953675
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:43 schreef Slacentrifuge het volgende:

[..]

Nou en? Dagelijks douchen is wel zo hygiënisch, dus geen enkel probleem.
Dat ik mijn haar niet was betekent niet dat ik niet douche. Meestal douche ik 's avonds en spoel het alleen uit. 's ochtends trek ik er een borstel doorheen.

[ Bericht 46% gewijzigd door Jordy-B op 21-06-2018 21:53:39 ]
pi_179953876
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 20:30 schreef tja77 het volgende:
Pics van je vette haar :9~
Sexy he :P

pi_179953928
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 20:43 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Uhm.. ik ben een man en voor mij is de max zelfs 3 dagen niet mijn haar wassen.. Waarom zou je als vrouw af willen bouwen naar 5 dagen etc?
Het is beter voor het haar om zo min mogelijk te wassen. Eigenlijk is je hoofdhuid in staat om zichzelf te reinigen. Wij verpesten het door onnodig shampoo te gebruiken.
pi_179953984
quote:
Heb ik ook, maar probeer het zo min mogelijk te gebruiken. Droogshampoo is helaas ook niet goed voor je hoofdhuid.
pi_179954039
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar dat komt door de shampoo? Of is elke dag wassen in alleen water ook slecht?
Shampoo. "Je hoofdhuid" probeert een bepaald vetniveau aan te houden ter bescherming van haar en hoofdhuid.

De shampoo ontvet, waarna de hoofdhuid probeert de vetbalans weer te herstellen door de talgklieren aan het werk te zetten. Des te vaker je je haar ontvet, des te harder de talgklieren werken om dat tegen te gaan. En dan beland je in een vicieuze cirkel waarin je dus moet wassen, omdat het haar anders vies vet wordt.

Als je stopt met wassen, loop je zeker een week met coupe wanhoop rond, maar daarna wordt het snel veel beter. De laatste tijd moet ik het helaas regelmatig wassen ivm geklus, maar vorig jaar kon ik toe met eens per maand. Compleet geen vette kop meer, geen gesodemieter met weerbarstige plukken in de ochtend, eigenlijk nooit eerder zo'n handig koppie haar gehad.
pi_179954054
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:31 schreef Slacentrifuge het volgende:
Douchen doe ik dagelijks, soms zelfs vaker ;)

Alleen haren wassen probeer ik af te bouwen. En dat zou niet vies moeten zijn. Als mijn haar tenminste eindelijk is gewend aan mijn nieuwe ritme.
pi_179954058
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:51 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Het is beter voor het haar om zo min mogelijk te wassen. Eigenlijk is je hoofdhuid in staat om zichzelf te reinigen. Wij verpesten het door onnodig shampoo te gebruiken.
Klinkt meer alsof je je leven verpest door iets stoms aan te hangen maar oke
  donderdag 21 juni 2018 @ 21:54:34 #37
342627 tja77
pi_179954086
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:49 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Sexy he :P

[ afbeelding ]
Even fapje zetten...

Nee zonder gekheid, vraag je kapper om een goede shampoo en advies. Gebruik niet teveel van die shampoo. Het is een misvatting dat je haar elke dag wassen per definitie slecht is.
pi_179954103
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:54 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Klinkt meer alsof je je leven verpest door iets stoms aan te hangen maar oke
Ja, maar in tegenstelling tot de flauwekul in TRU en BNW, kan je dit gewoon zelf testen. :*
pi_179954129
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:54 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja, maar in tegenstelling tot de flauwekul in TRU en BNW, kan je dit gewoon zelf testen. :*
Ik was mijn haar vanwege gel, kus :*
pi_179954227
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:55 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Ik was mijn haar vanwege gel, kus :*
gel is wateroplosbaar, likje :9
  donderdag 21 juni 2018 @ 21:59:07 #41
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_179954272
Ik neem 1 of 2 keer per dag een kokend heet bad. Als ik dan even een stukkie onder water zwem is het meeste vet wel uit m'n haar. Ik spoel het dan na met koud water anders klit het te erg. Ik was om de twee weken m'n haar met shampoo
pi_179954332
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:53 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Shampoo. "Je hoofdhuid" probeert een bepaald vetniveau aan te houden ter bescherming van haar en hoofdhuid.

De shampoo ontvet, waarna de hoofdhuid probeert de vetbalans weer te herstellen door de talgklieren aan het werk te zetten. Des te vaker je je haar ontvet, des te harder de talgklieren werken om dat tegen te gaan. En dan beland je in een vicieuze cirkel waarin je dus moet wassen, omdat het haar anders vies vet wordt.

Als je stopt met wassen, loop je zeker een week met coupe wanhoop rond, maar daarna wordt het snel veel beter. De laatste tijd moet ik het helaas regelmatig wassen ivm geklus, maar vorig jaar kon ik toe met eens per maand. Compleet geen vette kop meer, geen gesodemieter met weerbarstige plukken in de ochtend, eigenlijk nooit eerder zo'n handig koppie haar gehad.
Hmm.. ok. Helder. :)

En hoe krijg je dan dat eventuele kleine beetje wax uit je haar?

Ik douche vaak 2x per dag. 's Ochtends en dan was ik mijn haar met een beetje shampoo. Daarna droog ik mijn haar met de handdoek en doe ik er klein beetje wax in om het in model te krijgen. Niet teveel, want hou niet van een vettig ogend kapsel :P

Maar goed... s' avonds douche ik meestal weer en dan was ik mijn haar met alleen water, maar dan is het nadat ik de douche uitkom een stuk stugger dan wanneer het met shampoo gewassen is. Ik vermoed dat dit komt door de wax die je er toch niet zo goed uit krijgt met water.

's Morgens als ik die wax in mijn haren smeer moet ik mijn handen ook wassen met een beetje zeep en warm water want anders blijven mijn handen plakken.

Ben wel geïnteresseerd hierin, want hoe minder chemicals des te beter, me dunkt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2018 22:01:02 ]
pi_179954427
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

En hoe ruikt het?

Ik ruik niets, maar dat zou ook gewenning kunnen zijn. Moet ik eigenlijk aan anderen vragen en dan vooral aan mensen die eerlijk hun mening durven te geven :P

Ik denk eerlijk gezegd dat het nu nog niet al te fris ruikt, omdat ik met vet haar rondloop na 2 dagen.

Als mijn hoofdhuid eenmaal gewend is aan minder shampoo, zou het wel fris moeten ruiken.
pi_179954469
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:57 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

gel is wateroplosbaar, likje :9
Ja dat zal best maar er is niks mis mee om je haar minimaal elke 3 dagen te wassen. Althans ik heb nooit ergens problemen mee gehad en ik ben een expert met hoofdhaar, heb het al mijn hele leven. Likje terug :9
pi_179954632
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:02 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Ik ruik niets, maar dat zou ook gewenning kunnen zijn. Moet ik eigenlijk aan anderen vragen en dan vooral aan mensen die eerlijk hun mening durven te geven :P

Ik denk eerlijk gezegd dat het nu nog niet al te fris ruikt, omdat ik met vet haar rondloop na 2 dagen.

Als mijn hoofdhuid eenmaal gewend is aan minder shampoo, zou het wel fris moeten ruiken.
Knip eens een lokje af en stuur naar me. Dan ga ik ruiken. :')
  donderdag 21 juni 2018 @ 22:08:00 #46
342627 tja77
pi_179954679
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hmm.. ok. Helder. :)

En hoe krijg je dan dat eventuele kleine beetje wax uit je haar?

Ik douche vaak 2x per dag. 's Ochtends en dan was ik mijn haar met een beetje shampoo. Daarna droog ik mijn haar met de handdoek en doe ik er klein beetje wax in om het in model te krijgen. Niet teveel, want hou niet van een vettig ogend kapsel :P

Maar goed... s' avonds douche ik meestal weer en dan was ik mijn haar met alleen water, maar dan is het nadat ik de douche uitkom een stuk stugger dan wanneer het met shampoo gewassen is. Ik vermoed dat dit komt door de wax die je er toch niet zo goed uit krijgt met water.

's Morgens als ik die wax in mijn haren smeer moet ik mijn handen ook wassen met een beetje zeep en warm water want anders blijven mijn handen plakken.

Ben wel geïnteresseerd hierin, want hoe minder chemicals des te beter, me dunkt.
Ik herken dat van dat stuggere haar wanneer je alleen met water (en dus zonder shampoo) je haar wast. Als je je haar dan weer in model wilt brengen met wax/gel gaat het ook lastiger dan wanneer je je haar wel met shampoo hebt gewassen.
Dat heb ik met gel/wax/fibre/enz. ongeacht welk spul ik gebruik.
pi_179954740
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:08 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik herken dat van dat stuggere haar wanneer je alleen met water (en dus zonder shampoo) je haar wast. Als je je haar dan weer in model wilt brengen met wax/gel gaat het ook lastiger dan wanneer je je haar wel met shampoo hebt gewassen.
Dat heb ik met gel/wax/fibre/enz. ongeacht welk spul ik gebruik.
pi_179954745
:')
U MAD?
pi_179954746
De vraag is eigenlijk een beetje het volgende: wil je gewoon een degelijke vrouw zijn die fris ruikt naar shampoo, schoon haar heeft, doet zoals andere vrouwen, geen onnodig vet heeft ook al heeft ze een vetobsessie blijkbaar.
Of wil je graag je haar flink laten ruiken, weinig douchen, knotjes moet dragen uit schaamte etc etc

Bedoel je hebt je keuze blijkbaar al gemaakt maar toch bedoel, ik moet toch mijn best doen om je enigszins tegen jezelf te beschermen of niet
pi_179954799
quote:
Jaloerse kale bats gespot. :')
pi_179954828
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jaloerse kale bats gespot. :')
Nooit gemerkt dat jullie 2 klonen van elkaar zijn maar nu ik het zo zie is het achteraf gezien wel duidelijk :D
pi_179954956
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:12 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Nooit gemerkt dat jullie 2 klonen van elkaar zijn maar nu ik het zo zie is het achteraf gezien wel duidelijk :D
Ha, schei uit man. Ik een kloon van hem? *proest* Hij eerder van mij.
pi_179954987
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ha, schei uit man. Ik een kloon van hem? *proest* Hij eerder van mij.
Lol oke maar we weten het beide nu :D Ik vertel het niet door hoor wees gerust :P ;)
pi_179955070
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:16 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Lol oke maar we weten het beide nu :D Ik vertel het niet door hoor wees gerust :P ;)
Je denkt dat je weet.
pi_179955074
Oke maar weer terug naar het onderwerp, vet haar van TS, haar hoofdhaar dus
pi_179955099
Kloontjesfun is geweest, weer graag terug naar gewoon het onderwerp dankjewel
pi_179955155
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:19 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Oke maar weer terug naar het onderwerp, vet haar van TS, haar hoofdhaar dus
Vertel eens, wat wil jij allemaal bespreken over het vette hoofdhaar van TS?

Heb je nog goede, interessante inzichten die je met ons delen wilt?
  donderdag 21 juni 2018 @ 22:22:47 #58
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179955190
quote:
Maakt de rest van de crew er überhaupt een punt van dan?

Ontopic: is een ander type shampoo (milder) niet een tussenoplossing?
pi_179955419
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vertel eens, wat wil jij allemaal bespreken over het vette hoofdhaar van TS?

Heb je nog goede, interessante inzichten die je met ons delen wilt?
Ze moet gewoon normaal doen en haar haar wassen zoals elke andere vrouw.
pi_179955513
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:30 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Ze moet gewoon normaal doen en haar haar wassen zoals elke andere vrouw.
Mwah... ze moet gewoon lekker experimenteren met wat ze prettig vindt. Ik snap het nu wel een beetje. :)
  donderdag 21 juni 2018 @ 22:32:52 #61
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_179955516
Opmerkelijk dat het na een maand nog zo vet blijft. Spoel je trouwens op niet-wasdagen je haar met water, of helemaal niks?

Wat is je uiteindelijke streven? Om de hoeveel tijd wil je je haar wassen? Want ik denk niet echt dat het veel meerwaarde heeft om je haren minder vaak dan om de drie dagen te wassen en in de OP heb je het over 5.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:09 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
De vraag is eigenlijk een beetje het volgende: wil je gewoon een degelijke vrouw zijn die fris ruikt naar shampoo, schoon haar heeft, doet zoals andere vrouwen, geen onnodig vet heeft ook al heeft ze een vetobsessie blijkbaar.
Of wil je graag je haar flink laten ruiken, weinig douchen, knotjes moet dragen uit schaamte etc etc

Bedoel je hebt je keuze blijkbaar al gemaakt maar toch bedoel, ik moet toch mijn best doen om je enigszins tegen jezelf te beschermen of niet
Waarom zou je normaal willen zijn, als normale mensen zulke mongolen zijn?
pi_179955581
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mwah... ze moet gewoon lekker experimenteren met wat ze prettig vindt. Ik snap het nu wel een beetje. :)
Dus als ze 5 wil dan is 5 best, of 7

quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:32 schreef PiyeReloaded het volgende:
Want ik denk niet echt dat het veel meerwaarde heeft om je haren minder vaak dan om de drie dagen te wassen en in de OP heb je het over 5.
Deze persoon is het met mij eens, waarom reageer je niet ook op hem of vertel je hem even waarom en wat..
pi_179955684
Roggemeel schijnt een goed alternatief te zijn voor shampoo.

Gewoon dat meel mengen met wat water. Met dat papje je haren inwrijven. En daarna uitspoelen. Het resultaat zal je bevallen. ^O^
pi_179956757
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:09 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

Veel vrouwen zijn bezig met afbouwen. Het is echt niet zo dat elke vrouw dagelijks haar haar wast. Ik denk zelfs dat er best weinig vrouwen zijn die dagelijks hun haar wassen.

Alleen doen zij het misschien minder intensief. Ik ben van elke dag naar om de dag gegaan en daarna naar om de 3 dagen en nu probeer ik het al ruim een maand uit te stellen tot 7 dagen :P

Ik ken serieus vrouwen die om de 14 dagen hun haar wassen en het ziet er dan nog totaal niet vettig uit. En ze hebben super gezond haar :)
pi_179956802
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:22 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Maakt de rest van de crew er überhaupt een punt van dan?

Ontopic: is een ander type shampoo (milder) niet een tussenoplossing?
Ik gebruik nu ook mildere shampoos inderdaad :)

Ben totaal afgekickt van shampoos die sulfaten en siliconen bevatten. Te agressief spul.

Ik gebruik 1x per week shea moisture shampoo en conditioner.
pi_179956826
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 23:22 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Veel vrouwen zijn bezig met afbouwen. Het is echt niet zo dat elke vrouw dagelijks haar haar wast. Ik denk zelfs dat er best weinig vrouwen zijn die dagelijks hun haar wassen.

Alleen doen zij het misschien minder intensief. Ik ben van elke dag naar om de dag gegaan en daarna naar om de 3 dagen en nu probeer ik het al ruim een maand uit te stellen tot 7 dagen :P

Ik ken serieus vrouwen die om de 14 dagen hun haar wassen en het ziet er dan nog totaal niet vettig uit. En ze hebben super gezond haar :)
Hmm gaatjes vullen geen praatjes
pi_179956951
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:32 schreef PiyeReloaded het volgende:
Opmerkelijk dat het na een maand nog zo vet blijft. Spoel je trouwens op niet-wasdagen je haar met water, of helemaal niks?

Wat is je uiteindelijke streven? Om de hoeveel tijd wil je je haar wassen? Want ik denk niet echt dat het veel meerwaarde heeft om je haren minder vaak dan om de drie dagen te wassen en in de OP heb je het over 5.

[..]

Waarom zou je normaal willen zijn, als normale mensen zulke mongolen zijn?
Ik vind het ook raar dat het afbouwen bij mij zo lang duurt :P
Elke keer na een wasbeurt heb ik hoop dat ik mijn haar langer los kan dragen, maar na 2 dagen is het weer te vettig.

Ik wil het afbouwen tot 1x per 7 dagen. Liefst eigenlijk nog tot iets langer, 10 dagen ofzo.

Ik maak mijn haren trouwens niet nat totdat ik het weer ga wassen met shampoo. Tijdens het douchen doe ik mijn haar in een knot en bedek het met een badmuts.
Als het nat wordt en het droogt weer op, krijg ik voor mijn gevoel nog vettiger haar :P
pi_179956988
quote:
3s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:38 schreef Mojo.jojo het volgende:
Roggemeel schijnt een goed alternatief te zijn voor shampoo.

Gewoon dat meel mengen met wat water. Met dat papje je haren inwrijven. En daarna uitspoelen. Het resultaat zal je bevallen. ^O^
Ik ga het proberen, klinkt in ieder geval goed! :)
pi_179957036
Ja klinkt goed op basis van wat?
pi_179957300
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 23:35 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ja klinkt goed op basis van wat?
Op basis van de ervaringen die ik net even heb gelezen ;)
pi_179957371
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 23:50 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Op basis van de ervaringen die ik net even heb gelezen ;)
Je weet dat je nu wel een beetje verplicht bent om voor en na foto's te posten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')