Nice.quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:24 schreef kurk_droog het volgende:
Nice was niet slecht, wat mindere momenten maar toch ook veel goeds gedaan

quote:
 miljoenen teveel betalen
 miljoenen teveel betalen 
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius

quote:Op vrijdag 22 juni 2018 07:33 schreef Bugno het volgende:
[..]miljoenen teveel betalen
Dit is oud nieuws he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Het is wel duidelijk dat er bij Ajax mensen zitten/zaten die echt geen oog voor talent hebben.quote:

Niet als Denemarken zoals gisteren voetbalt. Godsallejezus wat waren die slecht. Bij vlagen compleet overlopen door fucking Australië.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen er wel weer schlemielig uitgaan tegen Denemarken oid

Ikquote:

Kampioenen!quote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dit is gewoon hetzelfde shirt als in 2012/2013.
[ afbeelding ]

neequote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dit is gewoon hetzelfde shirt als in 2012/2013.
[ afbeelding ]

Heb het gisteren niet kunnen zien, maar tegen Peru waren ze al matig. Maar goed dat zegt niet perse heel veel, want KO-wedstrijden kunnen knotsgek zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:19 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Niet als Denemarken zoals gisteren voetbalt. Godsallejezus wat waren die slecht. Bij vlagen compleet overlopen door fucking Australië.
Valt me sowieso op dat er eigenlijk gewoon geen toplanden meer zijn. Spanje, Duitsland, Italie (die er niet eens bij zijn), Frankrijk. Allemaal super kwetsbaar en totaal niet overtuigend.

Zal sowieso wel verschillen maar ik gok op een 3-4-2-1 in veel wedstrijden, zeker tegen laagvliegers.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:27 schreef TheJanitor het volgende:
Hoe verwachten jullie eigenlijk dat Ten Shag gaat/wil spelen? Gewoon 'klassiek' 433 of gaat hij dingen veranderen?

Ziet er op zich wel goed uit. Ten Hag zal er wel voor zorgen dat het verdedigend niet te kwetsbaar is, want dat is het enige waar ik me zorgen om maak dan.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal sowieso wel verschillen maar ik gok op een 3-4-2-1 in veel wedstrijden, zeker tegen laagvliegers.
Onana
De Ligt - Magallán - Tagliafico
Mazraoui - Frenkie de Jong - van de Beek - Labyad
Neres - Tadic
Dolberg
Prima elftal wel, moet je veel teams zoek mee kunnen spelen.

van Leerquote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ziet er op zich wel goed uit. Ten Hag zal er wel voor zorgen dat het verdedigend niet te kwetsbaar is, want dat is het enige waar ik me zorgen om maak dan.
Bande kan zich dan nog even rustig ontwikkelen en wennen aan de hagelslag. Wober als goede vervanger van Taglia/Magallan. En Schuurs voor De Ligt/Magallan. Moet die Argentijn wel komen.

Ja, ben wel tevree eigenlijk als Magallan komt en we dan klaar zijn met transfers.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
van Leer
Veltman - Schuurs - Wöber
Kristensen - Schöne - Eiting - Sinkgraven
Cerny/Kühn - Bandé/Johnsen
Huntelaar
Als schaduwelftal is wel aardig.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |