Dat is te begrijpen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom zat hij eigenlijk ook niet bij de selectie
Wilde je dat ook?quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:31 schreef ato het volgende:
[..]
Tijdens de cursus waren het geen directe collega's. Die kennen mij niet goed.
Ach ik ben wel een babbelaar. Maar vandaag stond ik wel erg in de picture en dat deed ik zelf.
Ik dacht eerder aan een traumahelikopterquote:
Ah vandaar. Meestal kijken mensen wel even op als een bekende uit zijn of haar ‘standaard’ houding staptquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:31 schreef ato het volgende:
[..]
Tijdens de cursus waren het geen directe collega's. Die kennen mij niet goed.
Ach ik ben wel een babbelaar. Maar vandaag stond ik wel erg in de picture en dat deed ik zelf.
Had ook retesaai kunnen zijn als niemand durft. Dit is inderdaad heerlijkquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:34 schreef Redefine het volgende:
Leuke wedstrijd iig. Wel verwacht. Maar alsnog.
Twee sterke ploegen die willen voetballenquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Had ook retesaai kunnen zijn als niemand durft. Dit is inderdaad heerlijk
Klopt, zit in m'n systeem. Soms handig, soms niet.quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:28 schreef ato het volgende:
@Cee jij hebt bij ieder land een liedje in je hoofd, was toch ook bij Servië?
Met My Friend is dat minder prettig.quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Klopt, zit in m'n systeem. Soms handig, soms niet.
Mwoah ik hou niet van belangstelling, op 1 of andere manier ben ik best onzeker voor een groep.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Klopt, zit in m'n systeem. Soms handig, soms niet.
Goed bezig dusquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:38 schreef ato het volgende:
[..]
Mwoah ik hou niet van belangstelling, op 1 of andere manier ben ik best onzeker voor een groep.
Of klas, of presentatie. Ik hou er niet van.
Maar ik moet wel mijzelf laten zien in vergaderingen. Dat vind ik lastig en bereidt mij altijd goed voor.
Om zoveel mogelijk concreet te zijn en te laten zien waar ik voor sta.
Vandaag was ik minder voorbereid en ging mij redelijk af.
Ach ik had een goede dag denk ik.
Dank je. Dat op mijn 53e.quote:
Vooral knap dat je ze hebt opgehaaldquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:42 schreef ato het volgende:
[..]
Dank je. Dat op mijn 53e.
Vroeger was ik helemaal onzeker in groepen. Dat ik nog mijn HBO papieren heb gehaald
Succes in ieder gevalquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:43 schreef ato het volgende:
Wij zijn trouwens een nieuw team aan het opzetten een zelfsturing team.
Wel bijdezelfde organisatie.
Best leuk, maar ook superspannend.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:40 schreef ato het volgende:
Ik ben trouwens heel erg voor Kroatië, ik zoek ook naar een rood/wit geblokte theedoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |