Kan wel kloppen ja. Dat je die mentaliteit nog hebt na 70 jaarquote:Op donderdag 21 juni 2018 13:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik ook, komt door de hongerwinter zegt mijn moeder.
Nog niet, moet zo nog even langs werk en ik wil (nog niet) ontslagen wordenquote:Op donderdag 21 juni 2018 13:49 schreef devzero het volgende:
Tijd voor een nieuw pilsje voor het konijn?
Ik zet wel even een TR of dit topic dicht kan tot je klaar bent danquote:Op donderdag 21 juni 2018 13:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog niet, moet zo nog even langs werk en ik wil (nog niet) ontslagen worden
Hoeft niet, ik gun jullie vandaag nog een paar puntjesquote:Op donderdag 21 juni 2018 13:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zet wel even een TR of dit topic dicht kan tot je klaar bent dan
Jij wil 2e worden ?quote:Op donderdag 21 juni 2018 13:50 schreef devzero het volgende:
Limoentje gaat zo worden ingehaald door I
Nog altijd geen goede stagaire gevonden dusquote:Op donderdag 21 juni 2018 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee moest even werken haha
quote:
nee, maar overweeg er wel 1 te gaan nemenquote:Op donderdag 21 juni 2018 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog altijd geen goede stagaire gevonden dus
ja zeker lekker vrij nu, tijd om te chillaxenquote:
Heb je ooit al eens een stagaire gehad?quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee, maar overweeg er wel 1 te gaan nemen
Lekker!quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja zeker lekker vrij nu, tijd om te chillaxen![]()
![]()
met jou dan?
nice,quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker!
Hier is het ook best prima.
Tijd om een terrasje te pakkenquote:Op donderdag 21 juni 2018 14:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nice,
zonnetje breekt eindelijk door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik ben al weg.quote:Op donderdag 21 juni 2018 13:50 schreef devzero het volgende:
Limoentje gaat zo worden ingehaald door I
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |