abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 21 juni 2018 @ 21:40:35 #26
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_179953390
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

En hoe ruikt het?

Is ook belangrijk. Vind het echt niet zo lekker als een vrouw haar haren langer dan een dag niet gewassen heeft.
Ik vind het heerlijk als ik met een vrouw in bed lig, en ik aan d’r haar ruik en het ruikt naar bloemetjes.
Maar dan geen pitje! 😡
pi_179953553
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:40 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik vind het heerlijk als ik met een vrouw in bed lig, en ik aan d’r haar ruik en het ruikt naar bloemetjes.
Maar dan geen pitje! 😡
Precies. Een vrouw die haar haar een dag of langer niet gewassen heeft, heeft een muffe kop.
pi_179953565
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:32 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Behalve dan dat je tagklieren overuren draaien en je op een gegeven moment dagelijks je haar moet wassen, omdat je er anders patat in kan bakken.
Nou en? Dagelijks douchen is wel zo hygiënisch, dus geen enkel probleem.
pi_179953658
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:32 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Behalve dan dat je tagklieren overuren draaien en je op een gegeven moment dagelijks je haar moet wassen, omdat je er anders patat in kan bakken.
Maar dat komt door de shampoo? Of is elke dag wassen in alleen water ook slecht?
pi_179953675
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:43 schreef Slacentrifuge het volgende:

[..]

Nou en? Dagelijks douchen is wel zo hygiënisch, dus geen enkel probleem.
Dat ik mijn haar niet was betekent niet dat ik niet douche. Meestal douche ik 's avonds en spoel het alleen uit. 's ochtends trek ik er een borstel doorheen.

[ Bericht 46% gewijzigd door Jordy-B op 21-06-2018 21:53:39 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179953876
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 20:30 schreef tja77 het volgende:
Pics van je vette haar :9~
Sexy he :P

pi_179953928
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 20:43 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Uhm.. ik ben een man en voor mij is de max zelfs 3 dagen niet mijn haar wassen.. Waarom zou je als vrouw af willen bouwen naar 5 dagen etc?
Het is beter voor het haar om zo min mogelijk te wassen. Eigenlijk is je hoofdhuid in staat om zichzelf te reinigen. Wij verpesten het door onnodig shampoo te gebruiken.
pi_179953984
quote:
Heb ik ook, maar probeer het zo min mogelijk te gebruiken. Droogshampoo is helaas ook niet goed voor je hoofdhuid.
pi_179954039
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar dat komt door de shampoo? Of is elke dag wassen in alleen water ook slecht?
Shampoo. "Je hoofdhuid" probeert een bepaald vetniveau aan te houden ter bescherming van haar en hoofdhuid.

De shampoo ontvet, waarna de hoofdhuid probeert de vetbalans weer te herstellen door de talgklieren aan het werk te zetten. Des te vaker je je haar ontvet, des te harder de talgklieren werken om dat tegen te gaan. En dan beland je in een vicieuze cirkel waarin je dus moet wassen, omdat het haar anders vies vet wordt.

Als je stopt met wassen, loop je zeker een week met coupe wanhoop rond, maar daarna wordt het snel veel beter. De laatste tijd moet ik het helaas regelmatig wassen ivm geklus, maar vorig jaar kon ik toe met eens per maand. Compleet geen vette kop meer, geen gesodemieter met weerbarstige plukken in de ochtend, eigenlijk nooit eerder zo'n handig koppie haar gehad.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179954054
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:31 schreef Slacentrifuge het volgende:
Gadverdamme :r Ga douchen, smeerlap. Niks mis met gewoon dagelijks je haat wassen.
Douchen doe ik dagelijks, soms zelfs vaker ;)

Alleen haren wassen probeer ik af te bouwen. En dat zou niet vies moeten zijn. Als mijn haar tenminste eindelijk is gewend aan mijn nieuwe ritme.
pi_179954058
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:51 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Het is beter voor het haar om zo min mogelijk te wassen. Eigenlijk is je hoofdhuid in staat om zichzelf te reinigen. Wij verpesten het door onnodig shampoo te gebruiken.
Klinkt meer alsof je je leven verpest door iets stoms aan te hangen maar oke
  donderdag 21 juni 2018 @ 21:54:34 #37
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_179954086
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:49 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Sexy he :P

[ afbeelding ]
Even fapje zetten...

Nee zonder gekheid, vraag je kapper om een goede shampoo en advies. Gebruik niet teveel van die shampoo. Het is een misvatting dat je haar elke dag wassen per definitie slecht is.
pi_179954103
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:54 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Klinkt meer alsof je je leven verpest door iets stoms aan te hangen maar oke
Ja, maar in tegenstelling tot de flauwekul in TRU en BNW, kan je dit gewoon zelf testen. :*
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179954129
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:54 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja, maar in tegenstelling tot de flauwekul in TRU en BNW, kan je dit gewoon zelf testen. :*
Ik was mijn haar vanwege gel, kus :*
pi_179954227
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:55 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Ik was mijn haar vanwege gel, kus :*
gel is wateroplosbaar, likje :9
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 21 juni 2018 @ 21:59:07 #41
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_179954272
Ik neem 1 of 2 keer per dag een kokend heet bad. Als ik dan even een stukkie onder water zwem is het meeste vet wel uit m'n haar. Ik spoel het dan na met koud water anders klit het te erg. Ik was om de twee weken m'n haar met shampoo
pi_179954332
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:53 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Shampoo. "Je hoofdhuid" probeert een bepaald vetniveau aan te houden ter bescherming van haar en hoofdhuid.

De shampoo ontvet, waarna de hoofdhuid probeert de vetbalans weer te herstellen door de talgklieren aan het werk te zetten. Des te vaker je je haar ontvet, des te harder de talgklieren werken om dat tegen te gaan. En dan beland je in een vicieuze cirkel waarin je dus moet wassen, omdat het haar anders vies vet wordt.

Als je stopt met wassen, loop je zeker een week met coupe wanhoop rond, maar daarna wordt het snel veel beter. De laatste tijd moet ik het helaas regelmatig wassen ivm geklus, maar vorig jaar kon ik toe met eens per maand. Compleet geen vette kop meer, geen gesodemieter met weerbarstige plukken in de ochtend, eigenlijk nooit eerder zo'n handig koppie haar gehad.
Hmm.. ok. Helder. :)

En hoe krijg je dan dat eventuele kleine beetje wax uit je haar?

Ik douche vaak 2x per dag. 's Ochtends en dan was ik mijn haar met een beetje shampoo. Daarna droog ik mijn haar met de handdoek en doe ik er klein beetje wax in om het in model te krijgen. Niet teveel, want hou niet van een vettig ogend kapsel :P

Maar goed... s' avonds douche ik meestal weer en dan was ik mijn haar met alleen water, maar dan is het nadat ik de douche uitkom een stuk stugger dan wanneer het met shampoo gewassen is. Ik vermoed dat dit komt door de wax die je er toch niet zo goed uit krijgt met water.

's Morgens als ik die wax in mijn haren smeer moet ik mijn handen ook wassen met een beetje zeep en warm water want anders blijven mijn handen plakken.

Ben wel geïnteresseerd hierin, want hoe minder chemicals des te beter, me dunkt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2018 22:01:02 ]
pi_179954427
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

En hoe ruikt het?

Is ook belangrijk. Vind het echt niet zo lekker als een vrouw haar haren langer dan een dag niet gewassen heeft.
Ik ruik niets, maar dat zou ook gewenning kunnen zijn. Moet ik eigenlijk aan anderen vragen en dan vooral aan mensen die eerlijk hun mening durven te geven :P

Ik denk eerlijk gezegd dat het nu nog niet al te fris ruikt, omdat ik met vet haar rondloop na 2 dagen.

Als mijn hoofdhuid eenmaal gewend is aan minder shampoo, zou het wel fris moeten ruiken.
pi_179954469
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:57 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

gel is wateroplosbaar, likje :9
Ja dat zal best maar er is niks mis mee om je haar minimaal elke 3 dagen te wassen. Althans ik heb nooit ergens problemen mee gehad en ik ben een expert met hoofdhaar, heb het al mijn hele leven. Likje terug :9
pi_179954632
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:02 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Ik ruik niets, maar dat zou ook gewenning kunnen zijn. Moet ik eigenlijk aan anderen vragen en dan vooral aan mensen die eerlijk hun mening durven te geven :P

Ik denk eerlijk gezegd dat het nu nog niet al te fris ruikt, omdat ik met vet haar rondloop na 2 dagen.

Als mijn hoofdhuid eenmaal gewend is aan minder shampoo, zou het wel fris moeten ruiken.
Knip eens een lokje af en stuur naar me. Dan ga ik ruiken. :')
  donderdag 21 juni 2018 @ 22:08:00 #46
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_179954679
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hmm.. ok. Helder. :)

En hoe krijg je dan dat eventuele kleine beetje wax uit je haar?

Ik douche vaak 2x per dag. 's Ochtends en dan was ik mijn haar met een beetje shampoo. Daarna droog ik mijn haar met de handdoek en doe ik er klein beetje wax in om het in model te krijgen. Niet teveel, want hou niet van een vettig ogend kapsel :P

Maar goed... s' avonds douche ik meestal weer en dan was ik mijn haar met alleen water, maar dan is het nadat ik de douche uitkom een stuk stugger dan wanneer het met shampoo gewassen is. Ik vermoed dat dit komt door de wax die je er toch niet zo goed uit krijgt met water.

's Morgens als ik die wax in mijn haren smeer moet ik mijn handen ook wassen met een beetje zeep en warm water want anders blijven mijn handen plakken.

Ben wel geïnteresseerd hierin, want hoe minder chemicals des te beter, me dunkt.
Ik herken dat van dat stuggere haar wanneer je alleen met water (en dus zonder shampoo) je haar wast. Als je je haar dan weer in model wilt brengen met wax/gel gaat het ook lastiger dan wanneer je je haar wel met shampoo hebt gewassen.
Dat heb ik met gel/wax/fibre/enz. ongeacht welk spul ik gebruik.
pi_179954740
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:08 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik herken dat van dat stuggere haar wanneer je alleen met water (en dus zonder shampoo) je haar wast. Als je je haar dan weer in model wilt brengen met wax/gel gaat het ook lastiger dan wanneer je je haar wel met shampoo hebt gewassen.
Dat heb ik met gel/wax/fibre/enz. ongeacht welk spul ik gebruik.
pi_179954745
:')
U MAD?
pi_179954746
De vraag is eigenlijk een beetje het volgende: wil je gewoon een degelijke vrouw zijn die fris ruikt naar shampoo, schoon haar heeft, doet zoals andere vrouwen, geen onnodig vet heeft ook al heeft ze een vetobsessie blijkbaar.
Of wil je graag je haar flink laten ruiken, weinig douchen, knotjes moet dragen uit schaamte etc etc

Bedoel je hebt je keuze blijkbaar al gemaakt maar toch bedoel, ik moet toch mijn best doen om je enigszins tegen jezelf te beschermen of niet
pi_179954799
quote:
Jaloerse kale bats gespot. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')