quote:
Is het al zover?quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:23 schreef Masterminded het volgende:
Ik kijk de eerste minuten aan. Als Bondscoach Hareide bij de Deentjes er weer een onlogische shitshow van maakt, sla ik mijn laptop aan diggelen en ga ik naar de eerste beste shirtshop voor een Australië-shirtje.
Ik ben al bezig. Sisto is zonder vertrouwen dankzij die bloedhond.quote:
Oke. Ik blijf het apart vinden. Bij de aftrap sta je al in positiequote:Op donderdag 21 juni 2018 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Minder risico, zorgen dat iedereen goed 'staat'.
Ik haat het mediateam van United.twitter:ManUtd twitterde op donderdag 21-06-2018 om 15:05:40Ladies and gentlemen: we have an announcement to make...#BemVindoFred #MUFC https://t.co/XG4suufEMu reageer retweet
quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Doe eens een link of omschrijving wat er dan zo mooi aan is.
Fred? Is die niet 35 jaar ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2018 15:12 schreef KennyPowers het volgende:
Ik haat het mediateam van United.twitter:ManUtd twitterde op donderdag 21-06-2018 om 15:05:40Ladies and gentlemen: we have an announcement to make...#BemVindoFred #MUFC https://t.co/XG4suufEMu reageer retweet
Ik hou je niet tegen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:13 schreef Masterminded het volgende:
Kunnen we de nummer 2 in deze poule gewoon niet doodzwijgen?
Er zijn meer poppetjes met dezelfde naamquote:
Kroatie in de kwartfinalequote:Op donderdag 21 juni 2018 15:13 schreef Masterminded het volgende:
Ook als Peru tweede wordt?quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:13 schreef Masterminded het volgende:
Beter dan de vriend van de Tyron-bandwagonquote:
Je overdijft wel gigantisch.quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:13 schreef Masterminded het volgende:
Ik kan er niet tegen dat Denemarken zo verpest wordt met deze leuke selectie.quote:
Dan moet ook heel poule H worden doodgezwegenquote:Op donderdag 21 juni 2018 15:13 schreef Masterminded het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |