Lijkt me toch een logische backup mocht Eriksen naar de tyfus gaan.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Voorspelling: hij past niet in het systeem rond Eriksen maar ik ga even zoeken voor je.
Volgens mij had het iets met discipline of persoonlijkheid te maken. Persoonlijke voorkeur van de trainer in ieder gevalquote:Op donderdag 21 juni 2018 14:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Voorspelling: hij past niet in het systeem rond Eriksen maar ik ga even zoeken voor je.
Aansteller.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die ligt er met twee gebroken ribben uit
Ik zit het te lezen, ja. Vreemd conflict wat al in oktober 2016 speelde. Blijkbaar meldde hij zich af voor het Deense elftal onder het mom van een blessure terwijl hij een paar dagen later doodleuk meespeelde met Celta tegen Barça.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij had het iets met discipline of persoonlijkheid te maken. Persoonlijke voorkeur van de trainer in ieder geval
Wielrendames vinden hem een mietje.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was dat voor een kwalificatiewedstrijd? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je zulke maatregelen neemt op basis van een vriendschappelijke wedstrijd. Je fit afmelden voor een qualifier is wel kwalijkquote:Op donderdag 21 juni 2018 14:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zit het te lezen, ja. Vreemd conflict wat al in oktober 2016 speelde. Blijkbaar meldde hij zich af voor het Deense elftal onder het mom van een blessure terwijl hij een paar dagen later doodleuk meespeelde met Celta tegen Barça.
Ja.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was dat voor een kwalificatiewedstrijd? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je zulke maatregelen neemt op basis van een vriendschappelijke wedstrijd. Je fit afmelden voor een qualifier is wel kwalijk
Dit geldt trouwens ook voor Jorgensen...quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:23 schreef naatje_1 het volgende:
Als je dan schiet, mik dan iig tussen de palen weet je wel...
?quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Højbjerg is afgevallen bij de definitieve selectie.quote:
Bertgodquote:Op donderdag 21 juni 2018 14:26 schreef Dejannn het volgende:
Wat is nu eigenlijk een reden om voor Australië te zijn? Echt vrij matige voetballers hebben die
NEDERLANDS TINTJEquote:Op donderdag 21 juni 2018 14:26 schreef Dejannn het volgende:
Wat is nu eigenlijk een reden om voor Australië te zijn? Echt vrij matige voetballers hebben die
ah ok.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Højbjerg is afgevallen bij de definitieve selectie.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.foxsports.nl/(...)ebroken-ribben-kvist
Dus enkel om een Nederlandse trainer hopen dat zo'n ploegje beperkte voetballers een ronde verder komt. Nee, bedanktquote:
Jammer hij (nog) niet het potentieel heeft waargemaakt wat ze vijf jaar geleden nog in hem zagen bij Bayern.quote:
Ik vind overigens dat Australie eigenlijk gewoon prima speelt, complimenten voor Bert.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:28 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dus enkel om een Nederlandse trainer hopen dat zo'n ploegje beperkte voetballers een ronde verder komt. Nee, bedankt
Ik hoop zelf vooral dat Denemarken geen ronde verder komt en Peru welquote:Op donderdag 21 juni 2018 14:28 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dus enkel om een Nederlandse trainer hopen dat zo'n ploegje beperkte voetballers een ronde verder komt. Nee, bedankt
Wat is er mis met Denemarken dan? Die hebben best aardige spelers vind ikquote:Op donderdag 21 juni 2018 14:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop zelf vooral dat Denemarken geen ronde verder komt en Peru wel
Ben je al onderweg?quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:23 schreef Masterminded het volgende:
Ik kijk de eerste minuten aan. Als Bondscoach Hareide bij de Deentjes er weer een onlogische shitshow van maakt, sla ik mijn laptop aan diggelen en ga ik naar de eerste beste shirtshop voor een Australië-shirtje.
Verschrikkelijke spelopvatting en onterechte winst in de eerste wedstrijd.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Wat is er mis met Denemarken dan? Die hebben best aardige spelers vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |