Kan best een tijd overheen gaan. De huid moet als het ware weer leren hoe het moet.quote:
Veel wassen is slecht voor je haar.quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waarom wil je het wassen van je haar afbouwen? Ben je er aan verslaafd? Brengt het je slechte dingen?
Mja, wat is veel? Nu wordt het vet, blijkbaar.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:03 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Veel wassen is slecht voor je haar.
Iedere dag is te veel. Het wordt nu snel vet omdat je haar reageerde op het vele wassen. Als je haar zo snel vet wordt heb je meteen bewijs dat je veel te vaak je haren wastte.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja, wat is veel? Nu wordt het vet, blijkbaar.
Ik dacht al wat stinkt er zo, maar nu snap ik hetquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:17 schreef Pharkus het volgende:
Ik ben van 2x per week douchen naar 1x per maand aan het afbouwen. Ik trek me van mijn collega's weinig aan.
De TS heeft last van vet haar, omdat de tagklieren nog overuren maken om het vele wassen te compenseren. Ik vraag me af of droogshampoo dan de oplossing is.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:10 schreef tja77 het volgende:
De oplossing:
https://www.gezondheidsne(...)n-haar-zonder-wassen
Behalve dan dat je tagklieren overuren draaien en je op een gegeven moment dagelijks je haar moet wassen, omdat je er anders patat in kan bakken.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:31 schreef Slacentrifuge het volgende:
GadverdammeGa douchen, smeerlap. Niks mis met gewoon dagelijks je haat wassen.
Hoe lang duurt het wennen ongeveer?quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Kan best een tijd overheen gaan. De huid moet als het ware weer leren hoe het moet.
En hoe ruikt het?quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:33 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het wennen ongeveer?
Ik hoor allemaal verhalen over dat mensen 1x per week of zelfs 1x per twee weken wassen. En het ziet er fris en gezond uit! Dat wil ik ook
quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:17 schreef Pharkus het volgende:
Ik ben van 2x per week douchen naar 1x per maand aan het afbouwen. Ik trek me van mijn collega's weinig aan.
Ook zijn de meningen verdeeld over hoe vaak je je haar kunt wassen zonder dat het er slecht voor is. Met een goede shampoo, kun je gewoon je haar elke dag wassen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De TS heeft last van vet haar, omdat de tagklieren nog overuren maken om het vele wassen te compenseren. Ik vraag me af of droogshampoo dan de oplossing is.
Ik zou nog even door de zure appel bijten. Gewoon het haar uitspoelen onder de douche en regelmatig borstelen met een (varkens-)haarborstel. Over dat laatste zijn de meningen verdeeld, maar het borstelen helpt om de natuurlijke olie over het haar te verdelen, de hoofdhuid te reinigen en het haar glans te geven. De indruk was dat het het 'ontshampoo'-proces versnelde.
Ik vind het heerlijk als ik met een vrouw in bed lig, en ik aan d’r haar ruik en het ruikt naar bloemetjes.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En hoe ruikt het?
Is ook belangrijk. Vind het echt niet zo lekker als een vrouw haar haren langer dan een dag niet gewassen heeft.
Precies. Een vrouw die haar haar een dag of langer niet gewassen heeft, heeft een muffe kop.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk als ik met een vrouw in bed lig, en ik aan d’r haar ruik en het ruikt naar bloemetjes.
Maar dan geen pitje! 😡
Nou en? Dagelijks douchen is wel zo hygiënisch, dus geen enkel probleem.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Behalve dan dat je tagklieren overuren draaien en je op een gegeven moment dagelijks je haar moet wassen, omdat je er anders patat in kan bakken.
Maar dat komt door de shampoo? Of is elke dag wassen in alleen water ook slecht?quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Behalve dan dat je tagklieren overuren draaien en je op een gegeven moment dagelijks je haar moet wassen, omdat je er anders patat in kan bakken.
Dat ik mijn haar niet was betekent niet dat ik niet douche. Meestal douche ik 's avonds en spoel het alleen uit. 's ochtends trek ik er een borstel doorheen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:43 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Nou en? Dagelijks douchen is wel zo hygiënisch, dus geen enkel probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |