Oke. Ik blijf het apart vinden. Bij de aftrap sta je al in positiequote:Op donderdag 21 juni 2018 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Minder risico, zorgen dat iedereen goed 'staat'.
Ik haat het mediateam van United.twitter:ManUtd twitterde op donderdag 21-06-2018 om 15:05:40Ladies and gentlemen: we have an announcement to make...#BemVindoFred #MUFC https://t.co/XG4suufEMu reageer retweet
quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Doe eens een link of omschrijving wat er dan zo mooi aan is.
Fred? Is die niet 35 jaar ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2018 15:12 schreef KennyPowers het volgende:
Ik haat het mediateam van United.twitter:ManUtd twitterde op donderdag 21-06-2018 om 15:05:40Ladies and gentlemen: we have an announcement to make...#BemVindoFred #MUFC https://t.co/XG4suufEMu reageer retweet
Ik hou je niet tegen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:13 schreef Masterminded het volgende:
Kunnen we de nummer 2 in deze poule gewoon niet doodzwijgen?
Er zijn meer poppetjes met dezelfde naamquote:
Kroatie in de kwartfinalequote:Op donderdag 21 juni 2018 15:13 schreef Masterminded het volgende:
Ook als Peru tweede wordt?quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:13 schreef Masterminded het volgende:
Beter dan de vriend van de Tyron-bandwagonquote:
Je overdijft wel gigantisch.quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:13 schreef Masterminded het volgende:
Ik kan er niet tegen dat Denemarken zo verpest wordt met deze leuke selectie.quote:
Dan moet ook heel poule H worden doodgezwegenquote:Op donderdag 21 juni 2018 15:13 schreef Masterminded het volgende:
Ik vind ze helemaal niet zo slecht spelenquote:Op donderdag 21 juni 2018 15:18 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen dat Denemarken zo verpest wordt met deze leuke selectie.
echt hequote:Op donderdag 21 juni 2018 15:19 schreef PSVCL het volgende:
Door mee te doen aan al die klote poultjes kan je de wedstrijden niet meer neutraal bekijken
Ik ben op een Hareide-haatcampagne met het verpesten van Sisto.quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind ze helemaal niet zo slecht spelenUruguay wordt meer verpest.
hebben straks gewoon 4 puntjes ,niks mis meequote:Op donderdag 21 juni 2018 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de haatcampagne tegen Denemarken wel erg overtrokken.
Maar 90% van de mensen doet dat omdat Denemarken oNTeReChT won van Peru.quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de haatcampagne tegen Denemarken wel erg overtrokken.
Jij doet dat vanwege één speler.quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar 90% van de mensen doet dat omdat Denemarken oNTeReChT won van Peru.
True thatquote:Op donderdag 21 juni 2018 15:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar 90% van de mensen doet dat omdat Denemarken oNTeReChT won van Peru.
Het slaat gewoon nergens op.quote:
Deels ontwikkeld in Nederland hoor.quote:
zou dat maar niet te hard roepen. Als er iemand gaat scoren zijn het de Aussiesquote:Op donderdag 21 juni 2018 15:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hebben straks gewoon 4 puntjes ,niks mis mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |